Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Outlook
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
-utrzymywanie trwałych i profesjonalnych relacji z Klientami
-nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych
-terminowa reakcja na zapytania dotyczące świadczonych usług oraz bieżącej realizacji zleceń
-ścisła współpraca z działem sprzedaży, transportu, magazynowym
-rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych
-przygotowywanie zestawień według zapotrzebowania Klienta
-przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji zgłaszanych przez Klientów
-nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych
-terminowa reakcja na zapytania dotyczące świadczonych usług oraz bieżącej realizacji zleceń
-ścisła współpraca z działem sprzedaży, transportu, magazynowym
-rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych
-przygotowywanie zestawień według zapotrzebowania Klienta
-przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji zgłaszanych przez Klientów
Szkolenia i kursy
Prawojazdy kat. A, B
Edukacja
Logistyka, inżynierskie
Politechnika Poznańska
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja