Wypowiedzi
-
A ja myślałem, że takie komputery już wymarły...
Proponuję wymienić na coś szybszego.
Jeżeli nie to chociaż sqla na 2008r2.
To jest taka maszyna:
http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Pentium+...Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.02.14 o godzinie 11:43 -
Biuro musi mieć Wf-Kapera windows. Innej opcji nie ma.
-
W kluczu HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail powinno być wpisane:
Mozilla Thunderbird -
Na dzień dzisiejszy w WF-Magu asortyment musi być zdefiniowany w kartotece artykułów.
Automatyczne dodanie brakującego asortymentu do kartoteki jest dość trudne.
W WF-Magu wymagamy dużo więcej danych do wprowadzenia niż przychodzi w pliku ECOD. -
W przypadku MW i MP nie definiujemy kontrahenta, więc jaki email się proponuje?
Jak rozumiem w opisanym przypadku jakiś przypadkowy...
Jeżeli tak to w kolejnej wersji poprawimy.Ten post został edytowany przez Autora dnia 30.01.14 o godzinie 17:58 -
Jeżeli z systemu Softlab ERP jest udostępniona funkcja eksportu zgodna ze specyfikacją ECOD
to powinno się dać zaimportować do WF-Maga.
Jeden warunek to WF-Mag musi być w wersji Prestiż lub Prestiż Plus. -
W indeksie katalogowym nie należy używać znaków, których nie można użyć do tworzenia katalogu w systemie operacyjnym Windows
np. ":" , "/" , "\"Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.01.14 o godzinie 23:48 -
Prawdopodobnie zapisy z nawiasami dotyczą asortymentów, które są w trakcie dodawania do kartoteki. Czyli innymi słowami mówiąc operator dodaje zdjęcia a potem zmienia indeks katalogowy. Po takiej operacji folder sieciowy ma nazwę (....) a indeks katalogowy asortymentu
np. kat00001.
W kolejnej wersji uszczelnimy tak aby dodawanie zdjęć można było wykonać dopiero po nadaniu indeksu katalogowego. -
Myślę, że w tym przypadku pozostaje tylko serwis wapro ...
-
I pewnie jeszcze chciałby Pan ustawić czcionkę i jej rozmiar dla każdej kolumny osobno...?
-
Wkrótce nowa wersja.
Postaramy się poprawić. -
Jeżeli jakikolwiek dokument istnieje to nie da się usunąć asortymentu z kartoteki, który istniej na pozycji tego dokumentu.
Proszę zrobić bilans otwarcia, uporządkować kartotekę i rozpocząć ponownie pracę.Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.12.13 o godzinie 14:23 -
Oczywiście można zmienić funkcję pobierania ceny (zastąpić ją swoją własną), ale należy pamiętać, że po wykonaniu aktualizacji bazy trzeba będzie ją znowu zmienić. Aktualizacja przykrywa wszystkie systemowe procedury i funkcje.Ten post został edytowany przez Autora dnia 12.12.13 o godzinie 14:07
-
Zapewne użytkownik ma inny domyślny wariant wydruku.
Należy wejść w edycję wariantów i tam sprawdzić ustawienia. -
Domyślny wariant wydruku danego raportu zapamiętywany jest dla każdego użytkownika osobno. Definicje wariantów są wspólne dla wszystkich użytkowników.Ten post został edytowany przez Autora dnia 05.12.13 o godzinie 16:41
-
W serwisie jest dostępna poprawka.
-
Zamówienia w wariancie start dostępne są od wersji 7800.Ten post został edytowany przez Autora dnia 03.12.13 o godzinie 17:26
-
Sprawdzane i raczej wszystko wygląda ok.
Poproszę o kontakt z serwisem. Sprawdzimy jakie są ustawienia konfiguracyjne do wymiany zamówień XML. -
Edycja kontrahenta, informacje podstawowe, adres hist.
-
Dość dziwne. Czy jak użytkownik, któremu ten błąd występuje zaloguje się na innym stanowisku to problem również występuje?Może to jakieś specyficzne ustawienia użytkownika to powodują.
Proszę założyć nowego, zalogować się na niego i sprawdzić czy jest ok?
Jeżeli nadal źle to proponuję o kontakt do serwisu. Zalogujemy się zdalnie i zobaczymy co się dzieje.