Umiejętności
Microsoft Office
Zarządzanie projektami
sprzedaż telefoniczna
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
koordynacja projektów
Microsoft Access (podstawy)
Zarządzanie produktem
Badania marketingowe
prowadzenie projektów
Prowadzenie szkoleń, prezentacji
analizy rynku
Analizy finansowe
Prowadzenie spotkań
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
jakucki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Produktów
• Koordynowanie rozwoju pakietu produktów MVNO;
• Aktualizacja (prognozowanie sprzedaży i churnu poszczególnych produktów) i rozwój modelu finansowego;
• Raportowanie wyników działań operacyjnych i rekomendacji dotyczących nowych działań;
• Weryfikacja rozliczeń z partnerem zewnętrznym;
• Tworzenie wymagań i testowanie raportów hurtowni danych;
• Współpraca przy rozwoju funkcjonalności produktu;
• Aktualizacja (prognozowanie sprzedaży i churnu poszczególnych produktów) i rozwój modelu finansowego;
• Raportowanie wyników działań operacyjnych i rekomendacji dotyczących nowych działań;
• Weryfikacja rozliczeń z partnerem zewnętrznym;
• Tworzenie wymagań i testowanie raportów hurtowni danych;
• Współpraca przy rozwoju funkcjonalności produktu;
Brand Manager
• Monitorowanie działań konkurencji:
- Analiza ofert konkurencyjnych na rynku polskim,
- Analiza ofert operatorów telekomunikacyjnych na rynkach zagranicznych,
- Diagnoza aktualnej pozycji rynkowej oferty szerokopasmowego dostępu do Internetu Orange Polska,
• Zarządzanie portfelem produktów i ofertą:
- Identyfikacja zagrożeń rynkowych i regulacyjnych.
- Analiza grupy docelowej oferty,
- Diagnoza procesu dostarczania oferty oraz wzorów dokumentów,
• Projektowanie i wdrażanie nowej oferty:
- Wyselekcjonowanie najatrakcyjniejszych rozwiązań,
- Parametryzacja oferty,
- Analiza prawna i regulacyjna koncepcji oferty,
- Analiza kosztowa oraz w wewnętrznym teście Margin Squeeze,
• Badania rynkowe;
• Wstępne analizy finansowe;
• Wybór i rekomendacje ofertowe;
- Analiza ofert konkurencyjnych na rynku polskim,
- Analiza ofert operatorów telekomunikacyjnych na rynkach zagranicznych,
- Diagnoza aktualnej pozycji rynkowej oferty szerokopasmowego dostępu do Internetu Orange Polska,
• Zarządzanie portfelem produktów i ofertą:
- Identyfikacja zagrożeń rynkowych i regulacyjnych.
- Analiza grupy docelowej oferty,
- Diagnoza procesu dostarczania oferty oraz wzorów dokumentów,
• Projektowanie i wdrażanie nowej oferty:
- Wyselekcjonowanie najatrakcyjniejszych rozwiązań,
- Parametryzacja oferty,
- Analiza prawna i regulacyjna koncepcji oferty,
- Analiza kosztowa oraz w wewnętrznym teście Margin Squeeze,
• Badania rynkowe;
• Wstępne analizy finansowe;
• Wybór i rekomendacje ofertowe;
Junior Product Menager
• Pomoc w tworzeniu koncepcji oraz wdrażaniu nowych ofert usług, promocji, kampanii reklamowych;
• Wstępne analizy finansowe dotyczące prowadzonych projektów oraz wdrażanych ofert;
• Pomoc w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych, opisów ofert, zestawień oraz raportów rocznych;
• Monitorowanie oraz analiza ofert konkurencji na rynku krajowym i ofert operatorów na rynkach zagranicznych, oraz prezentacja wyników oraz rekomendacji;
• Przygotowywanie materiałów oraz prezentacji;
• Tłumaczenie raportów oraz prezentacji na język angielski;
• Zastępowanie przełożonego podczas niektórych spotkań oraz warsztatów;
• Wstępne analizy finansowe dotyczące prowadzonych projektów oraz wdrażanych ofert;
• Pomoc w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych, opisów ofert, zestawień oraz raportów rocznych;
• Monitorowanie oraz analiza ofert konkurencji na rynku krajowym i ofert operatorów na rynkach zagranicznych, oraz prezentacja wyników oraz rekomendacji;
• Przygotowywanie materiałów oraz prezentacji;
• Tłumaczenie raportów oraz prezentacji na język angielski;
• Zastępowanie przełożonego podczas niektórych spotkań oraz warsztatów;
Konsultant
• Kontakt telefoniczny z klientami, udzielanie informacji na temat oferty i usług, oraz obsługa połączeń przychodzących;
• Negocjowanie z klientami indywidualnych warunków przedłużenia współpracy;
• Obsługa operacyjna związana z produktami, uruchamianie produktów i usług, oraz innych dyspozycji na kontach klientów;
• Procesowanie wniosków kredytowych;
• Weryfikacja wniosków kredytowych oraz przedstawionych danych pod względem możliwości wystąpienia fraudu;
• Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych oraz finansowych;
• Negocjowanie z klientami indywidualnych warunków przedłużenia współpracy;
• Obsługa operacyjna związana z produktami, uruchamianie produktów i usług, oraz innych dyspozycji na kontach klientów;
• Procesowanie wniosków kredytowych;
• Weryfikacja wniosków kredytowych oraz przedstawionych danych pod względem możliwości wystąpienia fraudu;
• Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych oraz finansowych;
Szkolenia i kursy
• Brand Management in a Multinational Company – Procter & Gamble Polska Sp. z o. o., 06.2009
• Szkolenie z zakresu przygotowania zawodowego do pracy na stanowisku telemarketera –
Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o. o., 10.2010
• Szkolenie z zakresu przygotowania zawodowego do pracy na stanowisku telemarketera –
Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o. o., 10.2010
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
- eSport
- muzyka
- kultura japońska
- muzyka
- kultura japońska