Umiejętności
QAD
Umiejętność pracy pod presją czasu
asertywność
Prawo jazdy kat B
Planowanie produkcji
biegła znajomość MS Office
dobra organizacja czasu pracy
Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
Umiejętność pracy wielozadaniowej
umiejętność szybkiej i dokładnej analizy dokumentacji oraz interpretowania przepisów i stosowania ustaw
organizacja pracy własnej oraz zespołu
analiza potrzeb i przygotowywanie konkretnych rozwiązań
Biegła obługa komputera
wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
dokładność, zaangażowanie i odpowiedzialność
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Inspektor ochrony danych
SISP.PL OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zakres obowiązków IOD jest ściśle uregulowany w RODO (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii o numerze 679/2016), a jest to między innymi:
– bieżące monitorowanie czynności przetwarzania danych osobowych, analiza ryzyka oraz aktualizacja rejestru czynności przetwarzania, monitorowanie i aktualizacja obowiązków informacyjnych Zamawiającego, opracowanie i aktualizacja DPIA,
– informowanie administratora, podmiot przetwarzający oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich, a wynikających z RODO oraz innych przepisów, dotyczących ochrony danych osobowych,
– doradztwo powyższym w metodach wywiązywania się z tych obowiązków,
– monitorowanie przestrzegania rozporządzenia oraz innych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, zwiększanie świadomość pracowników na temat tych zagadnień, przeprowadzanie szkoleń
– udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowania jej wykonania,
– zachowanie w tajemnicy szczegółów dotyczących swoich zadań oraz tajemnic przedsiębiorstwa,
– odpowiedź na kontakt ze strony osób, które przekazały swoje dane osobowe, a które są zainteresowane prawami, jakie im przysługują po wprowadzeniu RODO oraz szczegółami przetwarzania tych danych,
– współpraca z organem nadzorczym (GIODO/UODO) oraz występowanie, jako osoba kontaktowa (na przykład w sytuacji, kiedy dojdzie do naruszenia ochrony tych danych i ich administrator, zgodnie z rozporządzeniem, zgłosi ten fakt do GIODO/UODO w obowiązkowym terminie do 72 godzin).
– bieżące monitorowanie czynności przetwarzania danych osobowych, analiza ryzyka oraz aktualizacja rejestru czynności przetwarzania, monitorowanie i aktualizacja obowiązków informacyjnych Zamawiającego, opracowanie i aktualizacja DPIA,
– informowanie administratora, podmiot przetwarzający oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich, a wynikających z RODO oraz innych przepisów, dotyczących ochrony danych osobowych,
– doradztwo powyższym w metodach wywiązywania się z tych obowiązków,
– monitorowanie przestrzegania rozporządzenia oraz innych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, zwiększanie świadomość pracowników na temat tych zagadnień, przeprowadzanie szkoleń
– udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowania jej wykonania,
– zachowanie w tajemnicy szczegółów dotyczących swoich zadań oraz tajemnic przedsiębiorstwa,
– odpowiedź na kontakt ze strony osób, które przekazały swoje dane osobowe, a które są zainteresowane prawami, jakie im przysługują po wprowadzeniu RODO oraz szczegółami przetwarzania tych danych,
– współpraca z organem nadzorczym (GIODO/UODO) oraz występowanie, jako osoba kontaktowa (na przykład w sytuacji, kiedy dojdzie do naruszenia ochrony tych danych i ich administrator, zgodnie z rozporządzeniem, zgłosi ten fakt do GIODO/UODO w obowiązkowym terminie do 72 godzin).
Supply Chain Specialist
1. Kompleksowe zarządzanie procesami logistycznymi i optymalizacja procesów logistycznych w łańcuchu dostaw,
2. Kontrola i optymalizacja kosztów w podległym obszarze, odpowiedzialność za utrzymanie narzuconych wskaźników logistycznych,
3. Nadzór oraz dbałość o efektywność gospodarki magazynowej,
4. Ścisła współpraca z innymi działami w firmie w zakresie niezbędnym do realizacji zadań z obszaru logistyki np. dział Inżynieringu, Project Manager w trakcie wdrażania zmian projektowo-produkcyjnych,
5. Planowanie dostaw z uwzględnieniem optymalnych poziomów stanów magazynowych,
6. Monitorowanie realizacji usługi zgodnie z przyjętymi parametrami przychodowymi, kosztowymi, operacyjnymi.
Analiza i przeciwdziałanie skutkom odchyleń,
7. Utrzymywanie dobrych relacji handlowych z dostawcami,
8. Egzekwowanie terminowości realizacji zamówień przez dostawców.
9. Przygotowywanie i analiza raportów: przyjętych zleceń, protokołów rozbieżności, zbiorów danych związanych z obszarem pracy.
2. Kontrola i optymalizacja kosztów w podległym obszarze, odpowiedzialność za utrzymanie narzuconych wskaźników logistycznych,
3. Nadzór oraz dbałość o efektywność gospodarki magazynowej,
4. Ścisła współpraca z innymi działami w firmie w zakresie niezbędnym do realizacji zadań z obszaru logistyki np. dział Inżynieringu, Project Manager w trakcie wdrażania zmian projektowo-produkcyjnych,
5. Planowanie dostaw z uwzględnieniem optymalnych poziomów stanów magazynowych,
6. Monitorowanie realizacji usługi zgodnie z przyjętymi parametrami przychodowymi, kosztowymi, operacyjnymi.
Analiza i przeciwdziałanie skutkom odchyleń,
7. Utrzymywanie dobrych relacji handlowych z dostawcami,
8. Egzekwowanie terminowości realizacji zamówień przez dostawców.
9. Przygotowywanie i analiza raportów: przyjętych zleceń, protokołów rozbieżności, zbiorów danych związanych z obszarem pracy.
Właściciel
Tech Idea
Kompleksowa obsługa informatyczna firm.
Doradzamy & wdrażamy rozwiązania poprawiające działanie firmy - sprzętowe i związane z oprogramowaniem, które wpłyną na zwiększenie efektywności pracowników/ firmy oraz niezawodności sprzętu i infrastruktury.
Zapewniamy bezpieczeństwo danych. Oferujemy audyty sprzętu, oprogramowania, ochrony danych osobowych.
Doradzamy & wdrażamy rozwiązania poprawiające działanie firmy - sprzętowe i związane z oprogramowaniem, które wpłyną na zwiększenie efektywności pracowników/ firmy oraz niezawodności sprzętu i infrastruktury.
Zapewniamy bezpieczeństwo danych. Oferujemy audyty sprzętu, oprogramowania, ochrony danych osobowych.
IT Specialist
1. Wdrażanie infrastruktury informatycznej dla nowych linii produkcyjnych, zakładów i magazynów,
2. Utrzymywanie ciągłości pracy systemów IT klasy MES, Shop Floor Control oraz WMS,
3. Zapewnienie pierwszego poziomu wsparcia dla użytkowników końcowych
4. Ciągłe doskonalenie systemów i dbanie o ich bezpieczeństwo, w tym: aktualizacje, backup, DRP,
5. Przygotowywanie raportów ze statusami i z postępów prac,
6. Nadzór nad funkcjonowaniem sieci lokalnej (LAN) i rozległej ( WAN)
7. Administracja baz danych MS- SQL
8. Konfiguracja terminali i drukarek przemysłowych (Zebra) oraz wspieranie użytkowników systemu ERP - QAD i pozostałych systemów produkcyjnych na terenie zakładu
9. Instalacja oraz przygotowywanie stanowisk komputerowych i konfiguracja urządzeń telefonicznych
2. Utrzymywanie ciągłości pracy systemów IT klasy MES, Shop Floor Control oraz WMS,
3. Zapewnienie pierwszego poziomu wsparcia dla użytkowników końcowych
4. Ciągłe doskonalenie systemów i dbanie o ich bezpieczeństwo, w tym: aktualizacje, backup, DRP,
5. Przygotowywanie raportów ze statusami i z postępów prac,
6. Nadzór nad funkcjonowaniem sieci lokalnej (LAN) i rozległej ( WAN)
7. Administracja baz danych MS- SQL
8. Konfiguracja terminali i drukarek przemysłowych (Zebra) oraz wspieranie użytkowników systemu ERP - QAD i pozostałych systemów produkcyjnych na terenie zakładu
9. Instalacja oraz przygotowywanie stanowisk komputerowych i konfiguracja urządzeń telefonicznych
ABI, Administrator Dziennika, Administrator Strony
Gminne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi im. Roku Jubileuszowego w Bojszowach
1. Aktualizuję oraz prowadzę bieżący nadzór nad dokumentacją Ochrony Danych Osobowych wymaganą przez ustawę,
a w szczególności nad:
1.1. Dokumentacją opisującą sposób przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
1.2. Dokumentacją pracowniczą związaną z przetwarzaniem danych osobowych:
1.2.1. upoważnienia do przetwarzania danych osobowych
1.2.2. oświadczenia o tajności,
1.2.3. odwołania upoważnień,
1.2.4. raporty z naruszeń bezpieczeństwa danych osobowych
1.2.5. oświadczeniami pracowników o zapoznaniu się z obowiązującymi procedurami
1.3. prowadzę następujące wykazy:
1.3.1. wykaz zbiorów danych osobowych przetwarzanych w sposób tradycyjny,
1.3.2. wykaz zbiorów danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych,
1.3.3. ewidencje osób, którym nadano upoważnienia do przetwarzania danych osobowych,
1.3.4. wykaz podmiotów i osób, którym udostępniono dane,
1.3.5. wykaz podmiotów, którym powierzono dane osobowe do przetwarzania,
2. przygotowuję wnioski zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizuję zbiory danych oraz prowadzę korespondencję z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych
3. egzekwuję zgodnie z prawem przetwarzanie danych osobowych w Szkole w imieniu ADO,
4. określam potrzeby w zakresie stosowanych w Szkole zabezpieczeń, wnioskuję do ADO
o zatwierdzenie proponowanych rozwiązań i nadzoruję prawidłowość ich wdrożenia,
5. nadzoruję oraz podejmuję odpowiednie działania w przypadku wykrycia naruszeń w systemie zabezpieczeń lub podejrzenia naruszenia,
6. raz na pół roku przeprowadzam kontrolę wewnętrzną związaną z wykonywaniem przez Pracowników Przetwarzających Dane Osobowe czynności wynikających z ich zakresu obowiązków, zgodnie z Zarządzeniem wprowadzającym Politykę Bezpieczeństwa Ochrony Danych Osobowych,
7. udzielam wyjaśnień i interpretuję zgodność stosowanych rozwiązań w zakresie ochrony danych osobowych z przepisami prawa,
8. biorę udział w podnoszeniu świadomości i kwalifikacji osób przetwarzających dane osobowe w Szkole i zapewniam odpowiedni poziom przeszkolenia w tym zakresie.
a w szczególności nad:
1.1. Dokumentacją opisującą sposób przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
1.2. Dokumentacją pracowniczą związaną z przetwarzaniem danych osobowych:
1.2.1. upoważnienia do przetwarzania danych osobowych
1.2.2. oświadczenia o tajności,
1.2.3. odwołania upoważnień,
1.2.4. raporty z naruszeń bezpieczeństwa danych osobowych
1.2.5. oświadczeniami pracowników o zapoznaniu się z obowiązującymi procedurami
1.3. prowadzę następujące wykazy:
1.3.1. wykaz zbiorów danych osobowych przetwarzanych w sposób tradycyjny,
1.3.2. wykaz zbiorów danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych,
1.3.3. ewidencje osób, którym nadano upoważnienia do przetwarzania danych osobowych,
1.3.4. wykaz podmiotów i osób, którym udostępniono dane,
1.3.5. wykaz podmiotów, którym powierzono dane osobowe do przetwarzania,
2. przygotowuję wnioski zgłoszeń rejestracyjnych i aktualizuję zbiory danych oraz prowadzę korespondencję z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych
3. egzekwuję zgodnie z prawem przetwarzanie danych osobowych w Szkole w imieniu ADO,
4. określam potrzeby w zakresie stosowanych w Szkole zabezpieczeń, wnioskuję do ADO
o zatwierdzenie proponowanych rozwiązań i nadzoruję prawidłowość ich wdrożenia,
5. nadzoruję oraz podejmuję odpowiednie działania w przypadku wykrycia naruszeń w systemie zabezpieczeń lub podejrzenia naruszenia,
6. raz na pół roku przeprowadzam kontrolę wewnętrzną związaną z wykonywaniem przez Pracowników Przetwarzających Dane Osobowe czynności wynikających z ich zakresu obowiązków, zgodnie z Zarządzeniem wprowadzającym Politykę Bezpieczeństwa Ochrony Danych Osobowych,
7. udzielam wyjaśnień i interpretuję zgodność stosowanych rozwiązań w zakresie ochrony danych osobowych z przepisami prawa,
8. biorę udział w podnoszeniu świadomości i kwalifikacji osób przetwarzających dane osobowe w Szkole i zapewniam odpowiedni poziom przeszkolenia w tym zakresie.
Szkolenia i kursy
Administrator Bezpieczeństwa Informacji w jednostkach i organizacjach publicznych - szkolenie Biuro Centrum, jednodniowe - zakończone certyfikatem
Administrator Bezpieczeństwa Informacji + Ochrona Danych Osobowych - szkolenie PROXYMO, dwudniowe - zakończone certyfikatem
Ochrona Danych Osobowych - szkolenie BC Format, jednodniowe - zakończone certyfikatem
AutoCAD - zakończony certyfikatem
Administracja systemami Linux - zakończony certyfikatem
Administracja systemami Windows Server - zakończony certyfikatem
Niemiecki - zakończony certyfikatem
Robotron Leipzig - praktyki zagraniczne 04-05.2012 - zakończone certyfikatem
Administrator Bezpieczeństwa Informacji + Ochrona Danych Osobowych - szkolenie PROXYMO, dwudniowe - zakończone certyfikatem
Ochrona Danych Osobowych - szkolenie BC Format, jednodniowe - zakończone certyfikatem
AutoCAD - zakończony certyfikatem
Administracja systemami Linux - zakończony certyfikatem
Administracja systemami Windows Server - zakończony certyfikatem
Niemiecki - zakończony certyfikatem
Robotron Leipzig - praktyki zagraniczne 04-05.2012 - zakończone certyfikatem
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zainteresowania
informatyka, telekomunikacja, social media, biznes, gospodarka, finanse, sporty
Grupy
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej.
Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
Ochrona Danych Osobowych
Grupa dla praktyków ochrony danych osobowych i świadczenia usług drogą elektroniczną:
* Ochrona danych osobowych - teoria i praktyka
* Jak przejść przez kontrolę GIODO?
* Świadczenie usług drogą el
Przedsiębiorcy i pracownicy branży motoryzacyjnej.
Grupa dedykowana głównie osobom z branży motoryzacyjnej.Tu możesz nawiązywać znajomości i zdobywać kontakty w branży.Tu znajdziesz też pracę,pracownika lub wspólnika.