Adam Maciej Cichocki
IT Service Consultant, GlaxoSmithKline, Poznań
Poznań,
wielkopolskie
Umiejętności
Active Directory
Application Performance Management
Business Intelligence
Citrix
Core Dossier
Insight Publisher
IT Operations
NetApp Filers
Oracle
Powershell
dokumentacja oprogramowania
SQL
Tomcat
Unix
Windows Server
zarządzanie wydajnością
Testowanie
Zarządzanie incydentami
Certyfikat ITIL v3
JBoss
Change Management (Zarządzanie Zmianą)
pomoc techniczna
Administracja sieci
Problem Solving & Escalation Management
Team coordination
PL / SQL
IT architectures
Risk Managment
Application Management
Vendor Managment
Batch scripting
Technologia informacyjna
Power Query
Administracja serwera
ITIL Operational Support and Analysis (OPA)
ITIL Planning, Protection and Optimization (PPO)
Platforma Documentum
Języki
angielski
dobry
czeski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Solution Support Specialist
Production Services, Departament Solution Support, zespół EMEA-IMAGING
2/3 linia wsparcia - Zarządzanie i wsparcie techniczne systemem obsługi dokumentów elektronicznych - PCDOC (Softco), region EMEA , 30 krajów.
Technologie: Batch, Powershell, Softco PCDOC, Oracle, IIS, XML
2/3 linia wsparcia - Zarządzanie i wsparcie techniczne systemem obsługi dokumentów elektronicznych - PCDOC (Softco), region EMEA , 30 krajów.
Technologie: Batch, Powershell, Softco PCDOC, Oracle, IIS, XML
Support Specialist
Computer Sciences Corporation (CSC), Praga
Wsparcie techniczne klienta (EATON i Air Products):
Aplikacje:
-MatrixOne,
-Cognos,
-JDE (peoplesoft),
-Oracle,
-as400,
-standardowe aplikacje biurowe (Office, Lotus, Acrobat, itp.)
-blackberry (podstawowy troubleshooting),
-naprawa i diagnozowanie problemów z siecią,
-konfigurowanie i troubleshooting połączeń VPN
-zarządzanie kontami/hasłami/apliakcjami w środowisku CITRIX
-pomoc w pracy z urządzeniami wielofukcyjnymi (skaner, drukarka, fax),
-eskalacja i monitorowanie krytycznych problemow (z powaznym impaktem biznesowym).
Aplikacje:
-MatrixOne,
-Cognos,
-JDE (peoplesoft),
-Oracle,
-as400,
-standardowe aplikacje biurowe (Office, Lotus, Acrobat, itp.)
-blackberry (podstawowy troubleshooting),
-naprawa i diagnozowanie problemów z siecią,
-konfigurowanie i troubleshooting połączeń VPN
-zarządzanie kontami/hasłami/apliakcjami w środowisku CITRIX
-pomoc w pracy z urządzeniami wielofukcyjnymi (skaner, drukarka, fax),
-eskalacja i monitorowanie krytycznych problemow (z powaznym impaktem biznesowym).
Starszy asystent, DBE
Wsparcie techniczne (dojazd do klienta, telefon) dla sektora średnich przedsiębiorstw i korporacji (klient krajowy i zagraniczny) w zakresie Home Bankingu oraz usługi
internetowej banku, testowanie poprawek/nowych wersji
środowiska internetowego (pion przedsiębiorstw),
prowadzenie monitoringu transakcji, proactive calls.
internetowej banku, testowanie poprawek/nowych wersji
środowiska internetowego (pion przedsiębiorstw),
prowadzenie monitoringu transakcji, proactive calls.
Specjalista IT / IT manager
Polska Agencja Finansowa / Agencja finansowa "GROSIK"
Instalacja I utrzymanie sieci LAN/WAN, helpdesk dla 50
użytkowników, helpdesk telefoniczny dla klientów firmy
(oprogramowanie własne firmy); administracja serwera
poczty i www (3 domeny), tworzenie i prowadzenie strony
internetowej firmy, tworzenie kopii zapasowych danych,
prowadzenie szkoleń użytkowników w zakresie firmowego
oprogramowania.
użytkowników, helpdesk telefoniczny dla klientów firmy
(oprogramowanie własne firmy); administracja serwera
poczty i www (3 domeny), tworzenie i prowadzenie strony
internetowej firmy, tworzenie kopii zapasowych danych,
prowadzenie szkoleń użytkowników w zakresie firmowego
oprogramowania.
Szkolenia i kursy
14 grudzień 2009 - ITIL Foundation Certificate
26 - 27 listopad 2007 : E-Mailing & Telephoning in English, Warszawa
03 - 05 wrzesień 2007 : HTML + Advanced CSS, Warszawa
29 - 30 maj 2007 : Network GigaCon Conference, Warszawa
lipiec 2007 : Complainant and work with difficult customer, Warszawa
26 - 27 listopad 2007 : E-Mailing & Telephoning in English, Warszawa
03 - 05 wrzesień 2007 : HTML + Advanced CSS, Warszawa
29 - 30 maj 2007 : Network GigaCon Conference, Warszawa
lipiec 2007 : Complainant and work with difficult customer, Warszawa
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
piłka nożna (tylko biernie ;-))
IT w biznesie
IT w biznesie
Organizacje
Zrzeszenie Studentów Polskich, były Wiceprzewodniczący Rady Naczelnej.
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Cesky jazyk
Mluvíme pouze česky - místnost pro všechny lidi, kteří mají rádi češtinu a chtějí se ji naučit.
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
Grupa ludzi zajmujących się ogólnie pojętym rozumieniem bankowości elektronicznej.
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.
Elan
ELAN jest światowym specjalistą w dziedzinie rekrutacji do sektorów IT&T
Nasz profesjonalizm i doświadczenie na rynku IT&T sprawiły, że współpracujemy z około 6000 pracowników kontraktowych, a takż
FAMA
FESTIWAL ARTYSTYCZNY MŁODZIEŻY AKADEMICKIEJ
grupa dla zainteresowanych, pasjonatów, uczestników, organizatorów. Forum wymiany poglądów i opinii.
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA