Adam Maciej Cichocki

Adam Maciej Cichocki

IT Service Consultant, GlaxoSmithKline, Poznań
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Active Directory Application Performance Management Business Intelligence Citrix Core Dossier Insight Publisher IT Operations NetApp Filers Oracle Powershell dokumentacja oprogramowania SQL Tomcat Unix Windows Server zarządzanie wydajnością Testowanie Zarządzanie incydentami Certyfikat ITIL v3 JBoss Change Management (Zarządzanie Zmianą) pomoc techniczna Administracja sieci Problem Solving & Escalation Management Team coordination PL / SQL IT architectures Risk Managment Application Management Vendor Managment Batch scripting Technologia informacyjna Power Query Administracja serwera ITIL Operational Support and Analysis (OPA) ITIL Planning, Protection and Optimization (PPO) Platforma Documentum

Języki

angielski
dobry
czeski
podstawowy
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

GlaxoSmithKline
Technical Lead
3rd level support, risk management, problem management, project consultancy and deployments, system
migrations, service design, service transition, mentoring and tutoring, advanced reporting
GlaxoSmithKline
IT Service Consultant
Acting as expert on Documentum platforms, 3rd level support, Problem and Change management (incl. CAB)

- Documentum
- Liquent Publisher with rendition servers
- Linux/Windows
Roche Polska Sp. z o.o.
Specialist Application Management
DHL IT Services
Solution Support Specialist
Production Services, Departament Solution Support, zespół EMEA-IMAGING

2/3 linia wsparcia - Zarządzanie i wsparcie techniczne systemem obsługi dokumentów elektronicznych - PCDOC (Softco), region EMEA , 30 krajów.

Technologie: Batch, Powershell, Softco PCDOC, Oracle, IIS, XML
Logo
Support Specialist
Computer Sciences Corporation (CSC), Praga
Wsparcie techniczne klienta (EATON i Air Products):

Aplikacje:
-MatrixOne,
-Cognos,
-JDE (peoplesoft),
-Oracle,
-as400,
-standardowe aplikacje biurowe (Office, Lotus, Acrobat, itp.)

-blackberry (podstawowy troubleshooting),
-naprawa i diagnozowanie problemów z siecią,
-konfigurowanie i troubleshooting połączeń VPN
-zarządzanie kontami/hasłami/apliakcjami w środowisku CITRIX
-pomoc w pracy z urządzeniami wielofukcyjnymi (skaner, drukarka, fax),
-eskalacja i monitorowanie krytycznych problemow (z powaznym impaktem biznesowym).
Bank Millennium S.A.
Starszy asystent, DBE
Wsparcie techniczne (dojazd do klienta, telefon) dla sektora średnich przedsiębiorstw i korporacji (klient krajowy i zagraniczny) w zakresie Home Bankingu oraz usługi
internetowej banku, testowanie poprawek/nowych wersji
środowiska internetowego (pion przedsiębiorstw),
prowadzenie monitoringu transakcji, proactive calls.
Logo
Specjalista IT / IT manager
Polska Agencja Finansowa / Agencja finansowa "GROSIK"
Instalacja I utrzymanie sieci LAN/WAN, helpdesk dla 50
użytkowników, helpdesk telefoniczny dla klientów firmy
(oprogramowanie własne firmy); administracja serwera
poczty i www (3 domeny), tworzenie i prowadzenie strony
internetowej firmy, tworzenie kopii zapasowych danych,
prowadzenie szkoleń użytkowników w zakresie firmowego
oprogramowania.

Szkolenia i kursy

14 grudzień 2009 - ITIL Foundation Certificate

26 - 27 listopad 2007 : E-Mailing & Telephoning in English, Warszawa

03 - 05 wrzesień 2007 : HTML + Advanced CSS, Warszawa

29 - 30 maj 2007 : Network GigaCon Conference, Warszawa

lipiec 2007 : Complainant and work with difficult customer, Warszawa

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Zainteresowania

piłka nożna (tylko biernie ;-))
IT w biznesie

Organizacje

Zrzeszenie Studentów Polskich, były Wiceprzewodniczący Rady Naczelnej.

Grupy

15 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymog&oacute
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Cesky jazyk
Cesky jazyk
Mluvíme pouze česky - místnost pro všechny lidi, kteří mají rádi češtinu a chtějí se ji naučit.
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
Grupa ludzi zajmujących się ogólnie pojętym rozumieniem bankowości elektronicznej.
e-learning
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.
Elan
Elan
ELAN jest światowym specjalistą w dziedzinie rekrutacji do sektorów IT&T Nasz profesjonalizm i doświadczenie na rynku IT&T sprawiły, że współpracujemy z około 6000 pracowników kontraktowych, a takż
FAMA
FAMA
FESTIWAL ARTYSTYCZNY MŁODZIEŻY AKADEMICKIEJ grupa dla zainteresowanych, pasjonatów, uczestników, organizatorów. Forum wymiany poglądów i opinii.
GL - Ogólne
GL - Ogólne
Dyskusja na tematy ogólne z zakresu biznesu, rynku pracy, internetu, gospodarki, itd.
humor - dowcip
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
IT&Telecom
IT&Telecom
IT&Telecom to grupa dla osób z branży oraz tych, którzy interesują się jej rozwojem.
IT World
IT World
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o IT oraz Telco