Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Szkolenia i kursy
Maj 2008 - TMT Communities 08
Październik 2007 - Planowanie kampanii internetowych (Onet)
Wrzesień 2007 - Marketing szeptany (Harder&Harder)
Październik 2006 - Ambient Media, czyli niestandardowa forma reklamy
Maj 2006 - Po pierwsze PR – kryzysowe public relations
Maj 2006 - Siła Outdooru
Kwiecień 2006 - Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych
Marzec 2004 - Negocjacje zaawansowane - Energy Training
Marzec 2004 - Komunikacja werbalna i niewerbalna
Październik 2007 - Planowanie kampanii internetowych (Onet)
Wrzesień 2007 - Marketing szeptany (Harder&Harder)
Październik 2006 - Ambient Media, czyli niestandardowa forma reklamy
Maj 2006 - Po pierwsze PR – kryzysowe public relations
Maj 2006 - Siła Outdooru
Kwiecień 2006 - Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych
Marzec 2004 - Negocjacje zaawansowane - Energy Training
Marzec 2004 - Komunikacja werbalna i niewerbalna
Edukacja
Zainteresowania
podróże, gotowanie, web 2.0, marketing szeptany, ambient media, clubbing,
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Accounci wszystkich specjalizacji łączcie się
nie ważne czy jesteś accountem reklamowym czy piarowym, jeśli zależy Ci na profesjonalnym podejściu do prowadzonych projektów albo szukasz pracy w innej agencji – to ta grupa jest dla Ciebie. Zaprasz
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
HBO
To nie TV, to HBO. Filmowy kanał premium. Dołącz do grupy HBO i dyskutuj na temat najlepszych produkcji filmowych i telewizyjnych.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych