Umiejętności
Zarządzanie
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Trener Biznesu - Właściciel
Circinius Training Center - Profesjonalne szkolenia dla Ciebie!
• Tworzenie i prowadzenie rozwojowych programów szkoleniowych m. in. z zakresu:
sprzedaży, obsługi klienta, umiejętności interpersonalnyc, szkoleń menedżerskich
• Szkolenie i działania rozwojowe w Call i Contact Center
• Doradztwo dla Kadr Zarządzających w zakresie zarządzania
zasobami ludzkimi
• Pomoc w budowaniu nowych zespołów pracowniczych, oraz
zwiększenie wydajności w już istniejących
• Prowadzenie Assessment Center oraz Development Center
sprzedaży, obsługi klienta, umiejętności interpersonalnyc, szkoleń menedżerskich
• Szkolenie i działania rozwojowe w Call i Contact Center
• Doradztwo dla Kadr Zarządzających w zakresie zarządzania
zasobami ludzkimi
• Pomoc w budowaniu nowych zespołów pracowniczych, oraz
zwiększenie wydajności w już istniejących
• Prowadzenie Assessment Center oraz Development Center
Kierownik Działu Szkoleń i Jakości
• Prowadzenie szkoleń z zakresu: umiejętności miękkich, umiejętności
sprzedażowych, komunikacji, motywowania, asertywności,
coachingu, zarządzania zespołem, zarządzania zasobami ludzkimi
• Sporządzanie konspektów szkoleniowych, skryptów, prezentacji
• Prowadzenie projektów szkoleniowych (przygotowanie materiałów
szkoleniowych, opracowanie merytoryczne, prowadzenie zajęć)
• Nadzór merytoryczny nad projektami szkoleniowymi, w tym również
nad zespołem projektowym
• Analiza potrzeb szkoleniowych personelu oraz opracowanie i nadzór
nad polityką szkoleniową firmy
• Opracowanie i zapewnienie realizacji polityki personalnej firmy
• Szkolenia dla Kadry Zarządzającej
• Prowadzenie Assessment Center oraz Development Center
• Kierowanie pracą podległego zespołu – 11 trenerów, 45 Audytorów, 5 Rekruterów
• Nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania jakością,
prowadzenie szkoleń i coachingów pracowniczych
• Budowanie i podnoszenie kwalifikacji Trenerów (Train the Trainer)
• Prowadzenie ocen pracowniczych dla podległego zespołu
• Tworzenie procesów wdrażania nowych projektów sprzedażowych
• Koordynacja i optymalizacja procesów sprzedażowych na projektach
• Analiza dotychczasowych praktyk sprzedażowych oraz określenie
obszarów wymagających poprawy pod kątem efektywności w firmie
• Koordynacja prac związanych z przeprowadzaniem analiz jakości
rozmów agnetów oraz działań w organizacji, zapewniających
zdolność firmy do ciągłej poprawy umiejętności telemarketingowych
spełniających wymagania klienta oraz odpowiednich norm
sprzedażowych, komunikacji, motywowania, asertywności,
coachingu, zarządzania zespołem, zarządzania zasobami ludzkimi
• Sporządzanie konspektów szkoleniowych, skryptów, prezentacji
• Prowadzenie projektów szkoleniowych (przygotowanie materiałów
szkoleniowych, opracowanie merytoryczne, prowadzenie zajęć)
• Nadzór merytoryczny nad projektami szkoleniowymi, w tym również
nad zespołem projektowym
• Analiza potrzeb szkoleniowych personelu oraz opracowanie i nadzór
nad polityką szkoleniową firmy
• Opracowanie i zapewnienie realizacji polityki personalnej firmy
• Szkolenia dla Kadry Zarządzającej
• Prowadzenie Assessment Center oraz Development Center
• Kierowanie pracą podległego zespołu – 11 trenerów, 45 Audytorów, 5 Rekruterów
• Nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania jakością,
prowadzenie szkoleń i coachingów pracowniczych
• Budowanie i podnoszenie kwalifikacji Trenerów (Train the Trainer)
• Prowadzenie ocen pracowniczych dla podległego zespołu
• Tworzenie procesów wdrażania nowych projektów sprzedażowych
• Koordynacja i optymalizacja procesów sprzedażowych na projektach
• Analiza dotychczasowych praktyk sprzedażowych oraz określenie
obszarów wymagających poprawy pod kątem efektywności w firmie
• Koordynacja prac związanych z przeprowadzaniem analiz jakości
rozmów agnetów oraz działań w organizacji, zapewniających
zdolność firmy do ciągłej poprawy umiejętności telemarketingowych
spełniających wymagania klienta oraz odpowiednich norm
Koordynator ds. Szkoleń i Jakości
• Prowadzenie szkoleń z zakresu: profesjonalna obsługa klienta,
umiejętności miękkie, sprzedaż, umiejętności sprzedażowe,
komunikacji, szkolenia produktowe
• Przygotowanie programów szkoleniowych (przygotowanie
materiałów, opracowanie merytoryczne, prowadzenie zajęć)
• Prowadzenie treningów sprzedażowych grupowych i indywidualnych
• Przygotowanie raportów dot. zrealizowanych programów
treningowych
• Kierowanie pracą podległego zespołu – 15 Audytorów, 7 Trenerów
• Stymulowanie rozwoju współpracy między podległymi pracownikami
• Kontrola ilości i jakości przeprowadzanych monitoringów
• Kontrola jakości rozmów na projektach
• Przygotowanie raportów odnoście poziomu umiejętności agentów
• Prowadzenie ocen pracowniczych z podległym zespołem
umiejętności miękkie, sprzedaż, umiejętności sprzedażowe,
komunikacji, szkolenia produktowe
• Przygotowanie programów szkoleniowych (przygotowanie
materiałów, opracowanie merytoryczne, prowadzenie zajęć)
• Prowadzenie treningów sprzedażowych grupowych i indywidualnych
• Przygotowanie raportów dot. zrealizowanych programów
treningowych
• Kierowanie pracą podległego zespołu – 15 Audytorów, 7 Trenerów
• Stymulowanie rozwoju współpracy między podległymi pracownikami
• Kontrola ilości i jakości przeprowadzanych monitoringów
• Kontrola jakości rozmów na projektach
• Przygotowanie raportów odnoście poziomu umiejętności agentów
• Prowadzenie ocen pracowniczych z podległym zespołem
Trener
• Prowadzenie treningów grupowych i indywidualnych
• Kontrola jakości rozmów
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń produktowych
• Tworzenie materiałów szkoleniowych, skryptów z zakresu sprzedaży
i obsługi klienta
• Przygotowanie raportów odnoście poziomu umiejętności agentów
• Przygotowanie raportów dot. zrealizowanych programów
treningowych
• Kontrola jakości rozmów
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń produktowych
• Tworzenie materiałów szkoleniowych, skryptów z zakresu sprzedaży
i obsługi klienta
• Przygotowanie raportów odnoście poziomu umiejętności agentów
• Przygotowanie raportów dot. zrealizowanych programów
treningowych
Szkolenia i kursy
• "Assessment/development - projektowanie ćwiczeń" - Sekcja Trenerska PSSIAP
• "Konstruowanie warsztatu w oparciu o cel szkoleniowy" - Sekcja Trenerska PSSIAP
• "Trening hybrydowy - Przywództwo" - Ika - Ludzie Przygoda Doświadczenie
• "Warsztat Managerski Zarządzenie Projektem Wychodzącym W Call Center - Kampanie Sprzedażowe" - Call Center Training
• "KOMPLEKSOWY PROGRAM SZKOLENIA DLA TRENERÓW CALL CENTER TRAIN THE TRAINER" - Call Center Training
• "Zarządzanie w czasach zmiany" - Betterfield
• "Metody ewaluacji szkoleń" - Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys Jan Robert Sołtys
• "Inteligencja motywacyjna w pracy trenera" - Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys Jan Robert Sołtys
• "Standardy obsługi klienta w praktyce" - IGD Consulting Sp. z o.o.
• "Wielkopolska Akademia Menedżerów" - Brainstorm
• "Konstruowanie warsztatu w oparciu o cel szkoleniowy" - Sekcja Trenerska PSSIAP
• "Trening hybrydowy - Przywództwo" - Ika - Ludzie Przygoda Doświadczenie
• "Warsztat Managerski Zarządzenie Projektem Wychodzącym W Call Center - Kampanie Sprzedażowe" - Call Center Training
• "KOMPLEKSOWY PROGRAM SZKOLENIA DLA TRENERÓW CALL CENTER TRAIN THE TRAINER" - Call Center Training
• "Zarządzanie w czasach zmiany" - Betterfield
• "Metody ewaluacji szkoleń" - Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys Jan Robert Sołtys
• "Inteligencja motywacyjna w pracy trenera" - Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys Jan Robert Sołtys
• "Standardy obsługi klienta w praktyce" - IGD Consulting Sp. z o.o.
• "Wielkopolska Akademia Menedżerów" - Brainstorm
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Strzelectwo
Kultura ukraińska
Kultura ukraińska
Organizacje
• Członek Jury Ogólnopolskiego Konkursu Telemarketer Roku w latach 2011-2015 organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego
Inne
• prawo jazdy kat. B
• Uprawnienia pedagogiczne
• "Kierownik placówek wypoczynkowych" - Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu
• Case study „Zmotywuj, zaangażuj, wysłuchaj – Budowanie relacji i strategii personalnej” - Prelegent I Spotkania Forum Call Center
• Uprawnienia pedagogiczne
• "Kierownik placówek wypoczynkowych" - Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu
• Case study „Zmotywuj, zaangażuj, wysłuchaj – Budowanie relacji i strategii personalnej” - Prelegent I Spotkania Forum Call Center
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Lista najlepszych i renomowanych firm szkoleniowych, doradczych, HR i konsultingowych.
Tu można dyskutować i zareklamować swoje usługi oraz ofertę. Grupa otwarta dla tych co szkolą i tych co chcą się
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...