Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Copywriter
Galeria Słów
Współinicjator firmy Galeria Słów - http://galeriaslow.wix.com/home
W skutecznym biznesie można próbować ciągnąć kogoś za język, mówić, co ślina na język przyniesie, mieć coś na końcu języka lub też zapomnieć języka w gębie.
Najważniejsze jednak to mieć wspólny język. W tym celu warto zasięgnąć skutecznego języka u copywritera!
W skutecznym biznesie można próbować ciągnąć kogoś za język, mówić, co ślina na język przyniesie, mieć coś na końcu języka lub też zapomnieć języka w gębie.
Najważniejsze jednak to mieć wspólny język. W tym celu warto zasięgnąć skutecznego języka u copywritera!
Specjalista ds. Analiz i Wsparcia Sprzedaży
• wdrażanie nowych koncepcji, projektów dotyczących rozwoju CallCenter
• projektowanie rozwiązań systemów wspomagających zarządzanie sprzedażą bezpośrednią
• organizacja i zapewnienie realizacji kampanii typu outbound i inbound
• przeprowadzanie analiz i raportów dotyczących procesów sprzedażowych i operacyjnych w jednostce
• przygotowanie raportów z kampanii i działalności jednostki
• tworzenie narzędzi wspierających sprzedaż w tym skryptów rozmów, warsztatów i rozwiązań maksymalizujących sprzedaż
• dostosowanie struktur baz klientów i aplikacji do prowadzenia kampanii typu outbound
• projektowanie rozwiązań systemów wspomagających zarządzanie sprzedażą bezpośrednią
• organizacja i zapewnienie realizacji kampanii typu outbound i inbound
• przeprowadzanie analiz i raportów dotyczących procesów sprzedażowych i operacyjnych w jednostce
• przygotowanie raportów z kampanii i działalności jednostki
• tworzenie narzędzi wspierających sprzedaż w tym skryptów rozmów, warsztatów i rozwiązań maksymalizujących sprzedaż
• dostosowanie struktur baz klientów i aplikacji do prowadzenia kampanii typu outbound
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
• przygotowywanie i wdrażanie kampanii sprzedażowych i relacyjnych w jednostce
• rozwój i tworzenie skryptów i scenariuszów rozmów relacyjno-sprzedażowych
• tworzenie i opiniowanie standardów jakości i procedur bankowych
• prowadzenie coachingów i warsztatów sprzedażowych
• analiza i raportowanie kampanii przeprowadzanych w jednostce, oraz zwiększanie ich efektywności
• rozwój i tworzenie skryptów i scenariuszów rozmów relacyjno-sprzedażowych
• tworzenie i opiniowanie standardów jakości i procedur bankowych
• prowadzenie coachingów i warsztatów sprzedażowych
• analiza i raportowanie kampanii przeprowadzanych w jednostce, oraz zwiększanie ich efektywności
Starszy Doradca Klienta
• dbanie o najwyższą jakość przeprowadzanych rozmów telefonicznych w jednostce, oraz rozwój umiejętności sprzedażowych doradców poprzez coaching,
• przygotowywanie warsztatów i szkoleń prezentujących metody sprzedażowe takie jak stosowanie języka korzyści, cross-sellingu, parafraz, wykorzystywania okazji sprzedażowych
• wsparcie merytoryczne doradców w zakresie produktów finansowych
• rozwój i tworzenie skryptów i scenariuszów rozmów relacyjno-sprzedażowych
• przygotowywanie warsztatów i szkoleń prezentujących metody sprzedażowe takie jak stosowanie języka korzyści, cross-sellingu, parafraz, wykorzystywania okazji sprzedażowych
• wsparcie merytoryczne doradców w zakresie produktów finansowych
• rozwój i tworzenie skryptów i scenariuszów rozmów relacyjno-sprzedażowych
Szkolenia i kursy
06.2011 - Zarządzenie Projektami w oparciu o PMI- PMBoK Guide
09.2010 - Microsoft Excel-poziom średniozaawansowany
12.2009 - Kreatywne myślenie
11.2009 - Projekt Menedżer
10.2009 - Trening trenerski - Prowadzenie szkoleń
06.2009 - Trening rozwoju kompetencji interpersonalnych
04.2009 - Elastyczny pracownik
06.2008 - Trening dla trenerów- Pierwsze kroki trenera
03.2008 - Rozwój umiejętności coachingowych
2007/2008/2009 - Szkolenia z technik sprzedażowych/Podnoszenia kwalifikacji
09.2010 - Microsoft Excel-poziom średniozaawansowany
12.2009 - Kreatywne myślenie
11.2009 - Projekt Menedżer
10.2009 - Trening trenerski - Prowadzenie szkoleń
06.2009 - Trening rozwoju kompetencji interpersonalnych
04.2009 - Elastyczny pracownik
06.2008 - Trening dla trenerów- Pierwsze kroki trenera
03.2008 - Rozwój umiejętności coachingowych
2007/2008/2009 - Szkolenia z technik sprzedażowych/Podnoszenia kwalifikacji
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
- Historia miasta Poznania - ukończony kurs Przewodników Miejskich po Poznaniu, współautorstwo przewodnika po Poznaniu
- Sztuka: teatr, kino, muzyka, pisanie książek, krótkich form literackich, tworzenie filmów krótkometrażowych i reklamowych na zlecenie,
- Sztuka: teatr, kino, muzyka, pisanie książek, krótkich form literackich, tworzenie filmów krótkometrażowych i reklamowych na zlecenie,
Inne
- Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, poparte wieloletnią pracą z klientem, bardzo dobra znajomość technik sprzedaży takich jak stosowanie języka korzyści, badanie potrzeb klienta
- Rozwinięte umiejętności analityczne, kreowanie i tworzenie szans sprzedażowych oraz baz
- Umiejętność prowadzenia wystąpień publicznych oraz prezentacji
- Skuteczne prowadzanie coachingów, przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej, motywowania i mobilizowania do zwiększenia efektywności działań sprzedażowych
- Prawo jazdy kat. B
- Rozwinięte umiejętności analityczne, kreowanie i tworzenie szans sprzedażowych oraz baz
- Umiejętność prowadzenia wystąpień publicznych oraz prezentacji
- Skuteczne prowadzanie coachingów, przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej, motywowania i mobilizowania do zwiększenia efektywności działań sprzedażowych
- Prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Raportowanie w call center
Grupa dla wszystkich, którzy mają (lub chcą mieć) jakikolwiek związek z raportowaniem operacyjnym i zarządczym w call/contact center. Dla wszystkich, czyli zdecydowanie też dla osób, które zlecają i c