Wypowiedzi
-
Maciej Komarczuk:
Bardzo ciekawa sprawa, sam zajmowałem się tym przez ok 3 lata w Warszawie.
Wspomniałeś, że zajmowałeś się tym wcześniej w Warszawie. Mógłbyś mi powiedzieć jaka była reakcja managerów/właścicieli na taką takie działanie? -
To jest słuszna uwaga. Myślałem o tym już na samym początku dlatego zrobiłem wstępną analizę na rynku gdzie będę dział, trochę porozmawiałem także z managerami i wyszło na to że owszem prowadzą takie działania ale większości z nich nie ma czasu na prowadzenie działań które obejmowały by pełny PR. Wstępnie wyszło na to, że nie mają zwyczajnie nie mają czasu na wszystkie działania które są potrzebne.
-
Witam wszystkich.
W najbliższym czasie chciałbym otworzy firmę, która swoje działania z zakresu PR będzie kierowała typowo do rozrywki (np. kluby). Chciałbym prowadzić działania przede wszystkim w zakresach media relations, prowadzenie działań promocyjnych, negocjacji patronatów medialnych a także krótko i długoterminowego budowania wizerunku tych firm.
Proszę o opinie co myślicie o takiej koncepcji firmy. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie uwagi. -
Witam wszystkich.
W najbliższym czasie chciałbym otworzy firmę, która swoje działania z zakresu PR będzie kierowała typowo do rozrywki (np. kluby). Chciałbym prowadzić działania przede wszystkim w zakresach media relations, prowadzenie działań promocyjnych, negocjacji patronatów medialnych a także krótko i długoterminowego budowania wizerunku tych firm.
Proszę o opinie co myślicie o takiej koncepcji firmy. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie uwagi. -
Witam wszystkich.
W najbliższym czasie chciałbym otworzy firmę, która swoje działania z zakresu PR będzie kierowała typowo do rozrywki (np. kluby). Chciałbym prowadzić działania przede wszystkim w zakresach media relations, prowadzenie działań promocyjnych, negocjacji patronatów medialnych a także krótko i długoterminowego budowania wizerunku tych firm.
Proszę o opinie co myślicie o takiej koncepcji firmy. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie uwagi. -
Witam wszystkich.
W najbliższym czasie chciałbym otworzy firmę, która swoje działania z zakresu PR będzie kierowała typowo do rozrywki (np. kluby). Chciałbym prowadzić działania przede wszystkim w zakresach media relations, prowadzenie działań promocyjnych, negocjacji patronatów medialnych a także krótko i długoterminowego budowania wizerunku tych firm.
Proszę o opinie co myślicie o takiej koncepcji firmy. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie uwagi.