Doświadczenie zawodowe
Head of Product Development/Dyrektor ds. Rozwoju Produktów
Rozwój produktów z porfolio ARBOinteractive (ARBOnetwork, BizOn media, SmartContext, V2Media, behavia, AdAhead, facebook NOW, beauty network, Business Audience) oraz aktywne poszukiwanie i tworzenie nowych na potrzeby grupy ARBOmedia (Goldbach Group)
Managing Director
Zarządzanie nowym podmiotem specjalizującym sie w:
- reklamie dynamicznej w grach
- advergamingu
- product placement w grach
- reklamie mobilnej
- nowych niestandardowych formach reklamy
- reklamie dynamicznej w grach
- advergamingu
- product placement w grach
- reklamie mobilnej
- nowych niestandardowych formach reklamy
Sales Director
AdAction
- tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej firmy
- rozwój i tworzenie produktów reklamowych - reklama w grach (advergaming, in-game advertising - static/dynamic)
- rozwój i tworzenie produktów reklamowych typu mobile (min. sieć reklamowa na serwisach wap)
- rozwój sieci reklamowej w grach flash
- organizacja pracy działu sprzedaży
- stały rozwój współpracy z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi
- negocjacje z wydawcami, kontrahentami oraz developerami
- planowanie oraz realizacja budżetów sprzedaży
- zarządzanie podległym zespołem specjalistów
- rozwój i tworzenie produktów reklamowych - reklama w grach (advergaming, in-game advertising - static/dynamic)
- rozwój i tworzenie produktów reklamowych typu mobile (min. sieć reklamowa na serwisach wap)
- rozwój sieci reklamowej w grach flash
- organizacja pracy działu sprzedaży
- stały rozwój współpracy z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi
- negocjacje z wydawcami, kontrahentami oraz developerami
- planowanie oraz realizacja budżetów sprzedaży
- zarządzanie podległym zespołem specjalistów
Senior Account Manager
Obsługa kluczowych agencji i domów mediowych w zakresie ralizacji kampanii reklamowych na witrynach IDMnet (min. MindShare, Mediaedge, PMW, Hypermedia, OMD/PHD, CR Media).
Kompleksowe planowanie, negocjowanie oraz zakup mediów w internecie dla wybranych klientów bezpośrednich.
Obsługa zagranicznych brokerów i domów mediowych (min. z Francji, Niemiec i Wlk. Brytanii).
Współtworzenie nowych produktów reklamowych w sieci IDMnet oraz ich cenników.
Kompleksowe planowanie, negocjowanie oraz zakup mediów w internecie dla wybranych klientów bezpośrednich.
Obsługa zagranicznych brokerów i domów mediowych (min. z Francji, Niemiec i Wlk. Brytanii).
Współtworzenie nowych produktów reklamowych w sieci IDMnet oraz ich cenników.
Media Assistant/Buyer
Administracja i zakup kampanii prasowych, współpraca z mediami, negocjowanie rabatów, podstawy planowania prasy (styczeń-maj, staż w zespole obsługującym Erę)
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Multigry MMOG
Pewnie nazwa MMO większości z Was z niczym się nie kojarzy. Ale wtajemniczeni wiedzą - skrótem tym określa się masowe gry sieciowe (Massive Multiplayer Online Games), w które bawi się jednocześnie naw