Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Regionalny
Zakres obowiązków
• Zarządzanie procesem sprzedaży - planowanie, monitorowanie terytorialnych biznes planów oraz celów sprzedażowych dystryktu, realizacja celów sprzedażowych dla dystryktu
• Wyznaczanie celów ilościowych i jakościowych przedstawicielom – ocena ich realizacji
• Monitorowanie i analiza wyników sprzedaży IMS oraz danych wewnętrznych sprzedaży do aptek wraz z analizą wyników sprzedaży i aktywności konkurencji (MRS i miesięczne raporty konkurencji)
• Nawiązywanie współpracy z VIPs i KOLs
• Szkolenie i stałe aktualizowanie wiedzy nt. promowanych produktów i konkurencji – organizacja szkoleń, spotkań pocyklicznych i weryfikacja wiedzy i umiejętności przedstawicieli
• Rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych przedstawicieli, szkolenie wstępne z zasad, programów i aplikacji wykorzystywanych w pracy - planowanie struktury terytorialnej w liniach medycznych
• Planowanie i wdrażanie celów jakościowych i ilościowych u przedstawicieli (coaching, nadzorowanie codziennej pracy: raportowanie, prawidłowe targetowanie, monitorowanie i rozliczanie bezpłatnych próbek, planowanie i realizacja zadań przedstawicieli oraz aktywności marketingowych, kontrola budżetu, w tym wydatków służbowych pracowników)
• Wdrażanie promocji centralnych i lokalnych w aptekach oraz zarządzanie aktywnościami w celu zapewnienia dystrybucji promowanych leków oraz wysokich stanów magazynowych
• Ścisła współpraca z wieloma działami firmy (Dz. Marketingu, Dz.Trenerskim, Dz. Sprzedaży Bezpośredniej do Aptek)
• Udział w konferencjach krajowych (organizacja i zarządzanie pracą przedstawicieli na stoisku)
• Przygotowywanie i prezentowanie pomysłów na poprawę procesów biznesowych
• Planowanie lokalnych i wdrażanie centralnych działań skierowanych do lekarzy i aptek we współpracy z Działem Sprzedaży Bezpośredniej (warsztaty, szkolenia, konferencje)
Terytorium: woj. mazowieckie, lubelskie część woj. podlaskiego
Promowane produkty: Atoris. Ampril, Azibiot, Cezera, Dasselta, Gliclada, Karbis, Lorista, Tolura, Roswera, Vizarsin, Zyllt
• Zarządzanie procesem sprzedaży - planowanie, monitorowanie terytorialnych biznes planów oraz celów sprzedażowych dystryktu, realizacja celów sprzedażowych dla dystryktu
• Wyznaczanie celów ilościowych i jakościowych przedstawicielom – ocena ich realizacji
• Monitorowanie i analiza wyników sprzedaży IMS oraz danych wewnętrznych sprzedaży do aptek wraz z analizą wyników sprzedaży i aktywności konkurencji (MRS i miesięczne raporty konkurencji)
• Nawiązywanie współpracy z VIPs i KOLs
• Szkolenie i stałe aktualizowanie wiedzy nt. promowanych produktów i konkurencji – organizacja szkoleń, spotkań pocyklicznych i weryfikacja wiedzy i umiejętności przedstawicieli
• Rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych przedstawicieli, szkolenie wstępne z zasad, programów i aplikacji wykorzystywanych w pracy - planowanie struktury terytorialnej w liniach medycznych
• Planowanie i wdrażanie celów jakościowych i ilościowych u przedstawicieli (coaching, nadzorowanie codziennej pracy: raportowanie, prawidłowe targetowanie, monitorowanie i rozliczanie bezpłatnych próbek, planowanie i realizacja zadań przedstawicieli oraz aktywności marketingowych, kontrola budżetu, w tym wydatków służbowych pracowników)
• Wdrażanie promocji centralnych i lokalnych w aptekach oraz zarządzanie aktywnościami w celu zapewnienia dystrybucji promowanych leków oraz wysokich stanów magazynowych
• Ścisła współpraca z wieloma działami firmy (Dz. Marketingu, Dz.Trenerskim, Dz. Sprzedaży Bezpośredniej do Aptek)
• Udział w konferencjach krajowych (organizacja i zarządzanie pracą przedstawicieli na stoisku)
• Przygotowywanie i prezentowanie pomysłów na poprawę procesów biznesowych
• Planowanie lokalnych i wdrażanie centralnych działań skierowanych do lekarzy i aptek we współpracy z Działem Sprzedaży Bezpośredniej (warsztaty, szkolenia, konferencje)
Terytorium: woj. mazowieckie, lubelskie część woj. podlaskiego
Promowane produkty: Atoris. Ampril, Azibiot, Cezera, Dasselta, Gliclada, Karbis, Lorista, Tolura, Roswera, Vizarsin, Zyllt
District Manager
Pfizer Polska Sp. z o.o.
District Manager w linii Uro, Uro/Gin (woj. Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie, Mazowieckie, Lubelskie, Podlaskie, część Świętokrzyskiego)
Główne zadania na stanowisku:
Zarządzanie zespołem PSR – planowanie celów sprzedażowych, motywowanie i realizowanie zadań i aktywności u lekarzy, rozliczanie wydatków, przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych
Planowanie i realizacja celów i zadań w aptekach (kanał DTP, promocje w hurtowniach, organizacja i rozliczanie promocji w aptekach – Farmaprom)
Uczestnictwo w planowaniu strategii marketingowych dla linii URO, planowanie celów strategicznych i sprzedażowych dla kraju
Analiza realizacji celów sprzedażowych PSR, planowanie i realizacja planów akcji, naprawczych, zwolnienia
Rekrutacje, planowanie struktury terytorialnej linii medycznej i aptecznej
Pfizer Polska Sp. z o.o.
District Manager w linii CNS-URO (woj. Pomorskie, Kujawsko-Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie, Mazowieckie), Zarządzanie terytorium planowanie sprzedaży, odpowiedzialność finansowa itp
District Manager w linii Uro, Uro/Gin (woj. Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie, Mazowieckie, Lubelskie, Podlaskie, część Świętokrzyskiego)
Główne zadania na stanowisku:
Zarządzanie zespołem PSR – planowanie celów sprzedażowych, motywowanie i realizowanie zadań i aktywności u lekarzy, rozliczanie wydatków, przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych
Planowanie i realizacja celów i zadań w aptekach (kanał DTP, promocje w hurtowniach, organizacja i rozliczanie promocji w aptekach – Farmaprom)
Uczestnictwo w planowaniu strategii marketingowych dla linii URO, planowanie celów strategicznych i sprzedażowych dla kraju
Analiza realizacji celów sprzedażowych PSR, planowanie i realizacja planów akcji, naprawczych, zwolnienia
Rekrutacje, planowanie struktury terytorialnej linii medycznej i aptecznej
Pfizer Polska Sp. z o.o.
District Manager w linii CNS-URO (woj. Pomorskie, Kujawsko-Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie, Mazowieckie), Zarządzanie terytorium planowanie sprzedaży, odpowiedzialność finansowa itp
Senior Medical Representative
Cel stanowiska:
Aktywne promowanie grup leków (kardiologia, diabetologia, neurologia) w celu realizacji sprzedaży i budowania udziałów rynkowych poszczególnych kategorii
Główne zadania na stanowisku:
zarządzanie terenem, w tym tworzenie terytorialnego biznes planu
realizacja strategii marketingowych
planowanie, kontrola i rozliczanie inwestycji
komunikacja i raportowaniu wg obowiązujących procedur
pogłębianie wiedzy medycznej (dot. Promowanych leków, konkurencji, badań medycznych, etc.)
Aktywne promowanie grup leków (kardiologia, diabetologia, neurologia) w celu realizacji sprzedaży i budowania udziałów rynkowych poszczególnych kategorii
Główne zadania na stanowisku:
zarządzanie terenem, w tym tworzenie terytorialnego biznes planu
realizacja strategii marketingowych
planowanie, kontrola i rozliczanie inwestycji
komunikacja i raportowaniu wg obowiązujących procedur
pogłębianie wiedzy medycznej (dot. Promowanych leków, konkurencji, badań medycznych, etc.)
Szkolenia i kursy
Szkolenia managerskie:
OSH Kontrakt Psychologia szefa – szef to zawód
Situation Leedership
Umiejętność Prezentacji
Time Management, Situational Leadership, 8 step Coaching model
Role zespołowe Belbina, Rekrutacja, Trudne rozmowy, Budowanie efektywnych zespołów
Optimum Media School – Planowanie Kampanii w Mediach,
Limes Poland – Techniki sprzedaży,
GP Kontrakt - OSH – Budowanie Partnerskiej Postawy Handlowej
Schenk Institute - Jak Sprzedawać Produkty Różnym Typom Osobowości,
GP Kontrakt - OSH – Doskonalenie Partnerskiej Postawy Handlowej
Certificate - Negocjacje
Sztuka Negocjacji – Jak Dochodzić do TAK w Negocjacjach Handlowych
Wstęp do Monitorowania Badań Klinicznych
Time Management - Zarzadzanie czasem
Perspektywa - Zarządzanie terytorium
OSH Kontrakt Psychologia szefa – szef to zawód
Situation Leedership
Umiejętność Prezentacji
Time Management, Situational Leadership, 8 step Coaching model
Role zespołowe Belbina, Rekrutacja, Trudne rozmowy, Budowanie efektywnych zespołów
Optimum Media School – Planowanie Kampanii w Mediach,
Limes Poland – Techniki sprzedaży,
GP Kontrakt - OSH – Budowanie Partnerskiej Postawy Handlowej
Schenk Institute - Jak Sprzedawać Produkty Różnym Typom Osobowości,
GP Kontrakt - OSH – Doskonalenie Partnerskiej Postawy Handlowej
Certificate - Negocjacje
Sztuka Negocjacji – Jak Dochodzić do TAK w Negocjacjach Handlowych
Wstęp do Monitorowania Badań Klinicznych
Time Management - Zarzadzanie czasem
Perspektywa - Zarządzanie terytorium
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
Zainteresowania: sport – żeglarstwo, narciarstwo
Grupy
Dyskusje o mediach
Polskie dziennikarstwo przeżyło w ostatniej dekadzie niewyobrażalnie wielkie przemiany, wynikające między innymi z rozwoju Internetu i mediów społecznościowych. Czy w tej sytuacji klasyczne zasady rze
Life Sciences
Grupa dla zainteresowanych nowymi mozliwosciami zawodowymi na rynku polskim w obszarze Life Sciences (Sprzet medyczny,laboratoryjny,biotechnologia i uslugi medyczne).Zapraszam.
Pharma Market
Grupa dla osób związanych z rynkiem farmaceutycznym. Wymiana informacji, nowości w branży oraz informacji z rynku. Nowości firmy DOCS International. Osoby z ukrytym profilem nie będą akceptowan
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.