Umiejętności
Skrupulatny
zarządzanie zmianą
zaopatrzenie
Łatwość adaptacji w zmieniających się warunkach.
przekazywanie wiedzy w prosty i jasny sposób
Sumienny
Szybka nauka
otwartość na nowe wyzwania
elastyczny
praca biurowa
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Praca pod presją czasu i odporność na stres
tworzenie grafiku pracy
Komputer
Team working
rzetelny
sprzedaż sugestywna
Obsługa kluczowych gości/klientów
zarządzaniem czasu pracy pracowników
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
F&B Supervisor
Kolumna Park ***
-Bieżące zarządzanie pracownikami (kelner, kelner konferencyjny, barman) w godzinach otwarcia poszczególnych outletów gastronomii.
-Odpowiedzialność za przestrzeganie standardów obsługi klienta wg. wymagań *** hotelu.
-Dbałość o atmosferę i samopoczucie gości korzystających z outletów gastronomii.
-Dbałość o czystość oraz właściwe ustawienie/dekoracje restauracji i baru.
-Pomoc, otwartość oraz tworzenie rodzinnej atmosfery dla gości oraz pracowników.
-Nadzór nad sprawnym przekazaniem informacji które są niezbędnych do wykonania przez pracowników codziennych zadań (ilość gości, grup, rezerwacje, grafiki pracowników, przygotowanie sali, dodatkowe potrzeby w zakresie sprzętu, wystroju itp.)
-Codzienny przydział na sekcje dla kelnerów danej zmiany.
-Wprowadzanie FV dotyczących outletów gastronomii do systemu oraz ich weryfikacja po przyjęciu zamówienia.
-Dbałość o zaspokajanie potrzeb gości i zachowanie najwyższej jakości potraw oraz obsługi.
-Nadzór nad przygotowaniem sali przed zakończeniem pracy do obsługi śniadań,lunchy oraz kolacji dnia następnego.
-Organizacja inwentaryzacji/spisu oraz nadzór nad jej prawidłowym przebiegiem.
-Organizacji i nadzór nad spisem wyposażenia (sztućce, porcelana, sprzęt itp.)
-Pomoc we wdrażaniu nowych pracowników w obowiązki części gastronomicznej jak i powierzchni konferencyjnej.
-Organizacja pracy nocnej dla kelnera konferencyjnego (ustawienie sal według ustaleń działu sprzedaży, serwisów kawowych oraz ogólne porządki na piętrach dostępnych dla gości hotelowych, piętro gastronomiczne oraz konferencyjne)
-Organizacja imprez okolicznościowych.
-Zorganizowanie dodatkowych osób do pracy w razie potrzeby.
-Przyjęcie roli kelnera/barmana w przypadkach zwiększonego ruchu lub gdy wymaga tego sytuacja.
-Prowadzenie sugestywnej sprzedaży oraz doradztwo dla klienta w zakresie usług gastronomicznych, zgodnie z jego sugestiami i zgłaszanymi potrzebami.
-Kontrola przestrzegania zasad BHP, przepisów p.poż. oraz sanitarnych.
-Dbałość o dobro zakładu pracy i ochronę jego mienia.
-Odpowiedzialność za przestrzeganie standardów obsługi klienta wg. wymagań *** hotelu.
-Dbałość o atmosferę i samopoczucie gości korzystających z outletów gastronomii.
-Dbałość o czystość oraz właściwe ustawienie/dekoracje restauracji i baru.
-Pomoc, otwartość oraz tworzenie rodzinnej atmosfery dla gości oraz pracowników.
-Nadzór nad sprawnym przekazaniem informacji które są niezbędnych do wykonania przez pracowników codziennych zadań (ilość gości, grup, rezerwacje, grafiki pracowników, przygotowanie sali, dodatkowe potrzeby w zakresie sprzętu, wystroju itp.)
-Codzienny przydział na sekcje dla kelnerów danej zmiany.
-Wprowadzanie FV dotyczących outletów gastronomii do systemu oraz ich weryfikacja po przyjęciu zamówienia.
-Dbałość o zaspokajanie potrzeb gości i zachowanie najwyższej jakości potraw oraz obsługi.
-Nadzór nad przygotowaniem sali przed zakończeniem pracy do obsługi śniadań,lunchy oraz kolacji dnia następnego.
-Organizacja inwentaryzacji/spisu oraz nadzór nad jej prawidłowym przebiegiem.
-Organizacji i nadzór nad spisem wyposażenia (sztućce, porcelana, sprzęt itp.)
-Pomoc we wdrażaniu nowych pracowników w obowiązki części gastronomicznej jak i powierzchni konferencyjnej.
-Organizacja pracy nocnej dla kelnera konferencyjnego (ustawienie sal według ustaleń działu sprzedaży, serwisów kawowych oraz ogólne porządki na piętrach dostępnych dla gości hotelowych, piętro gastronomiczne oraz konferencyjne)
-Organizacja imprez okolicznościowych.
-Zorganizowanie dodatkowych osób do pracy w razie potrzeby.
-Przyjęcie roli kelnera/barmana w przypadkach zwiększonego ruchu lub gdy wymaga tego sytuacja.
-Prowadzenie sugestywnej sprzedaży oraz doradztwo dla klienta w zakresie usług gastronomicznych, zgodnie z jego sugestiami i zgłaszanymi potrzebami.
-Kontrola przestrzegania zasad BHP, przepisów p.poż. oraz sanitarnych.
-Dbałość o dobro zakładu pracy i ochronę jego mienia.
F&B Supervisor
-Bieżące zarządzanie pracownikami (kelner, kelner konferencyjny, barman) w godzinach otwarcia poszczególnych outletów gastronomii.
-Odpowiedzialność za przestrzeganie standardów obsługi klienta wg. wymagań **** hotelu.
-Dbałość o atmosferę i samopoczucie gości korzystających z outletów gastronomii.
-Dbałość o czystość oraz właściwe ustawienie/dekoracje restauracji i baru.
-Pomoc, otwartość oraz tworzenie rodzinnej atmosfery dla gości.
-Nadzór nad sprawnym przekazaniem informacji które są niezbędnych do wykonania przez pracowników codziennych zadań (ilość gości, grup, rezerwacje, grafiki pracowników, przygotowanie sali, dodatkowe potrzeby w zakresie sprzętu, wystroju itp.)
-Tworzenie grafików pracy dla podległego zespołu pracowników.
-Codzienny przydział na sekcje dla kelnerów danej zmiany.
-Wprowadznie FV dotyczących outletów gastronomii do systemu oraz ich weryfikacja po przyjęciu zamówienia.
-Dbałość o zaspokajanie potrzeb gości i zachowanie najwyższej jakości potraw oraz obsługi.
-Nadzór nad przygotowaniem sali przed zakończeniem pracy do obsługi śniadań dnia następnego.
-Organizacja inwentaryzacji/spisu oraz nadzór nad jej prawidłowym przebiegiem.
-Organizacji i nadzór nad spisem wyposażenia (sztućce, porcelana, sprzęt)
-Pomoc we wdrażaniu nowych pracowników w obowiązki części gastronomicznej jak i powierzchni konferencyjnej.
-Organizacja pracy nocnej dla kelnera konferencyjnego (ustawienie sal według ustaleń działu sprzedaży, serwisów kawowych oraz ogólne porządki na piętrach dostępnych dla gości hotelowych, piętro gastronomiczne oraz konferencyjne)
-Organizacja imprez okolicznościowych.
-Zorganizowanie dodatkowych osób do pracy w razie potrzeby.
-Przyjęcie roli kelnera/barmana w przypadkach zwiększonego ruchu lub gdy wymaga tego sytuacja.
-Prowadzenie sugestywnej sprzedaży oraz doradztwo dla klienta w zakresie usług gastronomicznych, zgodnie z jego sugestiami i zgłaszanymi potrzebami.
-Kontrola przestrzegania zasad BHP, przepisów p.poż. oraz sanitarnych.
-Dbałość o dobro zakładu pracy i ochronę jego mienia.
-Odpowiedzialność za przestrzeganie standardów obsługi klienta wg. wymagań **** hotelu.
-Dbałość o atmosferę i samopoczucie gości korzystających z outletów gastronomii.
-Dbałość o czystość oraz właściwe ustawienie/dekoracje restauracji i baru.
-Pomoc, otwartość oraz tworzenie rodzinnej atmosfery dla gości.
-Nadzór nad sprawnym przekazaniem informacji które są niezbędnych do wykonania przez pracowników codziennych zadań (ilość gości, grup, rezerwacje, grafiki pracowników, przygotowanie sali, dodatkowe potrzeby w zakresie sprzętu, wystroju itp.)
-Tworzenie grafików pracy dla podległego zespołu pracowników.
-Codzienny przydział na sekcje dla kelnerów danej zmiany.
-Wprowadznie FV dotyczących outletów gastronomii do systemu oraz ich weryfikacja po przyjęciu zamówienia.
-Dbałość o zaspokajanie potrzeb gości i zachowanie najwyższej jakości potraw oraz obsługi.
-Nadzór nad przygotowaniem sali przed zakończeniem pracy do obsługi śniadań dnia następnego.
-Organizacja inwentaryzacji/spisu oraz nadzór nad jej prawidłowym przebiegiem.
-Organizacji i nadzór nad spisem wyposażenia (sztućce, porcelana, sprzęt)
-Pomoc we wdrażaniu nowych pracowników w obowiązki części gastronomicznej jak i powierzchni konferencyjnej.
-Organizacja pracy nocnej dla kelnera konferencyjnego (ustawienie sal według ustaleń działu sprzedaży, serwisów kawowych oraz ogólne porządki na piętrach dostępnych dla gości hotelowych, piętro gastronomiczne oraz konferencyjne)
-Organizacja imprez okolicznościowych.
-Zorganizowanie dodatkowych osób do pracy w razie potrzeby.
-Przyjęcie roli kelnera/barmana w przypadkach zwiększonego ruchu lub gdy wymaga tego sytuacja.
-Prowadzenie sugestywnej sprzedaży oraz doradztwo dla klienta w zakresie usług gastronomicznych, zgodnie z jego sugestiami i zgłaszanymi potrzebami.
-Kontrola przestrzegania zasad BHP, przepisów p.poż. oraz sanitarnych.
-Dbałość o dobro zakładu pracy i ochronę jego mienia.
starszy kelner
– Przestrzeganie dyscypliny pracy
– Przestrzeganie zasad higieny osobistej a także utrzymywanie czystości w sali i na stołach konsumenckich
– Umiejętne oraz ostrożne obchodzenie się z powierzonym sprzętem
– Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami techniki obsługi
– Rozliczanie się z pobranych w kuchni potraw i napojów oraz z towarów handlowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami
– Przestrzeganie ograniczeń i zakazów sprzedaży napojów alkoholowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami
-Przestrzeganie obowiązujących cen przy sporządzaniu rachunków i inkasowanie należności według wystawionego rachunku
– Zgłaszanie kierownikowi uwag i życzeń gości
- Obsługa imprez okolicznościowych
- Obsługa gości
- Obsługa grup zorganizowanych
- Dbałość o wystrój restauracji
-Kontrola i nadzór nad młodszymi współpracownikami
– Przestrzeganie zasad higieny osobistej a także utrzymywanie czystości w sali i na stołach konsumenckich
– Umiejętne oraz ostrożne obchodzenie się z powierzonym sprzętem
– Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami techniki obsługi
– Rozliczanie się z pobranych w kuchni potraw i napojów oraz z towarów handlowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami
– Przestrzeganie ograniczeń i zakazów sprzedaży napojów alkoholowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami
-Przestrzeganie obowiązujących cen przy sporządzaniu rachunków i inkasowanie należności według wystawionego rachunku
– Zgłaszanie kierownikowi uwag i życzeń gości
- Obsługa imprez okolicznościowych
- Obsługa gości
- Obsługa grup zorganizowanych
- Dbałość o wystrój restauracji
-Kontrola i nadzór nad młodszymi współpracownikami
Starszy kelner
Restauracja "Cafe Cykada"
-Powitanie gości odwiedzających restauracje.
-Zaproponowanie stolika lub jego rezerwacja dla gości.
-Zebranie zamówienia od gości, zasugerowanie dania dnia, zaserwowanie napojów przed posiłkiem.
-Dbałość o gości i interesowanie się ich potrzebami.
-Obsługa imprez okolicznościowych/zorganizowanych.
Udekorowanie stołów, nakrycie zastawą, serwis grupy, sprzątanie po zakończonym spotkaniu, zamknięcie lokalu, dbałość o czystość restauracji oraz jej uporządkowanie pod serwis na dzień kolejny.
-Zaproponowanie stolika lub jego rezerwacja dla gości.
-Zebranie zamówienia od gości, zasugerowanie dania dnia, zaserwowanie napojów przed posiłkiem.
-Dbałość o gości i interesowanie się ich potrzebami.
-Obsługa imprez okolicznościowych/zorganizowanych.
Udekorowanie stołów, nakrycie zastawą, serwis grupy, sprzątanie po zakończonym spotkaniu, zamknięcie lokalu, dbałość o czystość restauracji oraz jej uporządkowanie pod serwis na dzień kolejny.
Szkolenia i kursy
Akademia Kawy i Herbaty J.J. Darboven.
-historia kawy
-gatunki kawy, ich pochodzenie i walory
-uprawia i sposoby zbioru
-obróbka, selekcja jakościowa i przygotowanie do eksportu
-logistyka transportu i składowania
-wypalanie, pakowanie i przechowywanie kawy
-mielenie i rodzaje zaparzania kawy
-podstawy zaparzania espresso i cappuccino
-metody zaparzania dobrej kawy w domu
-różnice w walorach smakowych wedle rodzaju i pochodzeniu kawy (cup tasting)
Stowarzyszenie Polskich Barmanów jest partnerem programu szkoleniowego w ramach Akademii Kawy i Herbaty J.J.Darboven
-historia kawy
-gatunki kawy, ich pochodzenie i walory
-uprawia i sposoby zbioru
-obróbka, selekcja jakościowa i przygotowanie do eksportu
-logistyka transportu i składowania
-wypalanie, pakowanie i przechowywanie kawy
-mielenie i rodzaje zaparzania kawy
-podstawy zaparzania espresso i cappuccino
-metody zaparzania dobrej kawy w domu
-różnice w walorach smakowych wedle rodzaju i pochodzeniu kawy (cup tasting)
Stowarzyszenie Polskich Barmanów jest partnerem programu szkoleniowego w ramach Akademii Kawy i Herbaty J.J.Darboven
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Zainteresowania
-Komputer
-Muzyka
-Gotowanie
-Wycieczki (kraj i zagraniczne)
-Muzyka
-Gotowanie
-Wycieczki (kraj i zagraniczne)
Grupy
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Hotelarze i Gastronomowie
Szukasz stażystów do swojego Hotelu lub Restauracji? Zapraszamy na www.work-and-fun.com
I......... EFEKTYWNY HOTEL .........I
Co sprawia, że oferta hotelu jest skuteczna? Jakie narzędzia działają, a które są stratą pieniędzy? Jak skuteczniej wykorzystywać dostępne technologie aby zwiększać ROI?
Józefów
Miasto w województwie mazowieckim. Powiat Otwocki.
Sypialnia Warszawy, ale burzliwie się rozwija. Holiday Inn i inne...
Sprzęt gastronomiczny
Firmy godne polecenia. Jaki sprzęt warto kupić do restauracji, hotelu. Proszę polecić sprzedawce.
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc