Adela Celińska
Regionalny Opiekun ds. Sprzedaży Agencyjnej - Orange Polska S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Obsługa klienta
komunikatywność
Sumienność, punktualność, zdyscyplinowanie, lojalność, identyfikacja z wykonywaną pracą i firmą,
Wysoka orientacja na klienta
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca klienta
opieka nad portfelem klientów - monitorowanie i stały kontakt, aktywna sprzedaż produktów bankowych,
doradztwo w zakresie produktów kredytowych, inwestycyjnych, ubezpieczeniowych.
Budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta oraz długotrwałych relacji.
Realizacja telefonicznych kampanii sprzedaży.
doradztwo w zakresie produktów kredytowych, inwestycyjnych, ubezpieczeniowych.
Budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta oraz długotrwałych relacji.
Realizacja telefonicznych kampanii sprzedaży.
Regionalny Opiekun ds. Sprzedaży Agencyjnej
szkolenie i wdrażanie nowych pracowników - budowanie umiejętności sprzedażowych i wiedzy produktowej, dbanie o przestrzeganie standardów sprzedaży oraz standardów obsługi klienta (coaching, trening w miejscu pracy), planowanie oraz koordynowanie akcji sprzedażowych, dbanie o realizację celów ilościowych, jakościowych i efektywnościowych w podległym obszarze.
Specjalista ds zatowarowania i zaopatrzenia.
- zarządzanie gospodarką magazynową i finansową – zamawiane, przyjmowanie i wydawanie towaru, obsługa stanowiska kasowego –przyjmowanie gotówki, sporządzanie raportów, kontrola zgodności gotówki z kasą, odprowadzanie gotówki, przeprowadzanie inwentaryzacji, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów związanych ze sprzedażą – prowadzenie dokumentacji i jej archiwizacja, rejestrowanie zapotrzebowań na artykuły biurowe i ich odbiorów w portalu zakupowym,
- nadzorowanie przestrzegania obowiązujących procedur i procesów sprzedaży,
- wspomaganie kierownika w planowaniu i nadzorowaniu pracy pracowników, zastępowanie go w okresie jego nieobecności (urlopy, choroby, delegacje),
- sporządzanie ewidencji czasu pracy i list obecności,
- wsparcie kierownika i konsultantów handlowych w realizacji ich celów.
- nadzorowanie przestrzegania obowiązujących procedur i procesów sprzedaży,
- wspomaganie kierownika w planowaniu i nadzorowaniu pracy pracowników, zastępowanie go w okresie jego nieobecności (urlopy, choroby, delegacje),
- sporządzanie ewidencji czasu pracy i list obecności,
- wsparcie kierownika i konsultantów handlowych w realizacji ich celów.
Sprzedawca w Salonie
profesjonalna obsługa klienta w zakresie produktów i usług grupy TP, kontrola nad realizacją zamówień, bezpośrednia dbałość o poziom i jakość obsługi klienta, analiza i przygotowywanie prezentacji z wyników salonu sprzedaży dla kierownika, prowadzenie ewidencji korespondencji, archiwizacja dokumentów, kontrola nad obrotem towarowo pieniężnym oraz systematyka w gospodarce magazynowej
Starszy Doradca klienta POK
obsługa klienta w pełnym zakresie, rozpatrywanie reklamacji, korespondencja formalna z klientem, doradztwo w zakresie sprzedaży usług telekomunikacyjnych, kontrola nad obrotem towarowo pieniężnym oraz systematyka w gospodarce magazynowej, szkolenie nowych pracowników, prowadzenie ewidencji korespondencji
Szkolenia i kursy
Liczne szkolenia z zakresu obsługi klienta i technik sprzedaży;
Szkolenie z zakresu negocjacji w ramach projektu "kompetentni w obszarze społecznym";
Warsztaty: komunikacja z uczniem/klientem, autopromocja i prezentacje multimedialne w obszarze społecznym, raca projektowa w zespołach interdyscyplinarnych w obszarze społecznym, zarządzanie czasem w obszarze społecznym, międzykulturowość w obszarze społecznym;
Średniozaawansowany Kurs Microsoft Excel.
Szkolenie z zakresu negocjacji w ramach projektu "kompetentni w obszarze społecznym";
Warsztaty: komunikacja z uczniem/klientem, autopromocja i prezentacje multimedialne w obszarze społecznym, raca projektowa w zespołach interdyscyplinarnych w obszarze społecznym, zarządzanie czasem w obszarze społecznym, międzykulturowość w obszarze społecznym;
Średniozaawansowany Kurs Microsoft Excel.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Film, zwierzęta, aktywne spędzanie wolnego czasu.
Inne
Ms Office – dobra obsługa (PowerPoint, Excel, Word, Access),
Prawo jazdy kat. B.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).
Prawo jazdy kat. B.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i