Umiejętności
Płatności mobilne
Zarządzanie IT
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Analiza biznesowa
przywództwo w zespole
Strategia marketingowa
negocjacje handlowe
Umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych
zarządzanie marką
Zarządzanie Sprzedażą
Urządzenia mobilne
Negocjacje z dostawcami
Budowanie zespołu
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Analiza rynku i konkurencji
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Licencja Komisji Nadzoru Finansowego
Budowa sieci sprzedaży
konsolidacje
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Zarządzający / Członek Zarządu
BLUEPAY S.A. / PAYLANDNET S.A.
Nadzór z poziomu Zarządu nad całym obszarem zagadnień, w zakresie funkcjonowania spółki oraz bezpośredni operacyjny nadzór nad poniższym zakresem zagadnień:
- sprzedaż – bezpośrednie negocjacje warunków z kluczowymi Kontrahentami, wdrażanie
usług, nadzór nad zespołem handlowym;
- zakupy – negocjacje z dostawcami usług zarówno sprzedażowych (do dalszej odsprzedaży) jak
i na wewnętrzne potrzeby spółki
- IT - nadzór nad projektowaniem systemów, bieżące monitorowanie postępu prac, nadzór nad
wdrażaniem efektów tych prac;
- finanse - nadzór nad działem finansowo-księgowym, ustalanie warunków współpracy z
bankami, cen usług w zakresie obsługi bieżącej, produktów kredytowych – kredyty,
gwarancje, produkty masspayment, niezbędnych dla funkcjonowania instytucji płatniczej;
- utrzymywanie relacji biznesowych z kluczowymi podmiotami współpracującymi ze spółką
oraz dostawcami (operatorzy GSM, banki, masowi wystawcy faktur);
- utrzymywanie relacji z instytucjami będącymi nadzorcą spółki:
- Komisja Nadzoru Finansowego
- Generalny Inspektorach Ochrony Danych Osobowych
- Generalny Inspektorat Informacji Finansowej;
- zagadnienia prawne – tworzenie umów, regulaminów, negocjowanie zapisów z
Kontrahentami;
- marketing – planowanie oraz przeprowadzanie działań, skierowanych w rozwój wdrożonych
u Kontrahentów usług, działania wizerunkowe – stworzenie i wdrożenie nowego brandu dla
rynku usług płatności masowych (Paylandnet).
- sprzedaż – bezpośrednie negocjacje warunków z kluczowymi Kontrahentami, wdrażanie
usług, nadzór nad zespołem handlowym;
- zakupy – negocjacje z dostawcami usług zarówno sprzedażowych (do dalszej odsprzedaży) jak
i na wewnętrzne potrzeby spółki
- IT - nadzór nad projektowaniem systemów, bieżące monitorowanie postępu prac, nadzór nad
wdrażaniem efektów tych prac;
- finanse - nadzór nad działem finansowo-księgowym, ustalanie warunków współpracy z
bankami, cen usług w zakresie obsługi bieżącej, produktów kredytowych – kredyty,
gwarancje, produkty masspayment, niezbędnych dla funkcjonowania instytucji płatniczej;
- utrzymywanie relacji biznesowych z kluczowymi podmiotami współpracującymi ze spółką
oraz dostawcami (operatorzy GSM, banki, masowi wystawcy faktur);
- utrzymywanie relacji z instytucjami będącymi nadzorcą spółki:
- Komisja Nadzoru Finansowego
- Generalny Inspektorach Ochrony Danych Osobowych
- Generalny Inspektorat Informacji Finansowej;
- zagadnienia prawne – tworzenie umów, regulaminów, negocjowanie zapisów z
Kontrahentami;
- marketing – planowanie oraz przeprowadzanie działań, skierowanych w rozwój wdrożonych
u Kontrahentów usług, działania wizerunkowe – stworzenie i wdrożenie nowego brandu dla
rynku usług płatności masowych (Paylandnet).
Kierownik Działu Sprzedaży
wystawiono
Miałem okazje współpracować z Adrianem, podczas poczatków jego kariery dla spółki T1 S.A. Poznałem go jako osobę, z wizja przyszłości odnosnie osobistego rozwoju. Jak widzę po scieżce kariery konsekwentnie ja realizuje. Przy pracy z klientami zawsze dopina temat do końca. Dziekuje za STOPOL.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Terminale karty płatnicze doładowania GSM
Grupa skupiająca ludzi wokół terminali POS i usług z tym związanych.