Adrian Jabłoński
Student, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Częstochowa,
śląskie
Doświadczenie zawodowe
asystent PR
Consulting & More (Warszawa) – agencja PR
- współtworzenie i realizacja strategii komunikacji;
- pisanie informacji prasowych, tekstów marketingowych;
- kontakt z przedstawicielami mediów;
- kontakt z podwykonawcami;
- pomoc przy organizacji konferencji prasowych;
- sporządzanie rekomendacji dla Klientów agencji dotyczących obszaru kampanii outdoorowych, zakresu tematycznego blogów, tekstów marketingowych i informacji prasowych);
- research;
- tworzenie i zarządzanie bazami danych.
- pisanie informacji prasowych, tekstów marketingowych;
- kontakt z przedstawicielami mediów;
- kontakt z podwykonawcami;
- pomoc przy organizacji konferencji prasowych;
- sporządzanie rekomendacji dla Klientów agencji dotyczących obszaru kampanii outdoorowych, zakresu tematycznego blogów, tekstów marketingowych i informacji prasowych);
- research;
- tworzenie i zarządzanie bazami danych.
Stażysta
Ministerstwo Sprawiedliwości RP (Warszawa) – Biuro Polityczne Ministra – obsługa medialna
- wspomaganie bieżących działań komunikacyjnych Gabinetu Politycznego Ministra oraz Rzecznika Prasowego Ministra Sprawiedliwości;
- planowanie i koordynacja działań internetowych związanych z konsultacjami społecznymi ustawy deregulacyjnej;
- planowanie zakresu tematycznego Newslettera oraz opracowywanie jego treści merytorycznych;
- tworzenie materiałów dla prasy;
- udział w spotkaniach dotyczących strategii oraz opracowywanie notatek.
- planowanie i koordynacja działań internetowych związanych z konsultacjami społecznymi ustawy deregulacyjnej;
- planowanie zakresu tematycznego Newslettera oraz opracowywanie jego treści merytorycznych;
- tworzenie materiałów dla prasy;
- udział w spotkaniach dotyczących strategii oraz opracowywanie notatek.
asystent ds. marketingu i PR
Dom Szkoleń i Doradztwa (Kraków) – dział marketingu i PR
- tworzenie tekstów promocyjnych: informacji prasowych, artykułów eksperckich oraz relacji ze szkoleń;
- prace analityczne: analiza konkurencji, rynku oraz grup docelowych, tworzenie baz danych;
- działania w social media: współtworzenie fanpage’a oraz działalność na forach internetowych;
- udział w internetowej promocji sklepu NieruchomosciDoskonalenie.pl;
- kontakty z dziennikarzami przy okazji rozpowszechniania tekstów;
- tworzenie prezentacji multimedialnych i edycja grafiki promocyjnej.
- prace analityczne: analiza konkurencji, rynku oraz grup docelowych, tworzenie baz danych;
- działania w social media: współtworzenie fanpage’a oraz działalność na forach internetowych;
- udział w internetowej promocji sklepu NieruchomosciDoskonalenie.pl;
- kontakty z dziennikarzami przy okazji rozpowszechniania tekstów;
- tworzenie prezentacji multimedialnych i edycja grafiki promocyjnej.
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Inne
Grupy
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?