Umiejętności
AC Nielsen
Analiza klientów
Customer Marketing
FMCG
Marketing
Sales
Plany sprzedażowe
Trade Marketing
Doświadczenie zawodowe
Lider Zespołu Analityków
-organizacja i zarządzanie pracą 3 osobowej grupy analityków sekcji zarządczej
-dostarczanie raportów zawierających wskaźniki sprzedażowe głównie dla zarządu, top managementu, centrali firmy
-przygotowywanie zestawień, analiz i raportów na zebrania zarządu, rad nadzorczych, road show
-aktywne uczestnictwo w procesie rocznego planowania sprzedaży
-przygotowywanie komentarzy do raportów podsumowujących comiesięczne wyniki
-dostarczanie raportów zawierających wskaźniki sprzedażowe głównie dla zarządu, top managementu, centrali firmy
-przygotowywanie zestawień, analiz i raportów na zebrania zarządu, rad nadzorczych, road show
-aktywne uczestnictwo w procesie rocznego planowania sprzedaży
-przygotowywanie komentarzy do raportów podsumowujących comiesięczne wyniki
Analityk Informacji Sprzedażowej i Rynkowej
-bieżące wsparcie Działu Sprzedaży w zakresie raportowania i analiz
-przygotowywanie planów rocznych, kwartalnych, miesięcznych dla całego kanału Modern Trade, KAM, RKS, KOS oraz PH
-przygotowywanie raportów i analizy m.in. wykonania planu, dystrybucji, wprowadzania innowacji, udziałów rynkowych w oparciu o dane wewnętrzne jak i zewnętrzne (AC Nielsen)
-przygotowywanie planów rocznych, kwartalnych, miesięcznych dla całego kanału Modern Trade, KAM, RKS, KOS oraz PH
-przygotowywanie raportów i analizy m.in. wykonania planu, dystrybucji, wprowadzania innowacji, udziałów rynkowych w oparciu o dane wewnętrzne jak i zewnętrzne (AC Nielsen)
p.o. Sales Operation Manager
-zarządzanie raportowaniem Działu Analiz
-wdrożenie systemu SFA ECOD dla Działu Sprzedaży
-przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu i na spotkania S&OP
-przygotowywanie planów rocznych dla wszystkich kanałów sprzedaży, regionów, kierowników, PH
-bieżące wsparcie analityczne Działu Customer Marketing
-wdrożenie systemu SFA ECOD dla Działu Sprzedaży
-przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu i na spotkania S&OP
-przygotowywanie planów rocznych dla wszystkich kanałów sprzedaży, regionów, kierowników, PH
-bieżące wsparcie analityczne Działu Customer Marketing
Asystent Działu Zakupów
wsparcie funkcjonowania Działu Zakupów m.in.:
- współtworzenie i obsługa bazy preferowanych dostawców
- budowanie stałych relacji z dostawcami
- prowadzenie projektów zakupowych
- nadzorowanie konfekcji
- obsługa systemu SUN (wprowadzanie i wykorzystanie danych z systemu)
- prace administracyjne
- współtworzenie i obsługa bazy preferowanych dostawców
- budowanie stałych relacji z dostawcami
- prowadzenie projektów zakupowych
- nadzorowanie konfekcji
- obsługa systemu SUN (wprowadzanie i wykorzystanie danych z systemu)
- prace administracyjne
Marketing Assistant
Wsparcie działu marketingu przy realizacji bieżących i planowaniu przyszłych projektów marketingowych a m.in.
- kontakty z grafikami i drukarniami, nadzorowanie obiegu materiałów między nimi, zlecanie prac firmom poligraficznym jak i drukarniom, kontrolowanie ich statusu
- przygotowywanie zestawień dot. sprzedaży, najemców, konkurencji itp. dla Dyrektora działu
- administracja działu (np. obieg korespondencji itp.)
- kontakty i współpraca z dyrektorami Centrów Handlowych
- przygotowywanie prostych umów na wykonanie usług
- wprowadzanie faktur do budżetu marketingowego, przekazywanie opisanych przeze mnie faktur do działu księgowości
- sporządzanie notatek podsumowujących spotkania działu marketingu
- kontakty z grafikami i drukarniami, nadzorowanie obiegu materiałów między nimi, zlecanie prac firmom poligraficznym jak i drukarniom, kontrolowanie ich statusu
- przygotowywanie zestawień dot. sprzedaży, najemców, konkurencji itp. dla Dyrektora działu
- administracja działu (np. obieg korespondencji itp.)
- kontakty i współpraca z dyrektorami Centrów Handlowych
- przygotowywanie prostych umów na wykonanie usług
- wprowadzanie faktur do budżetu marketingowego, przekazywanie opisanych przeze mnie faktur do działu księgowości
- sporządzanie notatek podsumowujących spotkania działu marketingu
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ...
Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...?
Twór rynek się kurczy, co zrobić...?
Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Woomer.pl
Grupa dla użytkowników woomer.pl oraz tych którzy chcą się czegoś o woomerze dowiedzieć.
Podziel się swoimi wrażeniami, zadaj pytania, porozmawiaj o newsach.