Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Handlowy
• Realizacja określonego przez Zarząd planu sprzedaży
• Zarządzanie działem sprzedaży i marketingu
• Opracowanie strategii oraz planów marketingowych i sprzedażowych
• Prowadzenie negocjacji handlowych (na terenie całej Polski)
• Nadzorowanie procesów ofertowania, budżetowania oraz rozliczania kontraktów
• Ustalanie warunków współpracy i budowanie dobrych relacji z klientami oraz dostawcami
• Stały monitoring i analiza konkurencji, trendów rozwoju oraz podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia konkurencyjności handlowej spółki
• Sporządzanie okresowych raportów bezpośrednio dla Zarządu
• Zarządzanie działem sprzedaży i marketingu
• Opracowanie strategii oraz planów marketingowych i sprzedażowych
• Prowadzenie negocjacji handlowych (na terenie całej Polski)
• Nadzorowanie procesów ofertowania, budżetowania oraz rozliczania kontraktów
• Ustalanie warunków współpracy i budowanie dobrych relacji z klientami oraz dostawcami
• Stały monitoring i analiza konkurencji, trendów rozwoju oraz podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia konkurencyjności handlowej spółki
• Sporządzanie okresowych raportów bezpośrednio dla Zarządu
Dyrektor Makroregionu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży
• Wdrażanie reformy strukturalnej w SKOK Wspólnota
• Budowanie i wdrażanie strategii marketingowo-sprzedażowej firmy
• Udział w ustalaniu planów sprzedaży i celów biznesowych dla firmy i podległego regionu i makroregionu
• Opracowywanie budżetu kosztowego
• Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych (segment B2B)
• Rozwój sieci na nowe i istniejące oddziały
• Bieżące monitorowanie wyników sprzedaży oraz podejmowanie odpowiednich działań
• Utrzymywanie długofalowej współpracy z kluczowymi klientami i akceptantami
• Zarządzanie sprzedażą w Makroregionie – 35 oddziałów na terenie całej Polski (woj. pomorskie, mazowieckie, śląskie, dolnośląskie, opolskie, małopolskie, część wielkopolskiego)
• Kierowanie i zarządzanie pracą 120 osób (cała sieć sprzedaży w makroregionie)
• Monitorowanie działań konkurencji
• Raportowanie wyników do Zarządu
Ważniejsze osiągnięcia zawodowe:
• Zajęcie I miejsca w kategorii „Realizacja Planu Sprzedaży” dla Regionalnego Dyrektora Sprzedaży.
• Wyróżnienie i nagroda za zaangażowanie w realizacje planu sprzedaży w trzecim kwartale 2010 roku.
• Wyróżnienie i nagroda za duży wkład pracy i zaangażowanie w wykonywanie zadań
w 2009 roku.
• Budowanie i wdrażanie strategii marketingowo-sprzedażowej firmy
• Udział w ustalaniu planów sprzedaży i celów biznesowych dla firmy i podległego regionu i makroregionu
• Opracowywanie budżetu kosztowego
• Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych (segment B2B)
• Rozwój sieci na nowe i istniejące oddziały
• Bieżące monitorowanie wyników sprzedaży oraz podejmowanie odpowiednich działań
• Utrzymywanie długofalowej współpracy z kluczowymi klientami i akceptantami
• Zarządzanie sprzedażą w Makroregionie – 35 oddziałów na terenie całej Polski (woj. pomorskie, mazowieckie, śląskie, dolnośląskie, opolskie, małopolskie, część wielkopolskiego)
• Kierowanie i zarządzanie pracą 120 osób (cała sieć sprzedaży w makroregionie)
• Monitorowanie działań konkurencji
• Raportowanie wyników do Zarządu
Ważniejsze osiągnięcia zawodowe:
• Zajęcie I miejsca w kategorii „Realizacja Planu Sprzedaży” dla Regionalnego Dyrektora Sprzedaży.
• Wyróżnienie i nagroda za zaangażowanie w realizacje planu sprzedaży w trzecim kwartale 2010 roku.
• Wyróżnienie i nagroda za duży wkład pracy i zaangażowanie w wykonywanie zadań
w 2009 roku.
Dyrektor ds. Rozwoju – Członek Zarządu – Uzyskane absolutorium Rady Nadzorczej w USKKS Kijów
Ukraińska Kompania Ubezpieczeniowa Spółek Kredytowych w Kijowie, stanowisko: Dyrektor ds. Rozwoju – Członek Zarządu – Uzyskane absolutorium Rady Nadzorczej
Zakres obowiązków:
• Organizacja, rozwój i zarządzanie całą siecią sprzedaży Spółki
• Utrzymywanie pozytywnych i długotrwałych relacji biznesowych z kontrahentami
• Monitoring konkurencji
• Budowanie zespołu, rekrutowanie nowych pracowników, wdrażanie
• Zarządzanie procesem szkoleniowym dla sieci sprzedaży Spółki w zakresie produktów i technik sprzedaży
Zakres obowiązków:
• Organizacja, rozwój i zarządzanie całą siecią sprzedaży Spółki
• Utrzymywanie pozytywnych i długotrwałych relacji biznesowych z kontrahentami
• Monitoring konkurencji
• Budowanie zespołu, rekrutowanie nowych pracowników, wdrażanie
• Zarządzanie procesem szkoleniowym dla sieci sprzedaży Spółki w zakresie produktów i technik sprzedaży
Dyrektor Centrum Osługi Leasingów
• Zarządzanie pracą 70 osób odpowiadających za obsługę leasingów
• Udział w planowaniu budżetu i kosztów śr. 670 mln zł
• Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
• Reprezentowanie jednostki wobec leasingodawców obsługiwanych przez COL
• Monitorowanie przebiegu realizacji zadań
• Prowadzenie analiz dotyczących rynku i działalności firm konkurencyjnych
• Budowanie i realizowanie strategii marketingowo-sprzedażowej firmy
• Nadzór nad pionem finansowym, administracyjnym i logistycznym
• Rekrutacja nowych pracowników, wdrażanie, coaching
• Udział w planowaniu budżetu i kosztów śr. 670 mln zł
• Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
• Reprezentowanie jednostki wobec leasingodawców obsługiwanych przez COL
• Monitorowanie przebiegu realizacji zadań
• Prowadzenie analiz dotyczących rynku i działalności firm konkurencyjnych
• Budowanie i realizowanie strategii marketingowo-sprzedażowej firmy
• Nadzór nad pionem finansowym, administracyjnym i logistycznym
• Rekrutacja nowych pracowników, wdrażanie, coaching
Koordynator ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw
• Zarządzanie 120-osobowym zespołem odpowiadającym za sprzedaż ubezpieczeń kierowanych do segmentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw
• Wsparcie dla Dyrektora Sprzedaży w zakresie działań sprzedażowych
• Bezpośrednia współpraca z klientami i sprzedaż produktów firmy
• Współpraca handlowa z kluczowymi klientami
• Monitoring sprzedaży
• Opieka merytoryczna nad programami sponsoringowymi i prewencyjnymi
• Prowadzenie szkoleń dla pracowników pionu sprzedaży
• Uczestnictwo w targach branżowych, wystawach itp.
• Nadzór i kontrola funkcjonalna Zespołów Sprzedaży
Osiągnięcie zawodowe:
• Dyplom za osiągnięcie bardzo dobrych wyników w sprzedaży ubezpieczeń w akcji promocyjnej Bezpieczna Firma – Doradca 2005 r.
• Wsparcie dla Dyrektora Sprzedaży w zakresie działań sprzedażowych
• Bezpośrednia współpraca z klientami i sprzedaż produktów firmy
• Współpraca handlowa z kluczowymi klientami
• Monitoring sprzedaży
• Opieka merytoryczna nad programami sponsoringowymi i prewencyjnymi
• Prowadzenie szkoleń dla pracowników pionu sprzedaży
• Uczestnictwo w targach branżowych, wystawach itp.
• Nadzór i kontrola funkcjonalna Zespołów Sprzedaży
Osiągnięcie zawodowe:
• Dyplom za osiągnięcie bardzo dobrych wyników w sprzedaży ubezpieczeń w akcji promocyjnej Bezpieczna Firma – Doradca 2005 r.
Główny Specjalista
• Kierowanie i zarządzanie pracą sieci sprzedaży
• Planowanie, realizowanie i monitoring sprzedaży ubezpieczeń
• Opracowywanie ofert handlowych dla klientów
• Negocjowanie warunków handlowych
• Sporządzanie ocen ryzyka
• Współpraca z agentami i brokerami.
Osiągnięcie zawodowe:
• Uzyskanie dyplomu z wyrazami uznania za koordynację działań akwizycyjnych w Inspektoracie w Wyszkowie i osiągnięte wyniki w promocji kompleksowego ubezpieczenia małych podmiotów gospodarczych „Bezpieczna Firma”
• Dyplom laureata konkursu w Promocji 2000 ubezpieczenia autocasco, która odbyła się w okresie od 1.10.1999 r. do 15.01.2000 r. w kategorii najlepszy koordynator akcji promocyjnej – organizator konkursu Centrala PZU S.A.
• Planowanie, realizowanie i monitoring sprzedaży ubezpieczeń
• Opracowywanie ofert handlowych dla klientów
• Negocjowanie warunków handlowych
• Sporządzanie ocen ryzyka
• Współpraca z agentami i brokerami.
Osiągnięcie zawodowe:
• Uzyskanie dyplomu z wyrazami uznania za koordynację działań akwizycyjnych w Inspektoracie w Wyszkowie i osiągnięte wyniki w promocji kompleksowego ubezpieczenia małych podmiotów gospodarczych „Bezpieczna Firma”
• Dyplom laureata konkursu w Promocji 2000 ubezpieczenia autocasco, która odbyła się w okresie od 1.10.1999 r. do 15.01.2000 r. w kategorii najlepszy koordynator akcji promocyjnej – organizator konkursu Centrala PZU S.A.
Szkolenia i kursy
2007 - „Zarządzanie zorientowane na rezultaty” – prowadzone przez Nowe Motywacje Sp. z o.o.
2006 - „Prawo Pracy w praktyce”- prowadzone przez ABC a Wolters Kluwer Business
2006 - „Menedżer od pierwszego dnia” - prowadzone przez DOOR Training & Consulting według metodologii materiałów Instytutu Szkoleniowego DOOR TRAINING INTERNATIONAL (1727/OPEN/06)
2006 - „Sztuka Prezentacji i Wystąpień Publicznych” - zrealizowane przez firmę Berndson Sp. z o.o.
2006 - „Techniki Prezentacji” – prowadzone przez Firmę szkoleniową Edupartners – wyróżnienie za ponad przeciętną aktywność na szkoleniu
2001 - „Negocjacje Handlowe” - metody i techniki komunikowania się w procesie negocjacji, skuteczne negocjacje na rynku – prowadzone przez „Marketing-Expres” Krakowską Grupę Konsultingową Sp. z o.o.
Szczegółowa lista szkoleń dostępna na życzenie.
2006 - „Prawo Pracy w praktyce”- prowadzone przez ABC a Wolters Kluwer Business
2006 - „Menedżer od pierwszego dnia” - prowadzone przez DOOR Training & Consulting według metodologii materiałów Instytutu Szkoleniowego DOOR TRAINING INTERNATIONAL (1727/OPEN/06)
2006 - „Sztuka Prezentacji i Wystąpień Publicznych” - zrealizowane przez firmę Berndson Sp. z o.o.
2006 - „Techniki Prezentacji” – prowadzone przez Firmę szkoleniową Edupartners – wyróżnienie za ponad przeciętną aktywność na szkoleniu
2001 - „Negocjacje Handlowe” - metody i techniki komunikowania się w procesie negocjacji, skuteczne negocjacje na rynku – prowadzone przez „Marketing-Expres” Krakowską Grupę Konsultingową Sp. z o.o.
Szczegółowa lista szkoleń dostępna na życzenie.
Edukacja
Inne
• Bardzo dobra obsługa komputera
• Biegła znajomość programu Excel, Word, PowerPoint, Outlook
• Znajomość systemu operacyjnego Linux
• Prawo jazdy kat. B
• Zdolności organizacyjne
• Wysokie umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne
• Duże zorientowanie na wynik i satysfakcję klienta
• Zdolność podejmowania decyzji i brania za nie odpowiedzialności
• Umiejętność wywierania pozytywnego wpływu na zespół
• Biegła znajomość programu Excel, Word, PowerPoint, Outlook
• Znajomość systemu operacyjnego Linux
• Prawo jazdy kat. B
• Zdolności organizacyjne
• Wysokie umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne
• Duże zorientowanie na wynik i satysfakcję klienta
• Zdolność podejmowania decyzji i brania za nie odpowiedzialności
• Umiejętność wywierania pozytywnego wpływu na zespół
Grupy
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość