Umiejętności
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Negocjacje kontraktu
Analiza biznesowa
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
dyspozycyjność, kreatywność, innowacyjność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
Tworzenie analiz i raportów
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży ( Area Sales Manager )
• realizacja strategicznych celów sprzedażowych i marketingowych firmy,
• tworzenie i realizowanie strategii sprzedaży i odsprzedaży u powierzonych klientów rynku hurtowego, sieci regionalnych, kanału nowoczesnego
• kreowanie polityki sprzedażowej na podległym terenie, monitoring działań konkurencji
• budowanie długoterminowej, partnerskiej relacji biznesowej,
• rozliczanie i kontrola budżetu związanego z wykonaną sprzedażą,
• negocjacje nowych warunków handlowych,
• opracowywanie harmonogramów promocji i ich realizacja,
• zarządzanie zespołem PH: audytowanie ich pracy, szkolenie, coaching
• tworzenie i realizowanie strategii sprzedaży i odsprzedaży u powierzonych klientów rynku hurtowego, sieci regionalnych, kanału nowoczesnego
• kreowanie polityki sprzedażowej na podległym terenie, monitoring działań konkurencji
• budowanie długoterminowej, partnerskiej relacji biznesowej,
• rozliczanie i kontrola budżetu związanego z wykonaną sprzedażą,
• negocjacje nowych warunków handlowych,
• opracowywanie harmonogramów promocji i ich realizacja,
• zarządzanie zespołem PH: audytowanie ich pracy, szkolenie, coaching
Regionalny Kierownik Sprzedaży ds Kluczowych Klientów
• realizacja celów biznesowych powierzonych klientów tradycyjnego rynku hurtowego i sieci regionalnych
• wdrażanie centralnych i lokalnych aktywności wspierających sprzedaż i odsprzedaż produktów firmy Kupiec
• rozwijanie współpracy z sieciami i dystrybutorami na podległym obszarze
• współpraca z zespołem PH celem realizacji powierzonych celów
• negocjacje, koordynacja i egzekucja warunków umów
• budowanie długoterminowych, partnerskich relacji oraz poszukiwanie nowych możliwości rozwoju odsprzedaży produktów firmy Kupiec u klienta
• monitorowanie działań konkurencji
• tworzenie planu długofalowej współpracy z klientami na powierzonym terenie
• wdrażanie centralnych i lokalnych aktywności wspierających sprzedaż i odsprzedaż produktów firmy Kupiec
• rozwijanie współpracy z sieciami i dystrybutorami na podległym obszarze
• współpraca z zespołem PH celem realizacji powierzonych celów
• negocjacje, koordynacja i egzekucja warunków umów
• budowanie długoterminowych, partnerskich relacji oraz poszukiwanie nowych możliwości rozwoju odsprzedaży produktów firmy Kupiec u klienta
• monitorowanie działań konkurencji
• tworzenie planu długofalowej współpracy z klientami na powierzonym terenie
Przedstawiciel handlowy
• realizacja celów KPI na powierzonym terenie
• negocjowanie optymalnych warunków współpracy i zawieranie umów handlowych
• monitorowanie działań konkurencji
• egzekucja ustaleń kontraktowych na powierzonym terenie
• planowanie i organizacja pracy
• efektywne zarządzanie budżetem wsparcia sprzedaży i kosztami
• optymalizacja kosztów wykorzystania powierzonych narzędzi
• obsługa klientów o największym potencjale sprzedażowym i wizerunkowym
• negocjowanie optymalnych warunków współpracy i zawieranie umów handlowych
• monitorowanie działań konkurencji
• egzekucja ustaleń kontraktowych na powierzonym terenie
• planowanie i organizacja pracy
• efektywne zarządzanie budżetem wsparcia sprzedaży i kosztami
• optymalizacja kosztów wykorzystania powierzonych narzędzi
• obsługa klientów o największym potencjale sprzedażowym i wizerunkowym
Kierownik Obszaru Sprzedaży
• realizowanie planów sprzedaży zgodnie z polityką i standardami Kompanii Piwowarskiej,
• maksymalizacja sprzedaży i odsprzedaży na podległym obszarze,
• efektywne zarządzanie budżetem, powierzonymi zasobami i narzędziami sprzedażowymi,
• kontrolowanie kosztów i ich optymalizowanie,
• zarządzanie, coaching, ocena, motywowanie i rozwój zespołu przedstawicieli handlowych,
• rekrutacja nowych współpracowników,
• realizacja strategii dystrybucji i ekspozycji produktów,
• pozyskiwanie nowych klientów, budowanie, utrzymywanie dobrych relacji biznesowych oraz analizowanie aktualnych potrzeb klientów,
• nadzór nad zachowaniem odpowiednich standardów jakościowych obsługi klienta,
• monitorowanie działań konkurencji,
• współpraca i rozwój sieci lokalnych, sklepów rynku tradycyjnego i nowoczesnego,
• negocjowanie umów handlowych z podległymi sieciami rynku tradycyjnego,
• maksymalizacja sprzedaży i odsprzedaży na podległym obszarze,
• efektywne zarządzanie budżetem, powierzonymi zasobami i narzędziami sprzedażowymi,
• kontrolowanie kosztów i ich optymalizowanie,
• zarządzanie, coaching, ocena, motywowanie i rozwój zespołu przedstawicieli handlowych,
• rekrutacja nowych współpracowników,
• realizacja strategii dystrybucji i ekspozycji produktów,
• pozyskiwanie nowych klientów, budowanie, utrzymywanie dobrych relacji biznesowych oraz analizowanie aktualnych potrzeb klientów,
• nadzór nad zachowaniem odpowiednich standardów jakościowych obsługi klienta,
• monitorowanie działań konkurencji,
• współpraca i rozwój sieci lokalnych, sklepów rynku tradycyjnego i nowoczesnego,
• negocjowanie umów handlowych z podległymi sieciami rynku tradycyjnego,
Kierownik obszaru sprzedaży ds. hurtu
•realizowanie planów sprzedaży zgodnie z polityką i standardami Kompanii Piwowarskiej
•prowadzenie negocjacji w obszarach wynikających z warunków umowy z Partnerami Kompanii Piwowarskiej
•proponowanie, ustalanie i wdrażanie aktywności marketingowych dla zwiększenia wolumenu i poprawy pozycji Kompanii Piwowarskiej na podległym obszarze
•kwartalne uzgadnianie i podsumowanie Planu Współpracy z Partnerem zgodnie z obowiązującym standardem
•aktywne poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu rozwój współpracy zmierzającej do zwiększenia sprzedaży produktów Kompanii Piwowarskiej i poprzez rozwój biznesu Partnera
•efektywne zarządzanie dostępnym budżetem
•prowadzenie negocjacji w obszarach wynikających z warunków umowy z Partnerami Kompanii Piwowarskiej
•proponowanie, ustalanie i wdrażanie aktywności marketingowych dla zwiększenia wolumenu i poprawy pozycji Kompanii Piwowarskiej na podległym obszarze
•kwartalne uzgadnianie i podsumowanie Planu Współpracy z Partnerem zgodnie z obowiązującym standardem
•aktywne poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu rozwój współpracy zmierzającej do zwiększenia sprzedaży produktów Kompanii Piwowarskiej i poprzez rozwój biznesu Partnera
•efektywne zarządzanie dostępnym budżetem
starszy przedstawiciel handlowy ds. rozwoju detalu
•tworzenie indywidualnych planów rozwoju dla każdego z obsługiwanych klientów
•efektywny wzrost sprzedaży produktów KP u klientów obsługiwanych
•bliska współpraca z działem sprzedaży dystrybutorów celem zwiększenia efektywności prowadzonych działań
•aktywne doradztwo dla Klienta w zakresie rozwoju biznesu obsługiwanego sklepu, poprzez efektywną sprzedaż produktów KP
•negocjowanie nowych warunków współpracy u klientów o większej sprzedaży konkurencji
•zwiększanie udziału Firmy poprzez sprzedaż produktów Kompanii Piwowarskiej
•efektywny wzrost sprzedaży produktów KP u klientów obsługiwanych
•bliska współpraca z działem sprzedaży dystrybutorów celem zwiększenia efektywności prowadzonych działań
•aktywne doradztwo dla Klienta w zakresie rozwoju biznesu obsługiwanego sklepu, poprzez efektywną sprzedaż produktów KP
•negocjowanie nowych warunków współpracy u klientów o większej sprzedaży konkurencji
•zwiększanie udziału Firmy poprzez sprzedaż produktów Kompanii Piwowarskiej
przedstawiciel handlowy ds. kluczowych klientów
•prowadzenie rozliczeń sieci handlowych
•zarządzanie budżetem promocyjnym i jego optymalne wykorzystanie
•obsługa międzynarodowych sieci handlowych
•zarządzanie zespołem 8 merchandiserów
•negocjowanie nowych warunków współpracy w sklepach indywidualnych i zrzeszonych
•egzekucja uzgodnień handlowych w punktach sprzedaży
•zwiększanie udziału Firmy poprzez sprzedaż produktów Kompanii Piwowarskiej
•zarządzanie budżetem promocyjnym i jego optymalne wykorzystanie
•obsługa międzynarodowych sieci handlowych
•zarządzanie zespołem 8 merchandiserów
•negocjowanie nowych warunków współpracy w sklepach indywidualnych i zrzeszonych
•egzekucja uzgodnień handlowych w punktach sprzedaży
•zwiększanie udziału Firmy poprzez sprzedaż produktów Kompanii Piwowarskiej
Szkolenia i kursy
- Leadership Fundamentals, wykonawca Kompania Piwowarska, (06-08. 2016)
- WAM Development Program, wykonawca Kompania Piwowarska (20-21.08. 2015)
- Negocjacje podstawowe, wykonawca McHayes&StewardGroup Sp. z o.o.( 3-4.10.2011)
- Kroki profesjonalnej wizyty handlowej, wykonawca GM Solutions Sp. z o.o.( 19-20.07.2011)
- Negocjacje handlowe – strategie i techniki negocjacyjne, wykonawca Zespół Strategii --Personalnych (03.2007)
- DPSM College - ekspozycja produktów FMCG, wykonawca Procter&Gamble (04.2006)
- WAM Development Program, wykonawca Kompania Piwowarska (20-21.08. 2015)
- Negocjacje podstawowe, wykonawca McHayes&StewardGroup Sp. z o.o.( 3-4.10.2011)
- Kroki profesjonalnej wizyty handlowej, wykonawca GM Solutions Sp. z o.o.( 19-20.07.2011)
- Negocjacje handlowe – strategie i techniki negocjacyjne, wykonawca Zespół Strategii --Personalnych (03.2007)
- DPSM College - ekspozycja produktów FMCG, wykonawca Procter&Gamble (04.2006)
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
- książki - kryminał (Agatha Christie)
- analizowanie danych
- bieganie
- analizowanie danych
- bieganie