Adrian Gawrysiak

Sales Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B Targi Zarządzanie kluczowymi klientami Negocjacje New Business Development Organizacja Project Management Sales Lokalizacje wydarzeń eventy MICE konferencje kongresy expo

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Warszawskie Centrum EXPO XXI
sales manager
Pozyskiwanie nowych klientów i obsługa stałych partnerów w zakresie najmu powierzchni targowej i konferencyjnych na potrzeby organizacji:
- eventów,
- kongresów,
- targów,
- konferencji.
Pomoc przy planowaniu wydarzeń pod względem usług dodatkowych oferowanych przez Expo XXI.
CareerCon
Specjalista ds. organizacji targów
Pozyskiwanie nowych klientów oraz koordynacja prac zespołu związanych z organizacją targów pracy sektora IT „Kariera IT” odbywających się w największych miastach Polski.
Interservis Sp. z o.o.
Specjalista ds. organizacji targów i konferencji
Organizacja Targów Budownictwa Interbud oraz Salonu Praktyki Dekarskiej w zakresie:
- pozyskiwanie klientów oraz utrzymanie relacji ze stałymi,
- tworzenie i realizacja budżetu wydarzeń,
- koordynacja prac zespołu,
- tworzenie programu konferencji i warsztatów towarzyszących,
- promocja wydarzeń.
Logo
Koordynator ds. zasobów ludzkich
Worker Sp. z o.o.
Rekrutacja pracowników, prowadzenie dokumentacji i rozliczeń finansowych.
Logo
Pomocnik ds. księgowości
Annpit Biuro Rachunkowe
Współpraca z działem księgowym - przepływ i rozliczenie faktur.

Szkolenia i kursy

2005:
- First Certificate in English (University of Cambridge)
2011:
- Kurs dla osób bez wykształcenia plastycznego: Adobe Photoshop, Adobe InDesign i CorelDraw (NT Group - 120 godzin)
2013:
- Jak pisać w sieci, aby sprzedać? (Forum Press - 7 godzin)
2015:
- Zaawansowane techniki sprzedaży i negocjacji cenowych (B&O Navigator - 16 godzin)
- Techniki obrony ceny i negocjacje handlowe (B&O Navigator - 16 godzin)
- Typologia JTI - spotkanie omawiające wyniki badania (IMPACTIVE Key Polska - 8 godzin)
- Proaktywność i efektywość działań handlowca (B&O Navigator - 16 godzin)
2016:
- Efektywne Techniki Sprzedaży (Al Fianco Partners - 14 godzin)

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy

Zainteresowania

Sport: turystyka wysokogórska, jazda na rowerze i bieganie; muzyka: jazz i rock progresywny, literatura podróżnicza.

Organizacje

W latach 2007-2012 Redaktor i spiker w Studenckim Radiu Żak Politechniki Łódzkiej. Zadania: tworzenie i prowadzenie audycji autorskich, pasmowych i serwisów informacyjnych; produkcja materiałów reklamowych; organizacja koncertów.

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Job IT
Job IT
Grupa dla wszystkich poszukujących pracy w branży IT. Szukasz pracy, interesują Cię najnowsze trendy na rynku IT - to miejsce dla Ciebie.
Praca IT
Praca IT
Praca dla informatyków, administratorów, programistów