Adam Nowacki

AN Consulting Adam Nowacki
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Corporate Finance Rachunkowość finansowa Sprawozdawczość finansowa Prognozowanie Umiejętności analityczne Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (pisanie i rozmowa) znajmość technik pozyskiwania klientów i budowania bazy klientów Szybkie przyswajanie nowej wiedzy

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Starszy Inspektor
Prowadzenie rozliczeń osobowych,
Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej jednostek w tym rozliczenia druków ścisłego zarachowania,
Prowadzenie inwentaryzacji - przewodniczący zespołu spisowego,
Udział w realizacji postępowań z zakresu zamówień publicznych,
Przygotowywanie dokumentacji z zakresu zamówień publicznych,
Przygotowywanie dokumentacji - umowy cywilno-prawne,
Logo
Analityk finansowy / analityk biznesowy
AN Consulting Adam Nowacki
Usługi finansowo – księgowe i doradcze dla przedsiębiorstw z zakresu:
• Prowadzenie okresowych rozliczeń księgowych oraz monitoring rozliczeń finansowych z kontrahentami,
• Przygotowywanie biznes planów na potrzeby realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych,
• Przygotowywanie wniosków o dotacje z UE na cele rozwojowe i inwestycyjne,
• Analiza stanu finansowego przedsiębiorstwa, analiza opłacalności i rentowności realizowanych zleceń, optymalizacja polityki kosztowej firm, przygotowywanie raportów o stanie płynności finansowej,
• Rekomendowanie zmian i usprawnień o charakterze organizacyjno – finansowym w przedsiębiorstwie,
• Windykacja należności polubowna i sądowa, prowadzenie negocjacji,
• Szkolenia z zakresu finansów i organizacji,
• Wprowadzanie polityki ekoprodukcji, „Zielone biuro”, rozwiązania ekologiczne dla firm.
Prowadzenie negocjacji oraz koordynacja działań w zakresie prowadzonych postępowań o odzyskanie należności.
Zarządzanie projektami i przedsięwzięciami na zlecenie.
Prowadzenie działalności agencyjnej - od 2015 r. agent ubezpieczeniowy wyłączny PZU SA.:
-sprzedaż ubezpieczeń majątkowych, życiowych i ochrony zdrowia,
-obsługa klientów w tym klientów biznesowych
- utrzymywanie wysokich standardów obsługi,
Prowadzenie szkoleń z zakresów:
- finansów publicznych, administracji publicznej,
- oświaty, prawa oświatowego, systemów oświatowych,
- finansów przedsiębiorstw,
- szkolenia z zakresu technik sprzedaży, NLP,
- wywieranie wpływu i przeciwdziałania wywieraniu wpływu.
Logo
Dyrektor szkoły dla dorosłych
Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej
Zadania:
- kierowanie działalnością szkoły, organizacją działalności dydaktycznej,
- sprawowanie nadzoru pedagogicznego i opieki nad słuchaczami oraz stwarza warunki harmonijnego rozwoju psychofizycznego poprzez aktywne działania prozdrowotne,
- organizowanie administracyjną, finansową i gospodarczą obsługą szkoły
- współdziałanie ze szkołami wyższymi oraz zakładami kształcenia nauczycieli w organizacji praktyk pedagogicznych,
- odpowiedzialność za właściwą organizację i przebieg egzaminów,
- prowadzenie naboru na studia podyplomowe,
- prowadzenie zajęć i wykładów ze studentami, w tym studentami z wymiany studenckiej,
- prowadzenie zajęć ze słuchaczami szkoły dla dorosłych,
Secpol Sp. z o.o.
Specjalista ds. finansowoych
 Prowadzenie rozliczeń finansowych i przygotowywanie sprawozdań okresowych firmy,
 Realizacja operacji międzybankowych i prowadzenie ewidencji kasowej
 Prowadzenie spraw administracyjnych – księgowych, kadrowych, spedycyjnych,
 Kontakt z kontrahentami – dostawcy, odbiorcy, handel nowoczesny,
 Współpraca z biurem rachunkowym – przygotowywanie dokumentów płacowych, rozliczeń finansowych,
 Windykacja należności.
Logo
Samodzielny księgowy / specjalista ds. finansowych
Kancelaria Syndyka w Warszawie
 Prowadzenie spraw księgowych spółek postawionych w stan upadłości,
 Prowadzenie spraw administracyjnych kancelarii,
 Współpraca z innymi kancelariami w tym z kancelariami komorniczymi,
 Prowadzenie rozliczeń finansowych
Logo
Księgowy / Specjalista ds. windykacji
SMC Link sp. z o.o.
 Prowadzenie dokumentacji księgowej,
 Sporządzanie deklaracji okresowych i sprawozdań,
 Wystawianie dokumentów księgowych,
 Prowadzenie spraw windykacyjnych,
 Prowadzenie negocjacji, przygotowanie porozumień ugodowych - windykacja polubowna,
 Przygotowywanie pism sądowych - pozwy, wnioski - windykacja prawna,
 Przygotowanie wniosków o egzekucję i koordynowanie postępowań - egzekucja komornicza,
 Współpraca z syndykami mas upadłości - przygotowywanie zgłoszeń roszczeń do masy upadłości,
 Przeprowadzanie inwentaryzacji,
 Obsługa kluczowych klientów,
 Obsługa wierzytelności,
 Rejestracja podmiotów gospodarczych.

Szkolenia i kursy

 Czerwiec 2014r. – Szkolenie "Akademia ekoenergetyki i odnawialnych źródeł energii w mikro, małych i średnich firmach"
 2005 r. – Szkolenie z zakresu negocjacji w WSM w Warszawie
 1999 r. – Prawo jazdy kat. B.

Edukacja

Logo
marketing i zarządzanie - finanse i controlling, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
marketing i zarządzanie - specjalizacja finanse i rachunkowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Działalności Gospodarczej w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Finanse/Ekonomia
Kontroling

Zainteresowania

kuchnie świata, kino, wędkarstwo, komputery, zwierzęta, literatura

Inne

Zainteresowania poświęcone w kierunku finansowania działalności w sektorze MSP, jego oddziaływaniu na gospodarkę, szansach rozwoju i zagrożeniach, jego udziale w procesie globalizacji.

Do swoich osiągnięć mogę zaliczyć wystąpienia i publikacje na konferencjach międzynarodowych:
Uniwersytet w Kłajpedzie w latach 2007, 2008, 2009.
Uniwersytet Kanta w Kaliningradzie 2008r.
Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej w Józefowie – 2010r.


2010 r. – Licencja KNF nr 95845 dla osób wykonujących czynności agencyjne,

Artykuły prasie branżowej – Miesięcznik „Twój Hotel” – artykuł poświęcony agroturystyce jako formie small businessu.

Umiejętność działania w systemach komputerowych:
Symfonia, RAKS, MS Office, Multimagazyn, WA-PRO, Windykator

Dobra znajomość prawa upadłościowego, postępowania przed komornikiem, znajomość przepisów z zakresu podatku VAT i CIT.

Dobra znajomość prawa oświatowego.

Znajomość przepisów ustaw o VAT i CIT, Prawa Pracy, Kodeksu Cywilnego, Prawo Upadłościowe i Naprawcze,
Umiejętności pozyskiwania funduszy z programów unijnych,
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
Bardzo dobra znajomość systemów komputerowych: Sage Symfonia, RAKS, WF-mag, Płatnik, SIO, ProgMan

Cechy osobowości:

 Umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych,
 Łatwość nawiązywania kontaktów,
 Wysoka kultura osobista,
 Umiejętność pracy w grupie,
 Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów z klientami