Adam Wieczorek

Kierownik sekcji obsługi klienta
Wodzisław Śląski, śląskie

Umiejętności

Microsoft Office zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Samodzielność Zarządzanie Sprzedażą Sumienność Prawo jazdy kat B samodyscyplina rzetelność i pracowitość odpowiedzialność samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy dokładność praca w zespole i kierowanie zespołem Prawo jazdy kat. CE umiejętność dostosowania się do otoczenia i do zmian Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

NEONET S.A.
Doradca klienta
Orange Polska S.A.
Trener Wewnętrzny
Logo
Kierowca C+E
Kierowca
Przewóz materiałów meblarskich na terenie kraju
Orange Polska S.A.
Kierownik Sekcji Obsługi Klienta
Orange Polska S.A.
Specjalista ds reklamacji
Logo
obsługa informatyczna
NZOZ PULS
Prosta obsługa informatyczna: aktualizacja oprogramowania NFZ, uzupełnianie baz danych, zarządzanie danymi osobowymi

Szkolenia i kursy

Orange Campus - efektywne zarządzanie sekcją, metody sprzedażowe, produktywne wykorzystanie czasu pracy, zarządzanie stresem.

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja, magisterskie
AWF Katowice

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

Gry komputerowe, muzyka rockowa, literatura fantastyczna, film przygodowy