Umiejętności
Facebook
Instagram
Trade Marketing
Twitter
Sprzedaż bezpośrednia
Obsługa klienta
Sprzedaż B2B
koordynacja projektów
hasła reklamowe
MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint)
spoty reklamowe
slogany i naming
POSM
copywriting - kreatywne teksty, unikalne opisy, tzw. lekkie pióro
Copywriting i redagowanie tekstów
Kreacja
administrowanie stroną www,
Materiały POS
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
New Business Development Manager
- samodzielne i aktywne pozyskiwanie Klientów (New Business) w Polsce;
- relacyjne nastawienie do ludzi, umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych i analizowania potrzeb Klienta;
- samodzielne kalkulacje i przygotowywanie ofert handlowych w odpowiedzi na brief Klienta.
- analiza obrysów ploterowych i wewnętrzne konsultacje z działem technicznym;
- negocjacje handlowe;
- prowadzenie prezentacji handlowych;
- doradztwo i pomoc techniczna dla Klientów;
- monitorowanie działań konkurencji;
- codzienna współpraca wewnętrzna z konstruktorami, technologami, grafikami, działem produkcji, księgowości oraz logistyki.
- relacyjne nastawienie do ludzi, umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych i analizowania potrzeb Klienta;
- samodzielne kalkulacje i przygotowywanie ofert handlowych w odpowiedzi na brief Klienta.
- analiza obrysów ploterowych i wewnętrzne konsultacje z działem technicznym;
- negocjacje handlowe;
- prowadzenie prezentacji handlowych;
- doradztwo i pomoc techniczna dla Klientów;
- monitorowanie działań konkurencji;
- codzienna współpraca wewnętrzna z konstruktorami, technologami, grafikami, działem produkcji, księgowości oraz logistyki.
Account Manager
- kontakt z klientami i partnerami biznesowymi w Polsce i w Europie (firmy z branży alkoholowej);
- New Business;
- tworzenie ofert handlowych;
- prezentacja handlowa możliwości produkcyjnych;
- aktywna sprzedaż i negocjacje handlowe;
- ciągły kontakt ze studiem graficznym i Project Managerami;
- działania proaktywne;
- research zachowań rynkowych i konkurencji.
- New Business;
- tworzenie ofert handlowych;
- prezentacja handlowa możliwości produkcyjnych;
- aktywna sprzedaż i negocjacje handlowe;
- ciągły kontakt ze studiem graficznym i Project Managerami;
- działania proaktywne;
- research zachowań rynkowych i konkurencji.
Key Account Manager
BTL Print Media
- samodzielne i aktywne pozyskiwanie Klientów;
- długoterminowe budowanie i podtrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami firmy;
- aktywna sprzedaż i negocjacje handlowe;
- prowadzenie prezentacji handlowych;
- przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb Klienta oraz negocjowanie warunków handlowych;
- kontakt z podwykonawcami i studiem graficznym;
- działania proaktywne.
- długoterminowe budowanie i podtrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami firmy;
- aktywna sprzedaż i negocjacje handlowe;
- prowadzenie prezentacji handlowych;
- przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb Klienta oraz negocjowanie warunków handlowych;
- kontakt z podwykonawcami i studiem graficznym;
- działania proaktywne.
Project Manager
BTL Print Media
- samodzielne i aktywne pozyskiwanie Klientów;
- długoterminowe budowanie i podtrzymywanie relacji z Klientami;
- aktywna sprzedaż i negocjacje handlowe;
- prowadzenie prezentacji handlowych;
- przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb Klienta oraz negocjowanie warunków handlowych;
- administracja firmowym profilem na Facebooku.
- długoterminowe budowanie i podtrzymywanie relacji z Klientami;
- aktywna sprzedaż i negocjacje handlowe;
- prowadzenie prezentacji handlowych;
- przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb Klienta oraz negocjowanie warunków handlowych;
- administracja firmowym profilem na Facebooku.
Koordynator akcji specjalnych / Specjalista ds. marketingu i reklamy
- koordynowanie działań w ramach promocji wybranych tytułów filmowych (ścisła współpraca z dystrybutorami);
- koordynowanie i przygotowywanie kreacji graficznych do akcji marketingowych (tworzenie tytułów, haseł, sloganów);
- tworzenie scenariuszy spotów kinowych, radiowych, telewizyjnych wspierających wybrane akcje marketingowe;
- pomoc w planowaniu, przygotowaniu i realizacji kampanii reklamowych;
- tworzenie i realizacja umów wspierających akcje z dystrybutorami;
- współadministrowanie firmowym FanPage (+ przeprowadzanie i rozwiązywanie konkursów);
- współadministrowanie firmowym kanałem YouTube;
- tworzenie informacji na firmową stronę internetową;
- pomoc w przygotowywaniu informacji prasowych;
- negocjacje i odpowiedzialność za umowy patronackie;
- pomoc w pozyskiwaniu partnerów barterowych;
- pomoc w tworzeniu i realizacji umów barterowych;
- pomoc w pozyskiwaniu nagród na konkursy;
- odpowiedzialność za obieg materiałów brandingowych.
http://www.linkedin.com/in/amatys
- koordynowanie i przygotowywanie kreacji graficznych do akcji marketingowych (tworzenie tytułów, haseł, sloganów);
- tworzenie scenariuszy spotów kinowych, radiowych, telewizyjnych wspierających wybrane akcje marketingowe;
- pomoc w planowaniu, przygotowaniu i realizacji kampanii reklamowych;
- tworzenie i realizacja umów wspierających akcje z dystrybutorami;
- współadministrowanie firmowym FanPage (+ przeprowadzanie i rozwiązywanie konkursów);
- współadministrowanie firmowym kanałem YouTube;
- tworzenie informacji na firmową stronę internetową;
- pomoc w przygotowywaniu informacji prasowych;
- negocjacje i odpowiedzialność za umowy patronackie;
- pomoc w pozyskiwaniu partnerów barterowych;
- pomoc w tworzeniu i realizacji umów barterowych;
- pomoc w pozyskiwaniu nagród na konkursy;
- odpowiedzialność za obieg materiałów brandingowych.
http://www.linkedin.com/in/amatys
Asystent zarządu ds. marketingu
Spółdzielnia Produkcyjno-Handlowa "Krynka"
- współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowych;
- sporządzanie planów marketingowych i raportów z przeprowadzonych działań;
- redagowanie i przygotowywanie materiałów reklamowych, zlecanie i współtworzenie szaty graficznej ulotek, banerów reklamowych, rollupów, strony internetowej i różnego rodzaju firmowych gadżetów;
- aktywna współpraca z dostawcami usług zewnętrznych tj. agencjami reklamowymi, drukarniami, mediami;
- administrowanie treścią strony internetowej i fanpage'u firmowym na portalach społecznościowych Facebook i Nasza-Klasa;
- działania z zakresu Public Relations;
- reprezentowanie firmy na różnego rodzaju targach i eventach związanych z branżą spożywczą, a także wydarzeniach sponsorowanych przez „Krynkę”.
- sporządzanie planów marketingowych i raportów z przeprowadzonych działań;
- redagowanie i przygotowywanie materiałów reklamowych, zlecanie i współtworzenie szaty graficznej ulotek, banerów reklamowych, rollupów, strony internetowej i różnego rodzaju firmowych gadżetów;
- aktywna współpraca z dostawcami usług zewnętrznych tj. agencjami reklamowymi, drukarniami, mediami;
- administrowanie treścią strony internetowej i fanpage'u firmowym na portalach społecznościowych Facebook i Nasza-Klasa;
- działania z zakresu Public Relations;
- reprezentowanie firmy na różnego rodzaju targach i eventach związanych z branżą spożywczą, a także wydarzeniach sponsorowanych przez „Krynkę”.
Dziennikarz Gazety Wyborczej w Białymstoku
- zbieranie informacji z regionu, a następnie tworzenie artykułów poświęconych tematyce społecznej, sportowej, kulturalnej, sądowej, czy gospodarczej;
- pełnienie dyżuru dziennikarskiego, odbieranie telefonów, przygotowywanie przeglądu prasy oraz szybkich newsów na stronę internetową „Gazety”;
- uczęszczanie na konferencje prasowe i branie w nich czynnego udziału;
- przeprowadzanie wywiadów ze sportowcami, politykami, rzecznikami władz miasta itd.;
- montaż krótkich materiałów filmowych na stronę internetową „Gazety”.
- pełnienie dyżuru dziennikarskiego, odbieranie telefonów, przygotowywanie przeglądu prasy oraz szybkich newsów na stronę internetową „Gazety”;
- uczęszczanie na konferencje prasowe i branie w nich czynnego udziału;
- przeprowadzanie wywiadów ze sportowcami, politykami, rzecznikami władz miasta itd.;
- montaż krótkich materiałów filmowych na stronę internetową „Gazety”.
Szkolenia i kursy
- Ukończenie szkolenia z języka angielskiego pt. „Modern marketing – angielski w promocji i reklamie” na poziomie B2 w szkole językowej English Colours w Białymstoku;
- Ukończenie szkolenia na auditora wewnętrznego z zakresu trzech systemów zarządzania ISO (PN-EN ISO 9001:2009; PN-N-18001:2004; PN-EN ISO 14001:2005) przeprowadzonego przez Polskie Centrum Certyfikacji Sp z o.o. z Białegostoku.
- Ukończenie szkolenia na auditora wewnętrznego z zakresu trzech systemów zarządzania ISO (PN-EN ISO 9001:2009; PN-N-18001:2004; PN-EN ISO 14001:2005) przeprowadzonego przez Polskie Centrum Certyfikacji Sp z o.o. z Białegostoku.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing bezpośredni
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Boks, muzyka, piłka nożna.
Inne
- prawo jazdy kat. B (czynnie)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Boxing
Grupa zrzesza miłośników boksu,którzy trenowali lub trenują boks. A tych,którzy jeszcze nie trenują-ma do tego zachęcić.
Multipleksy w Polsce
Nowoczesne kina wielosalowe - nowy wymiar rozrywki kinowej, popcorn bary, reklamy, tłumy ludzi. Zapraszam do dyskusji osoby którze w jakiś sposób odczuły to na sobie (pozytywnie lub negatywnie), co Wa