Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
CEO
GGI Group
Zarządzanie firmą szkoleniową oraz dwoma kancelariami: specjalistyczną i ogólną
1) specjalistyczna - kancelaria ochrony wiedzy i wizerunku
- prawa autorskie,
- dobra osobiste,
- prawo własności intelektualnej
- prawo Internetu
- prawo nowych technologi
- prawo reklamy
- prawo ochrony konkurencji i prawo konsumenckie
2) ogólna kancelaria
- prawo cywilne, w tym rodzinne, spadkowe
- prawo gospodarcze
- prawo karne
- prawo pracy
- ... etc.
1) specjalistyczna - kancelaria ochrony wiedzy i wizerunku
- prawa autorskie,
- dobra osobiste,
- prawo własności intelektualnej
- prawo Internetu
- prawo nowych technologi
- prawo reklamy
- prawo ochrony konkurencji i prawo konsumenckie
2) ogólna kancelaria
- prawo cywilne, w tym rodzinne, spadkowe
- prawo gospodarcze
- prawo karne
- prawo pracy
- ... etc.
Trener
Biznes i NGO'sy
- Szkoliłem głównie z fundraisingu, CSR, edukacji pokojowej, zarządzania projektem, przedsiębiorczości, rozwiązywania konfliktów, strategii fundraisingowej, zakładania i prowadzenia własnej DG, prawa pracy, postępowania administracyjnego, prawa konsumenckiego, funduszy UE,
- Łącznie przepracowałem ponad 600 godzin szkoleniowych
- Beneficjentami byli różni tj. od studentów i młodzieży licealnej, bezrobotni, przez przedstawicieli organizacji pozarządowych, pracowników administracji samorządowej różnego szczebla, przedsiębiorców, pracowników naukowych, po grupę Ukraińców związanych z tematem współpracy transgranicznej
- Przykładowe firmy i instytucje: DAS, FIPS, Centrum Promocji Ekorozwoju, TPBA, Umbrella, PSSiAP, Stow. Dolina Strugu, Lechaa Consulting, NZS, Stowarzyszenie HOLOS, AKME Consulting, Instytut Doskonalenia Kadr i Administracji Rafał Kata, Izba Rzemieślnicza i Cechy Rzemiosł Różnych, Stowarzyszenie HOLOS, Agencja Rozwoju Innowacji, Agencja Rozwoju Społecznego, Stowarzyszenie Spółdzielni Socjalnych, Fundacja VIA,
- Łącznie przepracowałem ponad 600 godzin szkoleniowych
- Beneficjentami byli różni tj. od studentów i młodzieży licealnej, bezrobotni, przez przedstawicieli organizacji pozarządowych, pracowników administracji samorządowej różnego szczebla, przedsiębiorców, pracowników naukowych, po grupę Ukraińców związanych z tematem współpracy transgranicznej
- Przykładowe firmy i instytucje: DAS, FIPS, Centrum Promocji Ekorozwoju, TPBA, Umbrella, PSSiAP, Stow. Dolina Strugu, Lechaa Consulting, NZS, Stowarzyszenie HOLOS, AKME Consulting, Instytut Doskonalenia Kadr i Administracji Rafał Kata, Izba Rzemieślnicza i Cechy Rzemiosł Różnych, Stowarzyszenie HOLOS, Agencja Rozwoju Innowacji, Agencja Rozwoju Społecznego, Stowarzyszenie Spółdzielni Socjalnych, Fundacja VIA,
Prezes Fundacji
- Od listopada 2007r. stoję na czele organizacji; do moich obowiązków należało opracowanie strategii, rekrutowanie wolontariuszy i nadzorowanie toczących się projektów
- Wcześniej zasiadałem w Radzie Fundacji, która nadzoruje i pomaga w realizacji statutowych zadań
- Oprócz tego działam jako fundraiser, czyli staram się pozyskiwać różnego rodzaju zasoby na działalność społeczną, w tym finansowe - moim konikiem jest przede wszystkim fundraising prywatny (biznesowy)
- Administrowanie i bieżące zarządzanie organizacją, partnerstwami, eventami branżowymi
Koordynator ds. szkoleń:
- opracowanie siatki szkoleń
- realizacja wskaźników ilościowych i jakościowych
- kontakt z trenerami i firmami szkoleniowymi
Praca w ramach projektu "Aktywni lokalnie, osobiście odpowiedzialni, świadomi wyborów ... młodzież z gminy Dąbie" dofinansowanego ze środków UE i realizowanego w partnerstwie trójsektorowym.
- Wcześniej zasiadałem w Radzie Fundacji, która nadzoruje i pomaga w realizacji statutowych zadań
- Oprócz tego działam jako fundraiser, czyli staram się pozyskiwać różnego rodzaju zasoby na działalność społeczną, w tym finansowe - moim konikiem jest przede wszystkim fundraising prywatny (biznesowy)
- Administrowanie i bieżące zarządzanie organizacją, partnerstwami, eventami branżowymi
Koordynator ds. szkoleń:
- opracowanie siatki szkoleń
- realizacja wskaźników ilościowych i jakościowych
- kontakt z trenerami i firmami szkoleniowymi
Praca w ramach projektu "Aktywni lokalnie, osobiście odpowiedzialni, świadomi wyborów ... młodzież z gminy Dąbie" dofinansowanego ze środków UE i realizowanego w partnerstwie trójsektorowym.
Team Leader / Doradca ds. produktów bankowych
Rigall Distribution sp. z o.o. Autoryzowana Agencja Citi Banku Handlowego S.A.
- wsparcie procesu sprzedaży pod względem jakości, narzędzi, merytoryki etc.
- przygotowywanie i monitorowanie realizacji planów sprzedażowych tygodniowych i miesięcznych
- budowanie i utrzymywanie stanów osobowych zgodnie z założonymi planami
- zarządzanie zespołem sprzedażowym liczącym od 7-15 osób
- sprawozdawczość
- ewidencja czasu pracy
- sprzedaż produktów bankowych
- tworzenie baz danych i dobór klientów
- umawianie spotkań i telefoniczna komunikacja z klientem
- przygotowywanie i monitorowanie realizacji planów sprzedażowych tygodniowych i miesięcznych
- budowanie i utrzymywanie stanów osobowych zgodnie z założonymi planami
- zarządzanie zespołem sprzedażowym liczącym od 7-15 osób
- sprawozdawczość
- ewidencja czasu pracy
- sprzedaż produktów bankowych
- tworzenie baz danych i dobór klientów
- umawianie spotkań i telefoniczna komunikacja z klientem
Kierownik projektu/Specjalista ds promocji i EFS/Specjalista ds. projektów unijnych/Koordynator kamp
- Odpowiada za tworzenie i realizację projektów EFS, w tym projektu pt."Od dzis mów do mnie szefie - kampania na rzecz propagowania przedsiębiorczości akademickiej".
- Koordynuje kampanie promocyjne
- Sprzedaje przestrzeń reklamową na portalu
- Pomoc przy organizacji Konferencji "Czas działa na twoją korzyść" i I Targów Edukacyjnych dla Dorosłych w Wielkopolsce
- Koordynuje kampanie promocyjne
- Sprzedaje przestrzeń reklamową na portalu
- Pomoc przy organizacji Konferencji "Czas działa na twoją korzyść" i I Targów Edukacyjnych dla Dorosłych w Wielkopolsce
Szkolenia i kursy
1. Akademia Innowatorów Społecznych:
- szkolenia z zakresu zarządzania projektem - McKinsey&Company
- szkolenia z zakresu promocji, PR i media relations - Hill & Knowlton, Inc.
- spotkania ze członkami Ashoki m.in. Adrian Kowalski, Krystyna Żytecka, Jakub Śpiewak, Jacek Bożek czy Piotr Topiński
2. Program Rozwoju Obywatelskiego - dotyczył:
- komunikacji,
- fundrisingu,
- budżetowania,
- autoprezentacji,
- negocjacji,
- zarządzania projektem,
3. CR a organizacje pozarządowe - panel czym jest CR oraz spotkanie z firmami powszechnie uznanymi za odpowiedzialne społecznie.
4. Z ekonomią w przyszłość - kurs obejmował zagadnienia z zakresu:
- ekonomii neoklasycznej
- ekonomii ekologicznej
- społecznej odpowiedzialności biznesu
- technologii zrównoważonych
5. Trening Interpersonalny - grupa training & consulting:
- autodiagnoza funkcjonowania w relacjach międzyludzkich,
- rozpoznawanie czynników obniżających efektywność w działaniu oraz utrudniających utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z ludźmi
- autorefleksja - przyglądanie się własnym emocjom w kontaktach z innymi,
- poznanie czynników stymulujacych oraz blokujących skuteczną komunikację,
- doskonalenie umiejętności zachowania się w trudnych sytuacjach z ludźmi, nabywanie umiejętności radzenia sobie sobie z trudnymi emocjami,
- Asertywność w relacjach interpersonalnych (reagowanie na krytykę i zastrzeżenia, umiejętność odmawiania, wydawania poleceń, stawiania granic i egzekwowania wymagań, umiejętność wyrażania opinii),
- Identyfikacja ról grupowych. Analiza własnego stylu zachowania w grupie,
- Kształtowanie poczucia własnej wartości,
- Rozwijanie zasobów inteligencji emocjonalnej,
Wspieranie umiejętności dokonywania wyborów i podejmowania decyzji, rozumienia ich skutków i konsekwencji,
- Wykorzystanie naturalnych predyspozycji osobowościowych w pracy z ludźmi
- Sesja informacji zwrotnych: zyskanie większej świadomości swoich mocnych i słabych stron
6. Dwutygodniowy cykl nt. zakładania własnej działalności gospodarczej w ramach 6.2 POKL
7. Gender Mainstreaming w projektach społecznych
8. Metodyka zarządzania projektem Prince 2 Foundation - Infovide-Matrix:
- zapoznanie z nomenklaturą pojęciową
- zapoznanie z procesami, komponentami i technikami Prince2
- omówienie i praktyczne zastosowanie narzędzi Prince2 w projektach w drodze ćwiczeni case'ów
- zdanie egzaminu i otrzymanie certyfikatu potwierdzającego opanowanie zakresu materiału
- dostęp światowej bazy wiedzy Prince 2
9. Szkolenie z zakresu MS Office dla średniozaawansowanych:
- z naciskiem na Excel
- ponad to Power Point i Word
10. Kurs na metodyka e-learningu - dedykowany
A. Potrzeby współczesnych organizacji i społeczności w zakresie rozwoju kadr i zarządzania wiedzą.
B. Definicje i przykłady e-learningu. Inne metody pracy zdalnej. Formy kształcenia elearning i możliwości ich praktycznego wykorzystania w realiach organizacji:
a. Samokształcenie
b. Praca asynchroniczna w grupie
c. Praca synchroniczna w grupie
d. Moderowanie grup
e. Praca z ekspertem / nauczycielem
f. Coaching
g. Testy i egzaminy.
C. Rola i narzędzia komunikacji w elearningu. Dobre i złe praktyki.
D. Motywacja uczestników kluczem do uzyskania efektów szkoleń elearning. Metody wpływania na poziom motywacji w pracy zdalnej.
E. Jak się uczą dorośli? Wiedza z andragogiki w służbie elearningu.
F. Cykl uczenia się wg Davida Kolba podstawą budowania procesu uczenia się w kursach elearning. Przykłady dobrych praktyk.
G. Style uczenia się: analityczny, teoretyczny, pragmatyczny i empiryczny. Narzędzia learningu wspomagające różne style uczenia się.
H. Projektowanie kursu elearning:
a. Cele kursu
b. Charakterystyka grupy docelowej
c. Opis potrzeb szkoleniowych i oczekiwanych efektów
d. Pomiar efektów
e. Uwarunkowania technologiczne
f. Budżet
I. Sylabus (konspekt) kursu elearning:
a. Struktura merytoryczna kursu
b. Dobór form, metod i narzędzi dydaktycznych do celów, uwarunkowań i merytoryki kursu
c. Pełny opis formalny kursu.
d. Przykłady sylabusów. Ćwiczenia na bazie poprawnych i niepoprawnych opracowań kursów.
J. Współpraca autora i metodyka z osobami / zespołem, opracowującym wersję elektroniczną kursu do umieszczenia na platformie elearning.
K. Uruchomienie kursu / pilotaż. Komunikacja w zespole wdrażającym. Komunikacja z uczestnikami i zbieranie informacji zwrotnych.
L. Pomiar efektywności i analiza wyników.
M. Opracowanie projektów kursów przez uczestników.
N. Ćwiczenia w implementacji fragmentów kursów i prowadzeniu zajęć na platformie Moodle.
11. Superkupiec
- założenia procesu zakupów
- konflikt interesów i asertywność
- negocjacje i perswazja
- zarządzanie zespołem
- motywowanie
12. Pełnomocnik ds jakości ISO 9001:2008
- uprawnienia uzyskane w maju 2012 roku, certyfikowane w DEKRA
- szkolenia z zakresu zarządzania projektem - McKinsey&Company
- szkolenia z zakresu promocji, PR i media relations - Hill & Knowlton, Inc.
- spotkania ze członkami Ashoki m.in. Adrian Kowalski, Krystyna Żytecka, Jakub Śpiewak, Jacek Bożek czy Piotr Topiński
2. Program Rozwoju Obywatelskiego - dotyczył:
- komunikacji,
- fundrisingu,
- budżetowania,
- autoprezentacji,
- negocjacji,
- zarządzania projektem,
3. CR a organizacje pozarządowe - panel czym jest CR oraz spotkanie z firmami powszechnie uznanymi za odpowiedzialne społecznie.
4. Z ekonomią w przyszłość - kurs obejmował zagadnienia z zakresu:
- ekonomii neoklasycznej
- ekonomii ekologicznej
- społecznej odpowiedzialności biznesu
- technologii zrównoważonych
5. Trening Interpersonalny - grupa training & consulting:
- autodiagnoza funkcjonowania w relacjach międzyludzkich,
- rozpoznawanie czynników obniżających efektywność w działaniu oraz utrudniających utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z ludźmi
- autorefleksja - przyglądanie się własnym emocjom w kontaktach z innymi,
- poznanie czynników stymulujacych oraz blokujących skuteczną komunikację,
- doskonalenie umiejętności zachowania się w trudnych sytuacjach z ludźmi, nabywanie umiejętności radzenia sobie sobie z trudnymi emocjami,
- Asertywność w relacjach interpersonalnych (reagowanie na krytykę i zastrzeżenia, umiejętność odmawiania, wydawania poleceń, stawiania granic i egzekwowania wymagań, umiejętność wyrażania opinii),
- Identyfikacja ról grupowych. Analiza własnego stylu zachowania w grupie,
- Kształtowanie poczucia własnej wartości,
- Rozwijanie zasobów inteligencji emocjonalnej,
Wspieranie umiejętności dokonywania wyborów i podejmowania decyzji, rozumienia ich skutków i konsekwencji,
- Wykorzystanie naturalnych predyspozycji osobowościowych w pracy z ludźmi
- Sesja informacji zwrotnych: zyskanie większej świadomości swoich mocnych i słabych stron
6. Dwutygodniowy cykl nt. zakładania własnej działalności gospodarczej w ramach 6.2 POKL
7. Gender Mainstreaming w projektach społecznych
8. Metodyka zarządzania projektem Prince 2 Foundation - Infovide-Matrix:
- zapoznanie z nomenklaturą pojęciową
- zapoznanie z procesami, komponentami i technikami Prince2
- omówienie i praktyczne zastosowanie narzędzi Prince2 w projektach w drodze ćwiczeni case'ów
- zdanie egzaminu i otrzymanie certyfikatu potwierdzającego opanowanie zakresu materiału
- dostęp światowej bazy wiedzy Prince 2
9. Szkolenie z zakresu MS Office dla średniozaawansowanych:
- z naciskiem na Excel
- ponad to Power Point i Word
10. Kurs na metodyka e-learningu - dedykowany
A. Potrzeby współczesnych organizacji i społeczności w zakresie rozwoju kadr i zarządzania wiedzą.
B. Definicje i przykłady e-learningu. Inne metody pracy zdalnej. Formy kształcenia elearning i możliwości ich praktycznego wykorzystania w realiach organizacji:
a. Samokształcenie
b. Praca asynchroniczna w grupie
c. Praca synchroniczna w grupie
d. Moderowanie grup
e. Praca z ekspertem / nauczycielem
f. Coaching
g. Testy i egzaminy.
C. Rola i narzędzia komunikacji w elearningu. Dobre i złe praktyki.
D. Motywacja uczestników kluczem do uzyskania efektów szkoleń elearning. Metody wpływania na poziom motywacji w pracy zdalnej.
E. Jak się uczą dorośli? Wiedza z andragogiki w służbie elearningu.
F. Cykl uczenia się wg Davida Kolba podstawą budowania procesu uczenia się w kursach elearning. Przykłady dobrych praktyk.
G. Style uczenia się: analityczny, teoretyczny, pragmatyczny i empiryczny. Narzędzia learningu wspomagające różne style uczenia się.
H. Projektowanie kursu elearning:
a. Cele kursu
b. Charakterystyka grupy docelowej
c. Opis potrzeb szkoleniowych i oczekiwanych efektów
d. Pomiar efektów
e. Uwarunkowania technologiczne
f. Budżet
I. Sylabus (konspekt) kursu elearning:
a. Struktura merytoryczna kursu
b. Dobór form, metod i narzędzi dydaktycznych do celów, uwarunkowań i merytoryki kursu
c. Pełny opis formalny kursu.
d. Przykłady sylabusów. Ćwiczenia na bazie poprawnych i niepoprawnych opracowań kursów.
J. Współpraca autora i metodyka z osobami / zespołem, opracowującym wersję elektroniczną kursu do umieszczenia na platformie elearning.
K. Uruchomienie kursu / pilotaż. Komunikacja w zespole wdrażającym. Komunikacja z uczestnikami i zbieranie informacji zwrotnych.
L. Pomiar efektywności i analiza wyników.
M. Opracowanie projektów kursów przez uczestników.
N. Ćwiczenia w implementacji fragmentów kursów i prowadzeniu zajęć na platformie Moodle.
11. Superkupiec
- założenia procesu zakupów
- konflikt interesów i asertywność
- negocjacje i perswazja
- zarządzanie zespołem
- motywowanie
12. Pełnomocnik ds jakości ISO 9001:2008
- uprawnienia uzyskane w maju 2012 roku, certyfikowane w DEKRA
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Prawo
Doradztwo prawne
Zainteresowania
Interesuję się tematyką związaną z Trzecim Sektorem. Oprócz tego pasjonują mnie media nowego typu, web 2.0 i innowacja społeczna.
Poza tym uwielbiam sporty walki i sporty zespołowe takie jak: piłka nożna, czy koszykówka.
Jeśli tylko mam czas namiętnie pochłaniam książki, zwłaszcza te dotyczące ekonomii, zarządzania i procesów społecznych (ostatnio Goleman).
Poza tym uwielbiam sporty walki i sporty zespołowe takie jak: piłka nożna, czy koszykówka.
Jeśli tylko mam czas namiętnie pochłaniam książki, zwłaszcza te dotyczące ekonomii, zarządzania i procesów społecznych (ostatnio Goleman).
Organizacje
Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych
Fundacja Centrum Zmiany Społecznej
Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa
Biuro Obsługi Ruchu Inicjatyw Społecznych
Grupa TROP
Fundacja Lex Informatica
Wielkopolska Rada Koordynacyjna
Centrum Monitoringu Odpowiedzialnego Biznesu
Fundacja Centrum Zmiany Społecznej
Dom Spotkań im. Angelusa Silesiusa
Biuro Obsługi Ruchu Inicjatyw Społecznych
Grupa TROP
Fundacja Lex Informatica
Wielkopolska Rada Koordynacyjna
Centrum Monitoringu Odpowiedzialnego Biznesu
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Adaptacyjne modelowanie procesów biznesowych
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką modelowania procesów biznesowych i radzenia sobie z ich zmiennością. Na jej łamach chcemy dzielić się wiedzą na temat analizy i opisu proce
Agile for Sales and non-IT
Grupa dla pasjonatów, handlowców, konsultantów i managerów podążających Agile'owym tropem szukających platformy do komunikacji i wymiany myśli.
Change Management. Zarządzanie Zmianą.
Zmiana to projekt. Złożoność zmiany i otoczenia. Transformacje. Partycypacyjne zarządzanie. Wsparcie, praca grupowa,facylitacja. Zaangażowanie interesariuszy, opór przed zamianami, od czego zależy suk
Charytatywnie
Jeśli potrzebujesz pomocy lub jeśli potrzebujesz pomóc... "Pomóż mi" to trudne słowo...
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.