Adam Piasecki

Koordynator ds. sprzedaży i rozwoju biznesu, Gamedia sp. z o.o.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

B2B Handel sprzedaż rozwiązań MS Office MS Excel

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Koordynator ds. sprzedaży i rozwoju biznesu
Gamedia sp. z o.o.
• Zbudowanie i rozwój nowego kanału dystrybucji dedykowanego klientowi biznesowemu (hurtowemu)
• Kreowanie i wdrażanie strategii handlowych
• Stworzenie działu handlowego – rekrutacja zespołu sprzedażowego, szkolenie nowych pracowników (coaching, szkolenia produktowe, operacyjne, sprzedażowe)
• Monitorowanie oraz rozliczanie poziomu realizacji celów sprzedażowych
• Współudział w opracowani autorskich rozwiązań e-commerce
Logo
Manager restauracji– współwłaściciel
S2P Sp. z o.o - Restauracja Olszewskiego 128
• Stworzenie nowej restauracji od poziomu koncepcji i przystosowania lokalu
• Koordynacja zakupów - nawiązywanie relacji biznesowych z dostawcami sprzętu, usług i produktów spożywczych
• Rekrutacja i zarządzanie zespołem – organizacja pracy, ocena, rozliczanie czasu pracy
• Aktywne nawiązywanie kontaktów handlowych z klientem biznesowym (obsługa imprez firmowych, nawiązywanie długofalowej współpracy w zakresie świadczonych usług, negocjowanie warunków )
• Koordynowanie organizacji przyjęć i imprez okolicznościowych w lokalu (klient indywidualny)
• Dbanie o miłą atmosferę, wystrój, klimat i estetykę restauracji
• Koordynacja działań promocyjnych i marketingowych (serwisy społecznościowe, częsta obecność prasie, promocja poprzez programy telewizyjne)
Logo
Koordynator oddziału - Przedstawiciel Handlowy
Bussines Partner Przemysław Klimkowski / TAS Architektura
• Stworzenie wrocławskiego oddziału firmy (sprzedaż asortymentu z segmentu premium
- konstrukcje membranowe, systemy osłon przeciwsłonecznych, tekstylna architektura wnętrz, fasady tekstylne, systemy parasoli całorocznych) wraz ze stałą ekspozycją zewnętrzną
• Nawiązywanie relacji handlowych z klientem indywidualnym oraz biznesowym – prezentacja oferty oraz możliwych rozwiązań dedykowanych, przygotowywanie ofert, negocjacje warunków finansowych i terminów realizacji.
• Nawiązywanie relacji biznesowych z architektami
• Koordynacja działań promocyjnych i marketingowych na podległym terenie, udział w imprezach branżowych
Logo
Specjalista ds. zarządzania obiektem
Faktor Nieruchomości Sp. z o.o.
• Dbania o techniczną sprawność obiektu
• Kontakt z dostawcami usług
• Kontakt z biurami pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz bezpośrednio z najemcami
• Koordynowanie prac przystosowujących wynajęte powierzchnie do potrzeb najemcy
• Inne bieżące kwestie związane z funkcjonowaniem obiektu

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą