Umiejętności
B2B
Cisco Networking
CRM
Employer Branding
HTML
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Outlook
PowerPoint
Prestashop
SEM
SEO
Windows support
Wordpress
Negocjacje
Adobe Photoshop
Zarządzanie personelem
Szkolenie
Rekrutacje techniczne
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Strategia biznesowa
Reklama
Automatyzacja marketingu
Strategia marketingowa
Obsługa klienta
Stosunki pracownicze
Zarządzanie
System Windows
Zarządzanie Sprzedażą
Komunikacja Marketingowa
Prawo jazdy kat B
AdWords - Reklama
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
Znajomość technik sprzedaży i obsługi Klienta.
Sugar CRM
Obsługa klienta B2B
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager / Inspektor Biura Obsługi Klienta
• Sprzedaż produktów i usług
• Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój relacji handlowych z klientami
• Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków sprzedaży
• Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
• Obsługa zgłoszeń serwisowych
• Planowanie działań serwisowych (grupa 5 serwisantów na terenie całego kraju)
• Rozliczanie zleceń/wyjazdów serwisowych
• Monitorowanie i analizowanie danych rynkowych
• Raportowanie wyników zgodnie z przyjętymi standardami (CRM, raporty)
• Współpraca z działem sprzedaży oraz działem technicznym w zakresie obsługi klienta
• Zapewnienie skutecznej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji
• Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój relacji handlowych z klientami
• Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków sprzedaży
• Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
• Obsługa zgłoszeń serwisowych
• Planowanie działań serwisowych (grupa 5 serwisantów na terenie całego kraju)
• Rozliczanie zleceń/wyjazdów serwisowych
• Monitorowanie i analizowanie danych rynkowych
• Raportowanie wyników zgodnie z przyjętymi standardami (CRM, raporty)
• Współpraca z działem sprzedaży oraz działem technicznym w zakresie obsługi klienta
• Zapewnienie skutecznej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji
Specjalista ds. marketingu / Administrator aplikacji
• Współtworzenie i koordynacja działań marketingowych
• Przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych (poligrafia, multimedia)
• Koordynacja kanałów komunikacji - marketing automation, mailing, social media
• Prowadzenie firmowych serwisów internetowych (Wordpress, CMS)
• Inicjowanie działań SEO/SEM, analiza efektów prowadzonych działań
• Udział w prowadzonych przez firmę wydarzeniach i działaniach PR
• Wsparcie działu sprzedaży
• Administracja systemu CRM, zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości pracy
• Opracowywanie raportów i analiz
• Inicjowanie, implementacja oraz optymalizacja zmian w systemach
• Identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów
• Przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych (poligrafia, multimedia)
• Koordynacja kanałów komunikacji - marketing automation, mailing, social media
• Prowadzenie firmowych serwisów internetowych (Wordpress, CMS)
• Inicjowanie działań SEO/SEM, analiza efektów prowadzonych działań
• Udział w prowadzonych przez firmę wydarzeniach i działaniach PR
• Wsparcie działu sprzedaży
• Administracja systemu CRM, zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości pracy
• Opracowywanie raportów i analiz
• Inicjowanie, implementacja oraz optymalizacja zmian w systemach
• Identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży
Toyota / Autoryzowany Dealer
• Sprzedaż towarów i usług z oferty salonu, sektor B2B
• Przygotowywanie działań marketingowych na rynku lokalnym
• Aktywne pozyskiwanie klientów - mailing, kontakt telefoniczny, spotkania handlowe
• Budowanie i rozwijanie długofalowych relacji biznesowych
• Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków
• Przygotowywanie działań marketingowych na rynku lokalnym
• Aktywne pozyskiwanie klientów - mailing, kontakt telefoniczny, spotkania handlowe
• Budowanie i rozwijanie długofalowych relacji biznesowych
• Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków
Kierownik Salonu
• Zarządzanie placówką handlową w sposób maksymalizujący korzyści biznesowe
• Realizacja planów sprzedażowych
• Planowanie i organizacja pracy salonu
• Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów i przestrzeganiem procedur na terenie salon
• Kierowanie kilkunastoosobową załogą salonu - wyznaczanie celów, motywowanie, coaching
• Realizacja planów sprzedażowych
• Planowanie i organizacja pracy salonu
• Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów i przestrzeganiem procedur na terenie salon
• Kierowanie kilkunastoosobową załogą salonu - wyznaczanie celów, motywowanie, coaching
Sprzedawca / Serwisant
• Sprzedaż towarów i usług
• Doradztwo w zakresie rozwiązań IT
• Doradztwo w zakresie software i hardware
• Przygotowywanie ofert w przetargach
• Obsługa zleceń serwisowych
• Sprzedaż usług - Netia, Telekomunikacja Polska, PlusGSM, Orange
• Sprzedaż kredytów - Lukas, Sygma Bank, Żagiel
• Sprzedaż leasingów - Grenke Leasing, Europejski Fundusz Leasingowy
• Doradztwo w zakresie rozwiązań IT
• Doradztwo w zakresie software i hardware
• Przygotowywanie ofert w przetargach
• Obsługa zleceń serwisowych
• Sprzedaż usług - Netia, Telekomunikacja Polska, PlusGSM, Orange
• Sprzedaż kredytów - Lukas, Sygma Bank, Żagiel
• Sprzedaż leasingów - Grenke Leasing, Europejski Fundusz Leasingowy
Szkolenia i kursy
• Innowacyjność w sprzedaży - Hillway Training & Consultin
• Psychologia sprzedaży - Vobis
• Techniki negocjacji w handlu – Vobis.
• Zarządzanie czasem - Vobis
• Zaawansowane techniki sprzedaży - Vobis / Canal+ Cyfrowy
• Posprzedażowa obsługa klientów - Vobis
• Podstawy zarządzanie / Zarządzanie przez cele - Vobis
• Motywowanie i coaching - Vobis
• Standardy obsługi klienta - Vobis / MediaExpert
• Marketing automation - Benhauer
• Szkolenia produktowe - Intel, Microsoft, Sony, Toshiba, Apple, Cisco,
• Cisco Certified Network Associate - Cisco
• Fundamentals of Wireless LAN - Cisco
• Psychologia sprzedaży - Vobis
• Techniki negocjacji w handlu – Vobis.
• Zarządzanie czasem - Vobis
• Zaawansowane techniki sprzedaży - Vobis / Canal+ Cyfrowy
• Posprzedażowa obsługa klientów - Vobis
• Podstawy zarządzanie / Zarządzanie przez cele - Vobis
• Motywowanie i coaching - Vobis
• Standardy obsługi klienta - Vobis / MediaExpert
• Marketing automation - Benhauer
• Szkolenia produktowe - Intel, Microsoft, Sony, Toshiba, Apple, Cisco,
• Cisco Certified Network Associate - Cisco
• Fundamentals of Wireless LAN - Cisco
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Marketing
Komunikacja marketingowa
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
• Zagadnienia informatyczne - hardware, software
• Sport - jazda na rowerze
• Sport - jazda na rowerze
Inne
• Umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
• Umiejętności analitycznego myślenia, kreatywność, dokładność oraz samodzielność
• Bardzo dobra znajomość pakietu biurowego Office, Internetu, urządzeń biurowych
• Prawo jazdy kat. B
• Umiejętności analitycznego myślenia, kreatywność, dokładność oraz samodzielność
• Bardzo dobra znajomość pakietu biurowego Office, Internetu, urządzeń biurowych
• Prawo jazdy kat. B
Grupy
CNC współpraca i wymiana doświadczeń
Zapraszam wszystkich związanych z obróbką i projektowaniem dla przemysłu do wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów biznesowych.
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.