Adam Semik

Vice President - Mellongames SA
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Vice President
Mellongames SA
Business development, marketing i pr, bieżąca działalność spółki oraz masa innych.
IAB Polska
Grupa robocza - Mobile marketing
IAB
IAB Polska
Grupa robocza - Gry w marketingu
IAB
ARBOinteractive Polska
Head of Product Development/Dyrektor ds. Rozwoju Produktów
Rozwój produktów z porfolio ARBOinteractive (ARBOnetwork, BizOn media, SmartContext, V2Media, behavia, AdAhead, facebook NOW, beauty network, Business Audience) oraz aktywne poszukiwanie i tworzenie nowych na potrzeby grupy ARBOmedia (Goldbach Group)
AdAhead
Managing Director
Zarządzanie nowym podmiotem specjalizującym sie w:

- reklamie dynamicznej w grach
- advergamingu
- product placement w grach
- reklamie mobilnej
- nowych niestandardowych formach reklamy
Logo
Dyrektor AdAction
AdAction
Zarządzanie spółką AdAction w ramach grupy ZPR oraz brandem AdAction w ramach IDMnet.
Logo
Sales Director
AdAction
- tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej firmy
- rozwój i tworzenie produktów reklamowych - reklama w grach (advergaming, in-game advertising - static/dynamic)
- rozwój i tworzenie produktów reklamowych typu mobile (min. sieć reklamowa na serwisach wap)
- rozwój sieci reklamowej w grach flash
- organizacja pracy działu sprzedaży
- stały rozwój współpracy z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi
- negocjacje z wydawcami, kontrahentami oraz developerami
- planowanie oraz realizacja budżetów sprzedaży
- zarządzanie podległym zespołem specjalistów
Grupa Interia.pl
Team Leader
Kierowanie zespołem obsługującym kluczowe domy mediowe, współtworzenie ofert specjalnych i nadzór nad ich realizacją, monitoring rynku reklamy internetowej, realizacja wyznaczonych planów budżetowych
Grupa Interia.pl
Senior Account Executive
Obsługa kluczowych agencji i domów mediowych w zakresie realizacji kampanii reklamowych w portalu Interia.pl
Realizacja planów sprzedażowych, negocjacje handlowe itp...
IDMnet
Senior Account Manager
Obsługa kluczowych agencji i domów mediowych w zakresie ralizacji kampanii reklamowych na witrynach IDMnet (min. MindShare, Mediaedge, PMW, Hypermedia, OMD/PHD, CR Media).
Kompleksowe planowanie, negocjowanie oraz zakup mediów w internecie dla wybranych klientów bezpośrednich.
Obsługa zagranicznych brokerów i domów mediowych (min. z Francji, Niemiec i Wlk. Brytanii).
Współtworzenie nowych produktów reklamowych w sieci IDMnet oraz ich cenników.
OMD Poland
Media Assistant/Buyer
Administracja i zakup kampanii prasowych, współpraca z mediami, negocjowanie rabatów, podstawy planowania prasy (styczeń-maj, staż w zespole obsługującym Erę)

Edukacja

Logo
Zarządzanie gospodarcze, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Biuro Reklamy Grupa o2.pl
Biuro Reklamy Grupa o2.pl
Grupa pracowników, Klientów oraz przyjaciół biura reklamy o2.pl
Multigry MMOG
Multigry MMOG
Pewnie nazwa MMO większości z Was z niczym się nie kojarzy. Ale wtajemniczeni wiedzą - skrótem tym określa się masowe gry sieciowe (Massive Multiplayer Online Games), w które bawi się jednocześnie naw
Pomóżmy Oli
Pomóżmy Oli
[url]http://aleksandrazajaczkowska.pl/[/url]
Twórcy gier komputerowych
Twórcy gier komputerowych
Grupa polskich twórców gier komputerowych.