Umiejętności
Projektowanie procesów biznesowych
usprawnianie procesów biznesowych
Call Center
CRM
Bazy danych
Wzorce projektowe
E-commerce
HTML
Internet
Bankowość internetowa
Intranet
Oracle
Oracle Application Express
PHP
PostgreSQL
Project Management
Bankowość detaliczna
SQL
UML
Www
Prince2 Foundation
BPMN 2.0
REQB Certified
Raportowanie biznesowe: analiza raportowa, pozyskiwanie źródeł, programowanie raportowe
ISTQB Certified Tester - Foundation Certificate in Software Testing
UML - Projektowanie systemów informatycznych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Depart. Alternatywnych Kanałów Dystrybucji/Zastępca Dyrektora Depart. Sprzedaży Detalicznej
Zrealizowane projekty:
1. Wdrożenie nowego portalu internetowego Banku (www.bosbank.pl) w wersji RWD (role projektowe: właściciel projektu, analityk biznesowy, koordynator testów)
2. Wdrożenie platformy depozytowo-inwestycyjnej Bossabank (www.bossabank.pl) w wersji RWD (role projektowe: właściciel projektu, analityk biznesowy, koordynator testów)
3. Wdrożenie nowej wersji platformy społecznościowej eko-Polska (www.eko-polska.pl). Role projektowe: właściciel projektu, analityk biznesowy.
Obowiązki:
1. Odpowiedzialność za sprzedaż i rozwój oferty produktowej w kanałach: Call Center, bankowości internetowej i WWW.
2. Nadzór nad tworzeniem i optymalizacją procesów sprzedaży w ww. kanałach dystrybucji.
3. Tworzenie i rozwój nowych kanałów sprzedaży.
4. Udział w tworzeniu i optymalizacji procesów dla pozostałych kanałów dystrybucji produktów Banku.
5. Członek Komitetu Inwestycji i Kosztów.
6. Zastępca członka Komitetu Kredytowego, Komitetu ALCO oraz Komitetu Płynności.
1. Wdrożenie nowego portalu internetowego Banku (www.bosbank.pl) w wersji RWD (role projektowe: właściciel projektu, analityk biznesowy, koordynator testów)
2. Wdrożenie platformy depozytowo-inwestycyjnej Bossabank (www.bossabank.pl) w wersji RWD (role projektowe: właściciel projektu, analityk biznesowy, koordynator testów)
3. Wdrożenie nowej wersji platformy społecznościowej eko-Polska (www.eko-polska.pl). Role projektowe: właściciel projektu, analityk biznesowy.
Obowiązki:
1. Odpowiedzialność za sprzedaż i rozwój oferty produktowej w kanałach: Call Center, bankowości internetowej i WWW.
2. Nadzór nad tworzeniem i optymalizacją procesów sprzedaży w ww. kanałach dystrybucji.
3. Tworzenie i rozwój nowych kanałów sprzedaży.
4. Udział w tworzeniu i optymalizacji procesów dla pozostałych kanałów dystrybucji produktów Banku.
5. Członek Komitetu Inwestycji i Kosztów.
6. Zastępca członka Komitetu Kredytowego, Komitetu ALCO oraz Komitetu Płynności.
Dyrektor Departamentu CRM
1. Planowanie, realizacja, koordynacja, monitorowanie i raportowanie akcji cross- i up-sellowych skierowanych do aktualnych i potencjalnych Klientów Banku.
2. Rozwój i administracja CRM Analitycznym (Teradata Relationship Manager).
3. Rozwój i administracja Systemem Obsługi Klienta (CRM Operacyjny oraz system depozytowo-transakcyjny) oraz Intranetem Banku, w tym:
a) analiza biznesowa we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku
b) przygotowanie dokumentów projektowych zmian we współpracy z dostawcą zewnętrznym
c) udział w projektowaniu modelu komunikacji między front-endami, systemem centralnym oraz Middleware
d) nadzór nad harmonogramem wdrożeń
e) koordynacja i udział w testach funkcjonalnych i wydajnościowych
f) zarządzanie profilami i uprawnieniami użytkowników
g) szkolenie użytkowników końcowych.
4. Analiza, wdrożenie i rozwój narzędzi i mechanizmów wspierających sprzedaż produktów bankowych.
5. Wsparcie w rozwoju Bankowości Internetowej i Contact Center Banku.
2. Rozwój i administracja CRM Analitycznym (Teradata Relationship Manager).
3. Rozwój i administracja Systemem Obsługi Klienta (CRM Operacyjny oraz system depozytowo-transakcyjny) oraz Intranetem Banku, w tym:
a) analiza biznesowa we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku
b) przygotowanie dokumentów projektowych zmian we współpracy z dostawcą zewnętrznym
c) udział w projektowaniu modelu komunikacji między front-endami, systemem centralnym oraz Middleware
d) nadzór nad harmonogramem wdrożeń
e) koordynacja i udział w testach funkcjonalnych i wydajnościowych
f) zarządzanie profilami i uprawnieniami użytkowników
g) szkolenie użytkowników końcowych.
4. Analiza, wdrożenie i rozwój narzędzi i mechanizmów wspierających sprzedaż produktów bankowych.
5. Wsparcie w rozwoju Bankowości Internetowej i Contact Center Banku.
Dyrektor ds. Systemu Obsługi Klienta i CRM
Zrealizowane projekty:
1. Analiza i wdrożenie CRM Analitycznego (Teradata Relationship Manager):
a) analiza biznesowa i techniczna
b) udział w przygotowaniu mechanizmów wymiany danych (ETL) między Hurtownią, CRM Operacyjnym i systemem TRM
c) nadzór nad etapem testów funkcjonalnych, w tym aktywny udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu testów.
Obowiązki:
1. Rozwój i administracja biznesowa Systemu Obsługi Klienta, Intranetu oraz Ekranu Klienta.
2. Planowanie, realizacja, monitorowanie i raportowanie bezpośrednich kampanii sprzedażowych realizowanych w Oddziałach, Contact Center i Bankowości Internetowej.
3. Aktywny udział w doskonaleniu procesów i procedur produktowych i operacyjnych Banku.
1. Analiza i wdrożenie CRM Analitycznego (Teradata Relationship Manager):
a) analiza biznesowa i techniczna
b) udział w przygotowaniu mechanizmów wymiany danych (ETL) między Hurtownią, CRM Operacyjnym i systemem TRM
c) nadzór nad etapem testów funkcjonalnych, w tym aktywny udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu testów.
Obowiązki:
1. Rozwój i administracja biznesowa Systemu Obsługi Klienta, Intranetu oraz Ekranu Klienta.
2. Planowanie, realizacja, monitorowanie i raportowanie bezpośrednich kampanii sprzedażowych realizowanych w Oddziałach, Contact Center i Bankowości Internetowej.
3. Aktywny udział w doskonaleniu procesów i procedur produktowych i operacyjnych Banku.
Kierownik Projektu
Zrealizowane projekty:
1. Wdrożenie Systemu Obsługi Klienta, łączącego funkcje:
- front-endu depozytowo-transakcyjnego
- CRM-u operacyjnego
- modułu zarządzania kampaniami cross- i up-sellowymi,
- Intranetu.
Role projektowe: kierownik projektu, analityk biznesowy, koordynator testów.
Inne obowiązki:
1. Aktywny udział w tworzeniu procesów i procedur produktowych i operacyjnych Banku.
2. Współpraca przy tworzeniu systemu centralnego, Bankowości Internetowej i Contact Center Banku.
1. Wdrożenie Systemu Obsługi Klienta, łączącego funkcje:
- front-endu depozytowo-transakcyjnego
- CRM-u operacyjnego
- modułu zarządzania kampaniami cross- i up-sellowymi,
- Intranetu.
Role projektowe: kierownik projektu, analityk biznesowy, koordynator testów.
Inne obowiązki:
1. Aktywny udział w tworzeniu procesów i procedur produktowych i operacyjnych Banku.
2. Współpraca przy tworzeniu systemu centralnego, Bankowości Internetowej i Contact Center Banku.
Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży
1. Analiza, rozwój i administracja CRM operacyjnym w Banku BPH SA, w tym współpraca z dostawcą zewnętrznym.
2. Analiza wymagań biznesowych, opracowanie i wdrażanie narzędzi wsparcia sprzedaży dla Oddziałów i Call Center.
3. Wdrażanie, monitorowanie i raportowanie kampanii cross- i up-sellowych do Klientów Banku we współpracy z departamentem CRM i departamentami biznesowymi
4. Administracja serwisem intranetowym Banku dla Pionu Detalicznego.
2. Analiza wymagań biznesowych, opracowanie i wdrażanie narzędzi wsparcia sprzedaży dla Oddziałów i Call Center.
3. Wdrażanie, monitorowanie i raportowanie kampanii cross- i up-sellowych do Klientów Banku we współpracy z departamentem CRM i departamentami biznesowymi
4. Administracja serwisem intranetowym Banku dla Pionu Detalicznego.
Menedżer Produktu
1. Analiza, wdrożenie, rozwój i administracja CRM operacyjnym oraz portalem Intranetowym Banku BPH SA, w tym współpraca z dostawcą zewnętrznym.
2. Analiza wymagań biznesowych, opracowanie i wdrożenie narzędzi wsparcia sprzedaży dla Oddziałów i Call Center.
3. Wsparcie departamentów biznesowych w zakresie zarządzania kampaniami marketingowymi oraz monitorowania sprzedaży.
2. Analiza wymagań biznesowych, opracowanie i wdrożenie narzędzi wsparcia sprzedaży dla Oddziałów i Call Center.
3. Wsparcie departamentów biznesowych w zakresie zarządzania kampaniami marketingowymi oraz monitorowania sprzedaży.
Szkolenia i kursy
1. Certyfikat REQB Foundation - certyfikowany profesjonalista inżynierii wymagań (2014)
2. Certyfikat Prince2 Foundation - Metodyka zarządzania projektami (2010).
3. Certyfikat ISTQB Foundation Level - Certyfikowany Tester (2014).
4. Akademia Zarządzania i Biznesu - Harvard Business Publishing/ICAN Institute (2011).
5. Management Development 0 - Program rozwojowy kadry menedżerskiej średniego szczebla.
6. 2-miesięczne Warsztaty Fotograficzne - Warszawska Szkoła Fotografii (2010).
2. Certyfikat Prince2 Foundation - Metodyka zarządzania projektami (2010).
3. Certyfikat ISTQB Foundation Level - Certyfikowany Tester (2014).
4. Akademia Zarządzania i Biznesu - Harvard Business Publishing/ICAN Institute (2011).
5. Management Development 0 - Program rozwojowy kadry menedżerskiej średniego szczebla.
6. 2-miesięczne Warsztaty Fotograficzne - Warszawska Szkoła Fotografii (2010).
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Sport (piłka nożna, siatkówka, koszykówka), muzyka rockowa, literatura sensacyjna i political fiction, strategiczne gry komputerowe.
Inne
Doświadczenie w tworzeniu aplikacji i narzędzi wspierających procesy biznesowe opartych o bazy danych: Oracle, Teradata, MySQL, PostgreSQL.
Znajomość HTML, PHP, CSS.
Znajomość HTML, PHP, CSS.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Analitycy IT
[b]UWAGA !!! Do grupy przyjmowane są osoby o pełnym i otwartym profilu UWAGA!!![/b]
Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na forach
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Bank BPH
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem BPH oraz grupą kapitałową Banku BPH.
http://www.bph.pl
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.