Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Konsultant w zespole SERVICE DESK
pomoc użytkownikom systemu bankowego, pilotowanie programu Wzrostu Satysfakcji Użytkowników z usług Departamentu IT, analizowanie wyników programu, wdrażanie nowych rekomendacji w IT, promocja innowacji wprowadzanych w departamencie IT, szkolenie nowych pracowników z zakresu IT, przeprowadzenie projektu migracji dotyczącego zmiany operatora tel. komórkowej.
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat. B
Zainteresowania
Informatyka, Sport (kulturystyka), Kino, Teatr, Motoryzacja
Inne
Umiejętności i kompetencje społeczne (szybkie nawiązanie kontaktu, umiejętność negocjacji, rozwiązywanie konfliktów, współpraca w zespole
Obsługa urządzeń biurowych
Umiejętności i kompetencje organizacyjne (koordynowanie projektów, administrowanie)
Obsługa urządzeń biurowych
Umiejętności i kompetencje organizacyjne (koordynowanie projektów, administrowanie)