Adela Celińska

Adela Celińska

Regionalny Opiekun ds. Sprzedaży Agencyjnej - Orange Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Obsługa klienta komunikatywność Sumienność, punktualność, zdyscyplinowanie, lojalność, identyfikacja z wykonywaną pracą i firmą, Wysoka orientacja na klienta

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Doradca klienta
opieka nad portfelem klientów - monitorowanie i stały kontakt, aktywna sprzedaż produktów bankowych,
doradztwo w zakresie produktów kredytowych, inwestycyjnych, ubezpieczeniowych.
Budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta oraz długotrwałych relacji.
Realizacja telefonicznych kampanii sprzedaży.
Orange Polska S.A.
Starszy Trener Programowy
diagnozowanie i planowanie potrzeb szkoleniowych, koordynowanie oraz tworzenie harmonogramów wdrożenia projektów szkoleniowych, realizacja wybranych szkoleń, ich organizacja, oraz raportowanie, działania mające na celu wprowadzenia rozwiązań dotyczących rozwoju pracowników
Orange Polska S.A.
Regionalny Opiekun ds. Sprzedaży Agencyjnej
szkolenie i wdrażanie nowych pracowników - budowanie umiejętności sprzedażowych i wiedzy produktowej, dbanie o przestrzeganie standardów sprzedaży oraz standardów obsługi klienta (coaching, trening w miejscu pracy), planowanie oraz koordynowanie akcji sprzedażowych, dbanie o realizację celów ilościowych, jakościowych i efektywnościowych w podległym obszarze.
Orange Polska S.A.
p.o. Regionalny Kierownik Sprzedaży Aktywnej
j.w.
Orange Polska S.A.
Specjalista ds zatowarowania i zaopatrzenia.
- zarządzanie gospodarką magazynową i finansową – zamawiane, przyjmowanie i wydawanie towaru, obsługa stanowiska kasowego –przyjmowanie gotówki, sporządzanie raportów, kontrola zgodności gotówki z kasą, odprowadzanie gotówki, przeprowadzanie inwentaryzacji, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów związanych ze sprzedażą – prowadzenie dokumentacji i jej archiwizacja, rejestrowanie zapotrzebowań na artykuły biurowe i ich odbiorów w portalu zakupowym,
- nadzorowanie przestrzegania obowiązujących procedur i procesów sprzedaży,
- wspomaganie kierownika w planowaniu i nadzorowaniu pracy pracowników, zastępowanie go w okresie jego nieobecności (urlopy, choroby, delegacje),
- sporządzanie ewidencji czasu pracy i list obecności,
- wsparcie kierownika i konsultantów handlowych w realizacji ich celów.
Orange Polska S.A.
Sprzedawca w Salonie
profesjonalna obsługa klienta w zakresie produktów i usług grupy TP, kontrola nad realizacją zamówień, bezpośrednia dbałość o poziom i jakość obsługi klienta, analiza i przygotowywanie prezentacji z wyników salonu sprzedaży dla kierownika, prowadzenie ewidencji korespondencji, archiwizacja dokumentów, kontrola nad obrotem towarowo pieniężnym oraz systematyka w gospodarce magazynowej
Orange Polska S.A.
Starszy Doradca klienta POK
obsługa klienta w pełnym zakresie, rozpatrywanie reklamacji, korespondencja formalna z klientem, doradztwo w zakresie sprzedaży usług telekomunikacyjnych, kontrola nad obrotem towarowo pieniężnym oraz systematyka w gospodarce magazynowej, szkolenie nowych pracowników, prowadzenie ewidencji korespondencji

Szkolenia i kursy

Liczne szkolenia z zakresu obsługi klienta i technik sprzedaży;
Szkolenie z zakresu negocjacji w ramach projektu "kompetentni w obszarze społecznym";
Warsztaty: komunikacja z uczniem/klientem, autopromocja i prezentacje multimedialne w obszarze społecznym, raca projektowa w zespołach interdyscyplinarnych w obszarze społecznym, zarządzanie czasem w obszarze społecznym, międzykulturowość w obszarze społecznym;
Średniozaawansowany Kurs Microsoft Excel.

Edukacja

Logo
ekonomia - specjalizacja bankowość, magisterskie
Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie
Logo
ekonomia, specjalizacja: usługi finansowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Film, zwierzęta, aktywne spędzanie wolnego czasu.

Inne

Ms Office – dobra obsługa (PowerPoint, Excel, Word, Access),
Prawo jazdy kat. B.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Bezpłatne Porady Prawne Forum Prawne
Bezpłatne Porady Prawne Forum Prawne
Co w prawie piszczy. Bezpłatna i profesjonalna pomoc prawna