Umiejętności
B2B
Targi
Zarządzanie kluczowymi klientami
Negocjacje
New Business Development
Organizacja
Project Management
Sales
Lokalizacje wydarzeń
eventy
MICE
konferencje
kongresy
expo
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
sales manager
Pozyskiwanie nowych klientów i obsługa stałych partnerów w zakresie najmu powierzchni targowej i konferencyjnych na potrzeby organizacji:
- eventów,
- kongresów,
- targów,
- konferencji.
Pomoc przy planowaniu wydarzeń pod względem usług dodatkowych oferowanych przez Expo XXI.
- eventów,
- kongresów,
- targów,
- konferencji.
Pomoc przy planowaniu wydarzeń pod względem usług dodatkowych oferowanych przez Expo XXI.
Specjalista ds. organizacji targów i konferencji
Organizacja Targów Budownictwa Interbud oraz Salonu Praktyki Dekarskiej w zakresie:
- pozyskiwanie klientów oraz utrzymanie relacji ze stałymi,
- tworzenie i realizacja budżetu wydarzeń,
- koordynacja prac zespołu,
- tworzenie programu konferencji i warsztatów towarzyszących,
- promocja wydarzeń.
- pozyskiwanie klientów oraz utrzymanie relacji ze stałymi,
- tworzenie i realizacja budżetu wydarzeń,
- koordynacja prac zespołu,
- tworzenie programu konferencji i warsztatów towarzyszących,
- promocja wydarzeń.
Szkolenia i kursy
2005:
- First Certificate in English (University of Cambridge)
2011:
- Kurs dla osób bez wykształcenia plastycznego: Adobe Photoshop, Adobe InDesign i CorelDraw (NT Group - 120 godzin)
2013:
- Jak pisać w sieci, aby sprzedać? (Forum Press - 7 godzin)
2015:
- Zaawansowane techniki sprzedaży i negocjacji cenowych (B&O Navigator - 16 godzin)
- Techniki obrony ceny i negocjacje handlowe (B&O Navigator - 16 godzin)
- Typologia JTI - spotkanie omawiające wyniki badania (IMPACTIVE Key Polska - 8 godzin)
- Proaktywność i efektywość działań handlowca (B&O Navigator - 16 godzin)
2016:
- Efektywne Techniki Sprzedaży (Al Fianco Partners - 14 godzin)
- First Certificate in English (University of Cambridge)
2011:
- Kurs dla osób bez wykształcenia plastycznego: Adobe Photoshop, Adobe InDesign i CorelDraw (NT Group - 120 godzin)
2013:
- Jak pisać w sieci, aby sprzedać? (Forum Press - 7 godzin)
2015:
- Zaawansowane techniki sprzedaży i negocjacji cenowych (B&O Navigator - 16 godzin)
- Techniki obrony ceny i negocjacje handlowe (B&O Navigator - 16 godzin)
- Typologia JTI - spotkanie omawiające wyniki badania (IMPACTIVE Key Polska - 8 godzin)
- Proaktywność i efektywość działań handlowca (B&O Navigator - 16 godzin)
2016:
- Efektywne Techniki Sprzedaży (Al Fianco Partners - 14 godzin)
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Zainteresowania
Sport: turystyka wysokogórska, jazda na rowerze i bieganie; muzyka: jazz i rock progresywny, literatura podróżnicza.
Organizacje
W latach 2007-2012 Redaktor i spiker w Studenckim Radiu Żak Politechniki Łódzkiej. Zadania: tworzenie i prowadzenie audycji autorskich, pasmowych i serwisów informacyjnych; produkcja materiałów reklamowych; organizacja koncertów.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Job IT
Grupa dla wszystkich poszukujących pracy w branży IT. Szukasz pracy, interesują Cię najnowsze trendy na rynku IT - to miejsce dla Ciebie.