Adam Pluciński

Trener Biznesu, Certyfikowany Trener FRIS
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Zarządzanie Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Wykładowca
Collegium da Vinci
"Organizacja sprzedaży w przedsiębiorstwie"
Logo
Trener Biznesu - Właściciel
Circinius Training Center - Profesjonalne szkolenia dla Ciebie!
• Tworzenie i prowadzenie rozwojowych programów szkoleniowych m. in. z zakresu:
sprzedaży, obsługi klienta, umiejętności interpersonalnyc, szkoleń menedżerskich
• Szkolenie i działania rozwojowe w Call i Contact Center
• Doradztwo dla Kadr Zarządzających w zakresie zarządzania
zasobami ludzkimi
• Pomoc w budowaniu nowych zespołów pracowniczych, oraz
zwiększenie wydajności w już istniejących
• Prowadzenie Assessment Center oraz Development Center
Holicon sp. z o.o.
Kierownik Działu Szkoleń i Jakości
• Prowadzenie szkoleń z zakresu: umiejętności miękkich, umiejętności
sprzedażowych, komunikacji, motywowania, asertywności,
coachingu, zarządzania zespołem, zarządzania zasobami ludzkimi
• Sporządzanie konspektów szkoleniowych, skryptów, prezentacji
• Prowadzenie projektów szkoleniowych (przygotowanie materiałów
szkoleniowych, opracowanie merytoryczne, prowadzenie zajęć)
• Nadzór merytoryczny nad projektami szkoleniowymi, w tym również
nad zespołem projektowym
• Analiza potrzeb szkoleniowych personelu oraz opracowanie i nadzór
nad polityką szkoleniową firmy
• Opracowanie i zapewnienie realizacji polityki personalnej firmy
• Szkolenia dla Kadry Zarządzającej
• Prowadzenie Assessment Center oraz Development Center
• Kierowanie pracą podległego zespołu – 11 trenerów, 45 Audytorów, 5 Rekruterów
• Nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania jakością,
prowadzenie szkoleń i coachingów pracowniczych
• Budowanie i podnoszenie kwalifikacji Trenerów (Train the Trainer)
• Prowadzenie ocen pracowniczych dla podległego zespołu
• Tworzenie procesów wdrażania nowych projektów sprzedażowych
• Koordynacja i optymalizacja procesów sprzedażowych na projektach
• Analiza dotychczasowych praktyk sprzedażowych oraz określenie
obszarów wymagających poprawy pod kątem efektywności w firmie
• Koordynacja prac związanych z przeprowadzaniem analiz jakości
rozmów agnetów oraz działań w organizacji, zapewniających
zdolność firmy do ciągłej poprawy umiejętności telemarketingowych
spełniających wymagania klienta oraz odpowiednich norm
Holicon sp. z o.o.
Koordynator ds. Szkoleń i Jakości
• Prowadzenie szkoleń z zakresu: profesjonalna obsługa klienta,
umiejętności miękkie, sprzedaż, umiejętności sprzedażowe,
komunikacji, szkolenia produktowe
• Przygotowanie programów szkoleniowych (przygotowanie
materiałów, opracowanie merytoryczne, prowadzenie zajęć)
• Prowadzenie treningów sprzedażowych grupowych i indywidualnych
• Przygotowanie raportów dot. zrealizowanych programów
treningowych
• Kierowanie pracą podległego zespołu – 15 Audytorów, 7 Trenerów
• Stymulowanie rozwoju współpracy między podległymi pracownikami
• Kontrola ilości i jakości przeprowadzanych monitoringów
• Kontrola jakości rozmów na projektach
• Przygotowanie raportów odnoście poziomu umiejętności agentów
• Prowadzenie ocen pracowniczych z podległym zespołem
Holicon sp. z o.o.
Trener
• Prowadzenie treningów grupowych i indywidualnych
• Kontrola jakości rozmów
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń produktowych
• Tworzenie materiałów szkoleniowych, skryptów z zakresu sprzedaży
i obsługi klienta
• Przygotowanie raportów odnoście poziomu umiejętności agentów
• Przygotowanie raportów dot. zrealizowanych programów
treningowych
Holicon sp. z o.o.
Konsultant Call Center infolinia wsparcia technicznego Netii
Orange Polska S.A.
Konsultant Call Center infolinia wsparcia technicznego Neostrada
Logo
Przedstawiciel Handlowy
REKPOL

Szkolenia i kursy

• "Assessment/development - projektowanie ćwiczeń" - Sekcja Trenerska PSSIAP
• "Konstruowanie warsztatu w oparciu o cel szkoleniowy" - Sekcja Trenerska PSSIAP
• "Trening hybrydowy - Przywództwo" - Ika - Ludzie Przygoda Doświadczenie
• "Warsztat Managerski Zarządzenie Projektem Wychodzącym W Call Center - Kampanie Sprzedażowe" - Call Center Training
• "KOMPLEKSOWY PROGRAM SZKOLENIA DLA TRENERÓW CALL CENTER TRAIN THE TRAINER" - Call Center Training
• "Zarządzanie w czasach zmiany" - Betterfield
• "Metody ewaluacji szkoleń" - Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys Jan Robert Sołtys
• "Inteligencja motywacyjna w pracy trenera" - Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys Jan Robert Sołtys
• "Standardy obsługi klienta w praktyce" - IGD Consulting Sp. z o.o.
• "Wielkopolska Akademia Menedżerów" - Brainstorm

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Gnieźnieńska Wyższa Szkoła Humanistyczno-Menedżerska
Logo
Pedagogika - Resocjalizacja, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Pedagogika edukacja wczesnoszkolna i arteterapia (uprawnienia pedagogiczne), licencjackie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

Strzelectwo
Kultura ukraińska

Organizacje

• Członek Jury Ogólnopolskiego Konkursu Telemarketer Roku w latach 2011-2015 organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego

Inne

• prawo jazdy kat. B
• Uprawnienia pedagogiczne
• "Kierownik placówek wypoczynkowych" - Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu
• Case study „Zmotywuj, zaangażuj, wysłuchaj – Budowanie relacji i strategii personalnej” - Prelegent I Spotkania Forum Call Center

Grupy

43 wszystkich wypowiedzi
23 plusy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Analiza sprzedaży
Analiza sprzedaży
Forum dla ludzi związanych z analizą sprzedaży
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera
BAZA FIRM SZKOLENIOWYCH
BAZA FIRM SZKOLENIOWYCH
BAZA FIRM SZKOLENIOWYCH
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Lista najlepszych i renomowanych firm szkoleniowych, doradczych, HR i konsultingowych. Tu można dyskutować i zareklamować swoje usługi oraz ofertę. Grupa otwarta dla tych co szkolą i tych co chcą się
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...