Doświadczenie zawodowe
Koordynator Działu Obsługi Klienta
- organizowanie pracy w jednostce odpowiedzialnej za klientów
biznesowych,
- odpowiedzialność za jakość oraz terminową realizację zadań w podległej
jednostce,
- rozliczanie podległych pracowników z wyników, w zależności od celów
nałożonych na jednostkę,
- przygotowywanie raportów z działalności jednostki według wytycznych,
- nadzór nad procesem obsługi klienta oraz realizacją jego dyspozycji
wykonywanych w podległym zespole,
- kompleksowe udzielanie informacji oraz realizacja zgłoszeń w ramach
nadanych uprawnień oraz dostępów do poszczególnych aplikacji,
- wsparcie merytoryczne podległych pracowników oraz reagowanie na ich
bieżące problemy,
- współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu zrealizowania dyspozycji i
zgłoszeń klientów,
- ścisła współpraca z pracownikami wszystkich oddziałów regionalnych,
- zgłaszanie wszystkich uwag i zdarzeń mających wpływ na jakość obsługi
klienta,
- telefoniczna i bezpośrednia obsługa klientów firmy,
- odpowiedzialność za wdrożenie do pracy nowego pracownika – nadzór
nad procesem szkolenia,
- usprawnianie pracy w zespole zarówno pod kątem organizacji pracy jak i
obsługi procesów,
- dbanie o rozwój pracowników, doszkalanie oraz weryfikowanie poziomu ich kompetencji
biznesowych,
- odpowiedzialność za jakość oraz terminową realizację zadań w podległej
jednostce,
- rozliczanie podległych pracowników z wyników, w zależności od celów
nałożonych na jednostkę,
- przygotowywanie raportów z działalności jednostki według wytycznych,
- nadzór nad procesem obsługi klienta oraz realizacją jego dyspozycji
wykonywanych w podległym zespole,
- kompleksowe udzielanie informacji oraz realizacja zgłoszeń w ramach
nadanych uprawnień oraz dostępów do poszczególnych aplikacji,
- wsparcie merytoryczne podległych pracowników oraz reagowanie na ich
bieżące problemy,
- współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu zrealizowania dyspozycji i
zgłoszeń klientów,
- ścisła współpraca z pracownikami wszystkich oddziałów regionalnych,
- zgłaszanie wszystkich uwag i zdarzeń mających wpływ na jakość obsługi
klienta,
- telefoniczna i bezpośrednia obsługa klientów firmy,
- odpowiedzialność za wdrożenie do pracy nowego pracownika – nadzór
nad procesem szkolenia,
- usprawnianie pracy w zespole zarówno pod kątem organizacji pracy jak i
obsługi procesów,
- dbanie o rozwój pracowników, doszkalanie oraz weryfikowanie poziomu ich kompetencji
Członek Ekspedycji - Animator (wakacyjny)
Ogólnopolska Kampania Finansowana ze Środków UE - ,,Stawiam Na Mleko i Produkty Mleczne"
- Przekazywanie wiedzy dzieciom w wieku szkolnym
- Zapewnienie odpowiedniej ekspozycji wizualnej
- Obsługa eventu plenerowego
- Bardzo dobry kontakt z lokalną społecznością
- Zapewnienie odpowiedniej ekspozycji wizualnej
- Obsługa eventu plenerowego
- Bardzo dobry kontakt z lokalną społecznością
Przewodniczący Samorządu Studentów Wydziału Nauk Ekonomicznych
Rada Uczelniana Samorządu Studentów Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
- Delegowanie zadań
- Kontrola rozdziału środków Z Funduszu Pomocy Materialnej
- Ustalanie celów priorytetowych kadencji
- Prowadzenie spotkań projektowych
- Reprezentowanie studentów na forum Rady Wydziału Nauk Ekonomicznych
- Kontrola rozdziału środków Z Funduszu Pomocy Materialnej
- Ustalanie celów priorytetowych kadencji
- Prowadzenie spotkań projektowych
- Reprezentowanie studentów na forum Rady Wydziału Nauk Ekonomicznych
Członek Senatu
Senat Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
- Opiniowanie i Podejmowanie Uchwał
- Reprezentowanie Studentów podczas posiedzeń Senatu
- Ocena i zatwierdzanie sprawozdań finansowych oraz wykonania planów rzeczowo-finansowych Uczelni
- Informowania rad wydziałów i określonych środowisk społeczności akademickie o pracy Senatu
- reprezentowania poglądów i interesów SGGW
- Reprezentowanie Studentów podczas posiedzeń Senatu
- Ocena i zatwierdzanie sprawozdań finansowych oraz wykonania planów rzeczowo-finansowych Uczelni
- Informowania rad wydziałów i określonych środowisk społeczności akademickie o pracy Senatu
- reprezentowania poglądów i interesów SGGW
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Green Event
grupa dla wszystkich tych, którzy organizują, chcą organizować albo chcą, żeby ktoś im zorganizował GREEN EVENT