Umiejętności
Coaching
Gantt Project
Google Adwords
Google Analytics
HTML
Joomla
Microsoft Excel
Microsoft Office
SAP
SEM
SharePoint
Social Media
TweetDeck
Wordpress
Adobe Photoshop
Szkolenia pracowników
Brand24
Prince2 Foundation
Organizowanie eventów
Storytelling w prezentacji biznesowej
Prezi.com
Illustrator CS6
Issuu
Wystąpienia publiczne, szkolenia, prowadzenie prezentacji
wielozadaniowość
LMS (Learning Management System)
Microsoft® Project 2013 Certification
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
- Social Media: obsługa tematycznych funpage'y marki (kreacja i harmonogram postów, moderacja, interakcja z użytkownikami, konkursy, reklamy),
- Public Relations: współpraca i kontakt z mediami, powiększenie świadomości marki, CSR, organizacja eventów promocyjnych,
- Employer Branding: wydarzenia firmowe, eventy dla pracowników,
- tworzenie własnego contentu (video, digital),
- kreacja i nadzór nad powstawaniem reklam telewizyjnych, radiowych, digitalowych i OOH,
- ścisła współpraca z product ownerami i działem handlowym,
- współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi,
- współpraca z grafikami i agencjami zewnętrznymi,
- opieka marketingowa nad projektami i narzędziami Ceneo,
- zarządzanie dużym budżetem reklamowym.
- Public Relations: współpraca i kontakt z mediami, powiększenie świadomości marki, CSR, organizacja eventów promocyjnych,
- Employer Branding: wydarzenia firmowe, eventy dla pracowników,
- tworzenie własnego contentu (video, digital),
- kreacja i nadzór nad powstawaniem reklam telewizyjnych, radiowych, digitalowych i OOH,
- ścisła współpraca z product ownerami i działem handlowym,
- współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi,
- współpraca z grafikami i agencjami zewnętrznymi,
- opieka marketingowa nad projektami i narzędziami Ceneo,
- zarządzanie dużym budżetem reklamowym.
Social Media Manager
Broo.pl
- kreacja: tożsamość marki, claim, brandboook,
- kreacja przy reklamie video,
- projektowanie komunikacji marki,
- koordynacja nad stworzeniem strony www,
- stworzenie contentu na stronę www i profil FB,
- obsługa profilu marki na FB,
- tworzenie miesięcznych harmonogramów postów,
- publikacja,
- moderacja,
- interakcja z użytkownikami,
- organizowanie konkursów,
- tworzenie reklam (menadżer reklam FB).
- kreacja przy reklamie video,
- projektowanie komunikacji marki,
- koordynacja nad stworzeniem strony www,
- stworzenie contentu na stronę www i profil FB,
- obsługa profilu marki na FB,
- tworzenie miesięcznych harmonogramów postów,
- publikacja,
- moderacja,
- interakcja z użytkownikami,
- organizowanie konkursów,
- tworzenie reklam (menadżer reklam FB).
Copywriter
- pisanie tekstów produktowych w oparciu o brief i plan wydawniczy,
- pisanie tekstów poradnikowych, między innymi do portalu alterweb.pl (tematyka e-commerce, marketing, copywriting, prowadzenie firmy).
- pisanie tekstów poradnikowych, między innymi do portalu alterweb.pl (tematyka e-commerce, marketing, copywriting, prowadzenie firmy).
Starszy Specjalista ds. Marketingu
Dział kreacji:
- administrowanie trzema stronami internetowymi (getbacksa.pl, getback24.pl, rzecznik-dluznika.pl) – zmiany w kodzie, kreacja treści, pozycjonowanie,
- kreacja reklam adwords i facebook (menadżer reklam), analiza google analytics,
- monitoring mediów (Brand24, IMM),
- organizacja eventów oraz akcji promocyjnych (m.in. otwarcie biura w Warszawie, Bieg Firmowy 2016), - kreacja scenariuszy filmów promocyjnych (m.in. los videos – dzieci w zoo),
- kreacja nazw nowych produktów, tworzenie konkursów dla dłużników i pracowników,
- rebranding programu lojalnościowego (lojalnościowy.getback.pl),
- przygotowywanie tematycznych pism do centralnych akcji windykacyjno-marketingowych (wysyłki do 150 tysięcy klientów, akcje Euro 2016, Igrzyska Olimpijskie, Dzień Księgowego, 500+),
- współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, graficy),
- współpraca z blogerami i celebrytami.
- administrowanie trzema stronami internetowymi (getbacksa.pl, getback24.pl, rzecznik-dluznika.pl) – zmiany w kodzie, kreacja treści, pozycjonowanie,
- kreacja reklam adwords i facebook (menadżer reklam), analiza google analytics,
- monitoring mediów (Brand24, IMM),
- organizacja eventów oraz akcji promocyjnych (m.in. otwarcie biura w Warszawie, Bieg Firmowy 2016), - kreacja scenariuszy filmów promocyjnych (m.in. los videos – dzieci w zoo),
- kreacja nazw nowych produktów, tworzenie konkursów dla dłużników i pracowników,
- rebranding programu lojalnościowego (lojalnościowy.getback.pl),
- przygotowywanie tematycznych pism do centralnych akcji windykacyjno-marketingowych (wysyłki do 150 tysięcy klientów, akcje Euro 2016, Igrzyska Olimpijskie, Dzień Księgowego, 500+),
- współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, graficy),
- współpraca z blogerami i celebrytami.
Specjalista ds. Public Relations
- tworzenie i prowadzenie media relations,
- obsługa PR (copywriting produktowy i rankingowy),
- tworzenie informacji prasowych i marketingowych,
- monitoring i kontakt z mediami branżowymi,
- prowadzenie profili w social mediach.
- obsługa PR (copywriting produktowy i rankingowy),
- tworzenie informacji prasowych i marketingowych,
- monitoring i kontakt z mediami branżowymi,
- prowadzenie profili w social mediach.
Junior Implementation Specialist
- organizacja wyjazdów i eventów,
- dbanie o komunikację wewnętrzną,
- obsługa intranetu i platformy LMS,
- tworzenie i administracja grup SharePoint w zespole Implementation
- mentoring i wdrażanie nowych pracowników,
- tworzenie materiałów szkoleniowych, instrukcji oraz prezentacji,
- wdrażanie oraz administracja danymi systemu logistycznego dla transportów LTL/FTL (master data),
- organizowanie transportów pomiędzy dostawcami komponentów a fabrykami Volvo w celu konfiguracji poprawnego łańcucha dostaw,
- udział w projekcie Emballage SAP: implementacja klientów wewnętrznych oraz przewoźników z obsługi systemu,
- wprowadzanie i uaktualnianie danych kluczowych w systemach logistycznych VLC (SAP, OTM Oracle),
- odpowiedzialność za zachowanie poprawności i kompletności danych w procesie Contract to Order,
- zapewnianie prawidłowej i terminowej komunikacji odnośnie wprowadzanych zmian ze współpracującymi stronami,
- kontakt z przewoźnikami, klientami i dostawcami na całym świecie,
- przygotowywanie nowych dostawców do użycia systemu ATLAS oraz tworzenie i przesyłanie instrukcji - transportowych, współpraca z innymi zespołami w Europie i USA administrującymi systemem ATLAS.
- dbanie o komunikację wewnętrzną,
- obsługa intranetu i platformy LMS,
- tworzenie i administracja grup SharePoint w zespole Implementation
- mentoring i wdrażanie nowych pracowników,
- tworzenie materiałów szkoleniowych, instrukcji oraz prezentacji,
- wdrażanie oraz administracja danymi systemu logistycznego dla transportów LTL/FTL (master data),
- organizowanie transportów pomiędzy dostawcami komponentów a fabrykami Volvo w celu konfiguracji poprawnego łańcucha dostaw,
- udział w projekcie Emballage SAP: implementacja klientów wewnętrznych oraz przewoźników z obsługi systemu,
- wprowadzanie i uaktualnianie danych kluczowych w systemach logistycznych VLC (SAP, OTM Oracle),
- odpowiedzialność za zachowanie poprawności i kompletności danych w procesie Contract to Order,
- zapewnianie prawidłowej i terminowej komunikacji odnośnie wprowadzanych zmian ze współpracującymi stronami,
- kontakt z przewoźnikami, klientami i dostawcami na całym świecie,
- przygotowywanie nowych dostawców do użycia systemu ATLAS oraz tworzenie i przesyłanie instrukcji - transportowych, współpraca z innymi zespołami w Europie i USA administrującymi systemem ATLAS.
Event manager
Desert Carnival Project
Stworzenie tożsamości marki i jej komunikacji wizualnej, a następnie kompleksowa organizacja i koordynacja serii koncertów/festiwali w ramach jej działania - Desert Carnival (www.desertcarnival.pl) na żywo, m.in:
- przygotowanie reklamy (także ambientów),
- codzienne obsługiwanie kanałów Social Media,
- przygotowanie budżetu,
- tworzenie prezentacji i ofert,
- pozyskiwanie sponsorów,
- pozyskiwanie patronatów medialnych,
- kontakty z mediami,
- redagowanie notek prasowych i tworzenie press-packów,
- promocja koncertu w mediach i portalach społecznościowych,
- administracja stroną www i funpage'em,
- zarządzanie projektem w trakcie koncertu,
- konferansjerka,
- podsumowanie i zamknięcie imprezy.
- przygotowanie reklamy (także ambientów),
- codzienne obsługiwanie kanałów Social Media,
- przygotowanie budżetu,
- tworzenie prezentacji i ofert,
- pozyskiwanie sponsorów,
- pozyskiwanie patronatów medialnych,
- kontakty z mediami,
- redagowanie notek prasowych i tworzenie press-packów,
- promocja koncertu w mediach i portalach społecznościowych,
- administracja stroną www i funpage'em,
- zarządzanie projektem w trakcie koncertu,
- konferansjerka,
- podsumowanie i zamknięcie imprezy.
Pracownik działu zarządania należnościami
- bieżący kontakt z klientami i ich kontrahentami w zakresie przeprowadzanych transakcji (głównie sektor opieki zdrowotnej),
- monitoring i zarządzanie należnościami klientów,
- tworzenie ugód, umów i porozumień dotyczących redukcji zadłużenia,
- prowadzenie telefonicznych negocjacji dotyczących redukcji zadłużenia oraz realizacji zawartych porozumień,
- sporządzanie okresowych raportów, zestawień i prezentacji z wyników pracy.
- monitoring i zarządzanie należnościami klientów,
- tworzenie ugód, umów i porozumień dotyczących redukcji zadłużenia,
- prowadzenie telefonicznych negocjacji dotyczących redukcji zadłużenia oraz realizacji zawartych porozumień,
- sporządzanie okresowych raportów, zestawień i prezentacji z wyników pracy.
Projekty
Desert Carnival
Organizacja koncertów oraz eventów muzycznych.
Zakres obowiązków
kreacja tożsamości i komunikacji wizualnej (xmind, illustrator), stworzenie strony www (wordpress), kompleksowe planowanie i organizacja koncertów (gant, ms project), budżetowanie i analiza (ms excel), tworzenie ofert (sponsorzy, patroni), kontakt z mediami, wystąpienia publiczne, promocja (ambienty i guerilla), social media.
Szkolenia i kursy
Certyfikaty:
PRINCE2® Foundation Certificate
Szkolenia kierunkowe:
„Naming” - dr Piotr Fąka
- Projekt rebrandingu nazwy firmy Handlobałt P.H.
„Corporate Identity: kreacja, planowanie strategiczne, doradztwo” - mgr Agnieszka Książek/dr Michał Grech
- Realizacja spotu reklamowego;
- Projekt wprowadzania na rynek Gazety Ząbkowickiej;
- Badanie świadomości marki Gazety Ząbkowickiej;
- Badanie wizerunku zewnętrznego i wewnętrznego firmy Autocolor;
„Komunikacja wizualna” - mgr Michał Jakubowicz
- Projekt badawczy dotyczący badania wizualności tzw. „męskich” i „kobiecych” barw;
- Projekt badawczy dotyczący badania czytelności wizualnej oraz rozpoznawalności marek: Orlen, Statoil, BP;
- Projekt badawczy oddziaływania i asymilacji grafik;
„Corporate Design/Communication” - mgr Grzegorz Kaczmarek/dr Dominik Lewiński
„Kreowanie marki” - dr Maurycy Graszewicz
„Teamwork i teammanagement” - mgr Aleksandra Uścinowicz
Inne szkolenia:
„Photoshop i jego techniki” - mgr Grzegorz Kaczmarek
- Obróbka graficzna zdjęć;
„Projektowanie stron www” - mgr Grzegorz Kaczmarek
- Projekt oficjalnej strony internetowej marki NIKE
„Metody badań empirycznych” - mgr Agata Blat
- Projekt badawczy dotyczący problemu alkoholizmu
„Assesment Center” - dr Dorota Płuchowska
„Warsztat dziennikarski” - dr Igor Borkowski
„Historia design” - prof. Michael Fleischer
„Telefoniczna windykacja należności” – Grupa 6 Wrocław
„Planowanie mediów w kampaniach reklamowych" - Szkoła Artystyczna Regionalnego Ośrodka Edukacji we Wrocławiu
"Problem Solving" - Volvo
"Komunikacja" - ODiTK Gdańsk
"Microsoft Excel - kurs średniozaawansowany" - certyfikat Comarch Kraków
"Asertywność i radzenie sobie w trudnych sytuacjach” – Value Creation Wrocław
"Strategie brandingowe & Consumer Insight" - Atrium Warszawa
PRINCE2® Foundation Certificate
Szkolenia kierunkowe:
„Naming” - dr Piotr Fąka
- Projekt rebrandingu nazwy firmy Handlobałt P.H.
„Corporate Identity: kreacja, planowanie strategiczne, doradztwo” - mgr Agnieszka Książek/dr Michał Grech
- Realizacja spotu reklamowego;
- Projekt wprowadzania na rynek Gazety Ząbkowickiej;
- Badanie świadomości marki Gazety Ząbkowickiej;
- Badanie wizerunku zewnętrznego i wewnętrznego firmy Autocolor;
„Komunikacja wizualna” - mgr Michał Jakubowicz
- Projekt badawczy dotyczący badania wizualności tzw. „męskich” i „kobiecych” barw;
- Projekt badawczy dotyczący badania czytelności wizualnej oraz rozpoznawalności marek: Orlen, Statoil, BP;
- Projekt badawczy oddziaływania i asymilacji grafik;
„Corporate Design/Communication” - mgr Grzegorz Kaczmarek/dr Dominik Lewiński
„Kreowanie marki” - dr Maurycy Graszewicz
„Teamwork i teammanagement” - mgr Aleksandra Uścinowicz
Inne szkolenia:
„Photoshop i jego techniki” - mgr Grzegorz Kaczmarek
- Obróbka graficzna zdjęć;
„Projektowanie stron www” - mgr Grzegorz Kaczmarek
- Projekt oficjalnej strony internetowej marki NIKE
„Metody badań empirycznych” - mgr Agata Blat
- Projekt badawczy dotyczący problemu alkoholizmu
„Assesment Center” - dr Dorota Płuchowska
„Warsztat dziennikarski” - dr Igor Borkowski
„Historia design” - prof. Michael Fleischer
„Telefoniczna windykacja należności” – Grupa 6 Wrocław
„Planowanie mediów w kampaniach reklamowych" - Szkoła Artystyczna Regionalnego Ośrodka Edukacji we Wrocławiu
"Problem Solving" - Volvo
"Komunikacja" - ODiTK Gdańsk
"Microsoft Excel - kurs średniozaawansowany" - certyfikat Comarch Kraków
"Asertywność i radzenie sobie w trudnych sytuacjach” – Value Creation Wrocław
"Strategie brandingowe & Consumer Insight" - Atrium Warszawa
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
jestem gadżeciarzem. sport, a głównie piłka nożna to moje życie. odkąd pamiętam jestem kibicem wisły kraków. znam każdą edycję gry football manager, sam także gram w amatorskim klubie. dużo mówię. staram się mądrze, albo chociaż zabawnie. pasjonuje się coachingiem i psychologią kłamstw (ulubiony serial: “lie to me”). mierze się z abstrakcją storytellingu oraz guerilla marketingu. nie lubię nieporadności. zawsze biorę sprawy w swoje ręce i angażuje we wszelakie obowiązki “organizatorskie”. nie mam w słówniku słowa “nuda” - aktywnie spędzam każdą minutę dnia. lepiej niż gotować potrafię odkrywać ciekawe restauracje.
Inne
Biegła obsługa programów pakietu Microsoft Office (m.in. SharePoint, Outlook Express),
OpenOffice,
SAP,
OTM – Oracle Transportation Management,
Adobe Photoshop,
Illustrator,
Wordpress,
Joomla CMS,
język HTML,
bezwzrokowe pisanie na klawiaturze;
prawo jazdy kategorii B.
Jestem kulturalny, uczciwy i bezkonfliktowy. Moje zalety to: wielozadaniowość, zorganizowanie, kompetencja, ambicja, samodzielność i szybka adaptacja. Łatwo nawiązuję kontakty, potrafię pracować w grupie. Posiadam zdolności autoprezentacyjne i organizatorskie
OpenOffice,
SAP,
OTM – Oracle Transportation Management,
Adobe Photoshop,
Illustrator,
Wordpress,
Joomla CMS,
język HTML,
bezwzrokowe pisanie na klawiaturze;
prawo jazdy kategorii B.
Jestem kulturalny, uczciwy i bezkonfliktowy. Moje zalety to: wielozadaniowość, zorganizowanie, kompetencja, ambicja, samodzielność i szybka adaptacja. Łatwo nawiązuję kontakty, potrafię pracować w grupie. Posiadam zdolności autoprezentacyjne i organizatorskie
Grupy
Grupa Onet.pl S.A.
Grupa dla sympatyków i użytkowników jednego z największych portali internetowych w Polsce. Znajdziecie tutaj ciekawe informacje związane z firmą i nie tylko.
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)
Product Placement
Product Placement - to sposób promocji polegający na umieszczeniu na zasadach komercyjnych w filmie, sztuce teatralnej, programie telewizyjnym czy też innym nośniku audiowizualnym lub drukow