Adrian Łaźniewski

dotPR
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

dotPR
Członek Zarządu
Mozolne budowanie potęgi własnej agencji PR
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Powiem (napiszę) krótko: odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu! Tak trzymać!!! Liczę, że w najbliższym czasie odnowimy współpracę.
Logo
Rzecznik Prasowy
Monetto.pl
Kompleksowa obsługa dziennikarzy
Doradztwo wizerunkowe
Logo
Account Manager
Agencja Prelite
Wojciech Zalewski
Wojciech Zalewski · współpracownik
wystawiono
Niezwykle kreatywna postać. PR to jego powołanie. Doskonale sprawdza się zarówno w wyczerpujących zagadnieniach media relations jak i koncepcyjnych pracach nad strategiami PR. Lubi wyzwania. Jego mocną stroną jest doskonałe przygotowanie i wykonanie wystąpień publicznych - urodzony showman. Cenię go za pokorę do własnej wiedzy i umiejętności oraz za to, że zawsze jest gotów do pomocy.
Małgorzata Twardo
Małgorzata Twardo · współpracownik
wystawiono
Adrian jest studnią pomysłów, i co ważne, nie boi się wychodzić poza schematy. Chętnie angażuje się w duże i wymagające wysokiej odpowiedzialności projekty. Doskonale orientuje się w sytuacji politycznej, gospodarczej, a to bardzo pomaga w pracy przy niektórych klientach agencji. Miałam okazję współpracować z nim przy kilku projektach i zawsze ta współpraca przebiegała bez zarzutu.
Dominik Wartecki
Dominik Wartecki · współpracownik
wystawiono
Adrian to sumienny i bardzo oddany pracownik. Niejednokrotnie zaskakuje nieszablonowymi pomysłami, które bardzo sprawnie potrafi przekształcić w skuteczne rozwiązania. Poza tym cechuje go duża lojalność. Prawdziwy skarb dla firmy, w której pracuje.
Logo
Dziennikarz
Wydawnictwo Piar.pl
Przygotowywanie tekstów do czasopisma i wortalu public relations - PIAR.PL
Logo
Praktykant w dziale Biznes/Ludzie/Pieniądze
Wprost - Tygodnik
Redagowanie tekstów do działu "Giełda"
Pomoc przy redagowaniu artykułów
Logo
Członek teamu kreatywnego
Agencja reklamowa VIPart
Współautor magazynu Slodownia.com, promocja kompleksu restauracyjnego Słodowania, działania wizerunkowe oraz kreacyjne, komunikacja zewnętrzna.

Edukacja

Logo
Publicystyka Ekonomiczna i PR, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Historia Japonii
Karate
Motocykle

Organizacje

Studenckie Koło Naukowe Public Relations Pryzmat
Magazyn Studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu

Grupy

39 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Allegro CUP
Allegro CUP
Grupa poświęcona Allegro CUP, cyklicznym zawodom windsurfingowym jakie odbywają się od 5 lat nad polskim morzem!
Ambasadorzy Caritas Archidiecezji Gnieźnieńskiej
Ambasadorzy Caritas Archidiecezji Gnieźnieńskiej
Elitarna grupa firm - partnerów biznesowych Caritas Archidiecezji Gnieźnieńskiej, która powstała na bazie społeczności przedsiębiorców skupionych wokół naszych inicjatyw. Klub ten spełnia również rolę
Blue Ocean Strategy
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
dm
dm
Grupa znajomych
Japonia
Japonia
* sushi * gejsze * manga * anime *
Kongres Public Relations
Kongres Public Relations
grupa dla pasjonatów public relations, a także uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations we Wrocławiu
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Marketing w internecie
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Prelite
Prelite
Grupa osób które są, lub były naszymi pracownikami, współpracownikami albo osób, z którymi wiążą nas szczególne więzy.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Social lending
Social lending
Dla użytkowników i fascynatów social lending (p2p lending).