Umiejętności
Corporate Finance
Rachunkowość finansowa
Sprawozdawczość finansowa
Prognozowanie
Umiejętności analityczne
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (pisanie i rozmowa)
znajmość technik pozyskiwania klientów i budowania bazy klientów
Szybkie przyswajanie nowej wiedzy
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Inspektor
Prowadzenie rozliczeń osobowych,
Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej jednostek w tym rozliczenia druków ścisłego zarachowania,
Prowadzenie inwentaryzacji - przewodniczący zespołu spisowego,
Udział w realizacji postępowań z zakresu zamówień publicznych,
Przygotowywanie dokumentacji z zakresu zamówień publicznych,
Przygotowywanie dokumentacji - umowy cywilno-prawne,
Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej jednostek w tym rozliczenia druków ścisłego zarachowania,
Prowadzenie inwentaryzacji - przewodniczący zespołu spisowego,
Udział w realizacji postępowań z zakresu zamówień publicznych,
Przygotowywanie dokumentacji z zakresu zamówień publicznych,
Przygotowywanie dokumentacji - umowy cywilno-prawne,
Analityk finansowy / analityk biznesowy
AN Consulting Adam Nowacki
Usługi finansowo – księgowe i doradcze dla przedsiębiorstw z zakresu:
• Prowadzenie okresowych rozliczeń księgowych oraz monitoring rozliczeń finansowych z kontrahentami,
• Przygotowywanie biznes planów na potrzeby realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych,
• Przygotowywanie wniosków o dotacje z UE na cele rozwojowe i inwestycyjne,
• Analiza stanu finansowego przedsiębiorstwa, analiza opłacalności i rentowności realizowanych zleceń, optymalizacja polityki kosztowej firm, przygotowywanie raportów o stanie płynności finansowej,
• Rekomendowanie zmian i usprawnień o charakterze organizacyjno – finansowym w przedsiębiorstwie,
• Windykacja należności polubowna i sądowa, prowadzenie negocjacji,
• Szkolenia z zakresu finansów i organizacji,
• Wprowadzanie polityki ekoprodukcji, „Zielone biuro”, rozwiązania ekologiczne dla firm.
Prowadzenie negocjacji oraz koordynacja działań w zakresie prowadzonych postępowań o odzyskanie należności.
Zarządzanie projektami i przedsięwzięciami na zlecenie.
Prowadzenie działalności agencyjnej - od 2015 r. agent ubezpieczeniowy wyłączny PZU SA.:
-sprzedaż ubezpieczeń majątkowych, życiowych i ochrony zdrowia,
-obsługa klientów w tym klientów biznesowych
- utrzymywanie wysokich standardów obsługi,
Prowadzenie szkoleń z zakresów:
- finansów publicznych, administracji publicznej,
- oświaty, prawa oświatowego, systemów oświatowych,
- finansów przedsiębiorstw,
- szkolenia z zakresu technik sprzedaży, NLP,
- wywieranie wpływu i przeciwdziałania wywieraniu wpływu.
• Prowadzenie okresowych rozliczeń księgowych oraz monitoring rozliczeń finansowych z kontrahentami,
• Przygotowywanie biznes planów na potrzeby realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych,
• Przygotowywanie wniosków o dotacje z UE na cele rozwojowe i inwestycyjne,
• Analiza stanu finansowego przedsiębiorstwa, analiza opłacalności i rentowności realizowanych zleceń, optymalizacja polityki kosztowej firm, przygotowywanie raportów o stanie płynności finansowej,
• Rekomendowanie zmian i usprawnień o charakterze organizacyjno – finansowym w przedsiębiorstwie,
• Windykacja należności polubowna i sądowa, prowadzenie negocjacji,
• Szkolenia z zakresu finansów i organizacji,
• Wprowadzanie polityki ekoprodukcji, „Zielone biuro”, rozwiązania ekologiczne dla firm.
Prowadzenie negocjacji oraz koordynacja działań w zakresie prowadzonych postępowań o odzyskanie należności.
Zarządzanie projektami i przedsięwzięciami na zlecenie.
Prowadzenie działalności agencyjnej - od 2015 r. agent ubezpieczeniowy wyłączny PZU SA.:
-sprzedaż ubezpieczeń majątkowych, życiowych i ochrony zdrowia,
-obsługa klientów w tym klientów biznesowych
- utrzymywanie wysokich standardów obsługi,
Prowadzenie szkoleń z zakresów:
- finansów publicznych, administracji publicznej,
- oświaty, prawa oświatowego, systemów oświatowych,
- finansów przedsiębiorstw,
- szkolenia z zakresu technik sprzedaży, NLP,
- wywieranie wpływu i przeciwdziałania wywieraniu wpływu.
Dyrektor szkoły dla dorosłych
Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej
Zadania:
- kierowanie działalnością szkoły, organizacją działalności dydaktycznej,
- sprawowanie nadzoru pedagogicznego i opieki nad słuchaczami oraz stwarza warunki harmonijnego rozwoju psychofizycznego poprzez aktywne działania prozdrowotne,
- organizowanie administracyjną, finansową i gospodarczą obsługą szkoły
- współdziałanie ze szkołami wyższymi oraz zakładami kształcenia nauczycieli w organizacji praktyk pedagogicznych,
- odpowiedzialność za właściwą organizację i przebieg egzaminów,
- prowadzenie naboru na studia podyplomowe,
- prowadzenie zajęć i wykładów ze studentami, w tym studentami z wymiany studenckiej,
- prowadzenie zajęć ze słuchaczami szkoły dla dorosłych,
- kierowanie działalnością szkoły, organizacją działalności dydaktycznej,
- sprawowanie nadzoru pedagogicznego i opieki nad słuchaczami oraz stwarza warunki harmonijnego rozwoju psychofizycznego poprzez aktywne działania prozdrowotne,
- organizowanie administracyjną, finansową i gospodarczą obsługą szkoły
- współdziałanie ze szkołami wyższymi oraz zakładami kształcenia nauczycieli w organizacji praktyk pedagogicznych,
- odpowiedzialność za właściwą organizację i przebieg egzaminów,
- prowadzenie naboru na studia podyplomowe,
- prowadzenie zajęć i wykładów ze studentami, w tym studentami z wymiany studenckiej,
- prowadzenie zajęć ze słuchaczami szkoły dla dorosłych,
Specjalista ds. finansowoych
Prowadzenie rozliczeń finansowych i przygotowywanie sprawozdań okresowych firmy,
Realizacja operacji międzybankowych i prowadzenie ewidencji kasowej
Prowadzenie spraw administracyjnych – księgowych, kadrowych, spedycyjnych,
Kontakt z kontrahentami – dostawcy, odbiorcy, handel nowoczesny,
Współpraca z biurem rachunkowym – przygotowywanie dokumentów płacowych, rozliczeń finansowych,
Windykacja należności.
Realizacja operacji międzybankowych i prowadzenie ewidencji kasowej
Prowadzenie spraw administracyjnych – księgowych, kadrowych, spedycyjnych,
Kontakt z kontrahentami – dostawcy, odbiorcy, handel nowoczesny,
Współpraca z biurem rachunkowym – przygotowywanie dokumentów płacowych, rozliczeń finansowych,
Windykacja należności.
Samodzielny księgowy / specjalista ds. finansowych
Kancelaria Syndyka w Warszawie
Prowadzenie spraw księgowych spółek postawionych w stan upadłości,
Prowadzenie spraw administracyjnych kancelarii,
Współpraca z innymi kancelariami w tym z kancelariami komorniczymi,
Prowadzenie rozliczeń finansowych
Prowadzenie spraw administracyjnych kancelarii,
Współpraca z innymi kancelariami w tym z kancelariami komorniczymi,
Prowadzenie rozliczeń finansowych
Księgowy / Specjalista ds. windykacji
SMC Link sp. z o.o.
Prowadzenie dokumentacji księgowej,
Sporządzanie deklaracji okresowych i sprawozdań,
Wystawianie dokumentów księgowych,
Prowadzenie spraw windykacyjnych,
Prowadzenie negocjacji, przygotowanie porozumień ugodowych - windykacja polubowna,
Przygotowywanie pism sądowych - pozwy, wnioski - windykacja prawna,
Przygotowanie wniosków o egzekucję i koordynowanie postępowań - egzekucja komornicza,
Współpraca z syndykami mas upadłości - przygotowywanie zgłoszeń roszczeń do masy upadłości,
Przeprowadzanie inwentaryzacji,
Obsługa kluczowych klientów,
Obsługa wierzytelności,
Rejestracja podmiotów gospodarczych.
Sporządzanie deklaracji okresowych i sprawozdań,
Wystawianie dokumentów księgowych,
Prowadzenie spraw windykacyjnych,
Prowadzenie negocjacji, przygotowanie porozumień ugodowych - windykacja polubowna,
Przygotowywanie pism sądowych - pozwy, wnioski - windykacja prawna,
Przygotowanie wniosków o egzekucję i koordynowanie postępowań - egzekucja komornicza,
Współpraca z syndykami mas upadłości - przygotowywanie zgłoszeń roszczeń do masy upadłości,
Przeprowadzanie inwentaryzacji,
Obsługa kluczowych klientów,
Obsługa wierzytelności,
Rejestracja podmiotów gospodarczych.
Szkolenia i kursy
Czerwiec 2014r. – Szkolenie "Akademia ekoenergetyki i odnawialnych źródeł energii w mikro, małych i średnich firmach"
2005 r. – Szkolenie z zakresu negocjacji w WSM w Warszawie
1999 r. – Prawo jazdy kat. B.
2005 r. – Szkolenie z zakresu negocjacji w WSM w Warszawie
1999 r. – Prawo jazdy kat. B.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Zainteresowania
kuchnie świata, kino, wędkarstwo, komputery, zwierzęta, literatura
Inne
Zainteresowania poświęcone w kierunku finansowania działalności w sektorze MSP, jego oddziaływaniu na gospodarkę, szansach rozwoju i zagrożeniach, jego udziale w procesie globalizacji.
Do swoich osiągnięć mogę zaliczyć wystąpienia i publikacje na konferencjach międzynarodowych:
Uniwersytet w Kłajpedzie w latach 2007, 2008, 2009.
Uniwersytet Kanta w Kaliningradzie 2008r.
Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej w Józefowie – 2010r.
2010 r. – Licencja KNF nr 95845 dla osób wykonujących czynności agencyjne,
Artykuły prasie branżowej – Miesięcznik „Twój Hotel” – artykuł poświęcony agroturystyce jako formie small businessu.
Umiejętność działania w systemach komputerowych:
Symfonia, RAKS, MS Office, Multimagazyn, WA-PRO, Windykator
Dobra znajomość prawa upadłościowego, postępowania przed komornikiem, znajomość przepisów z zakresu podatku VAT i CIT.
Dobra znajomość prawa oświatowego.
Znajomość przepisów ustaw o VAT i CIT, Prawa Pracy, Kodeksu Cywilnego, Prawo Upadłościowe i Naprawcze,
Umiejętności pozyskiwania funduszy z programów unijnych,
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
Bardzo dobra znajomość systemów komputerowych: Sage Symfonia, RAKS, WF-mag, Płatnik, SIO, ProgMan
Cechy osobowości:
Umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych,
Łatwość nawiązywania kontaktów,
Wysoka kultura osobista,
Umiejętność pracy w grupie,
Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów z klientami
Do swoich osiągnięć mogę zaliczyć wystąpienia i publikacje na konferencjach międzynarodowych:
Uniwersytet w Kłajpedzie w latach 2007, 2008, 2009.
Uniwersytet Kanta w Kaliningradzie 2008r.
Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej w Józefowie – 2010r.
2010 r. – Licencja KNF nr 95845 dla osób wykonujących czynności agencyjne,
Artykuły prasie branżowej – Miesięcznik „Twój Hotel” – artykuł poświęcony agroturystyce jako formie small businessu.
Umiejętność działania w systemach komputerowych:
Symfonia, RAKS, MS Office, Multimagazyn, WA-PRO, Windykator
Dobra znajomość prawa upadłościowego, postępowania przed komornikiem, znajomość przepisów z zakresu podatku VAT i CIT.
Dobra znajomość prawa oświatowego.
Znajomość przepisów ustaw o VAT i CIT, Prawa Pracy, Kodeksu Cywilnego, Prawo Upadłościowe i Naprawcze,
Umiejętności pozyskiwania funduszy z programów unijnych,
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
Bardzo dobra znajomość systemów komputerowych: Sage Symfonia, RAKS, WF-mag, Płatnik, SIO, ProgMan
Cechy osobowości:
Umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych,
Łatwość nawiązywania kontaktów,
Wysoka kultura osobista,
Umiejętność pracy w grupie,
Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów z klientami