Umiejętności
posługiwanie się oprogramowaniem użytkowym i narzędziowym
posługiwanie się dokumentacją zawodową w języku polskim i angielskim
udzielanie pierwszej pomocy poszkodowanym w wypadkach przy pracy
posługiwanie się systemami operacyjnymi pracującymi w różnych rodzajach sieci
dobieranie konfiguracji sprzętu i oprogramowania
obsługiwanie urządzeń wykorzystywanych w sieciach komputerowych
projektowanie i wykonywanie LAN
zakładanie baz danych oraz administrowanie nimi
posługiwanie się językami baz danych, w tym SQL
stosowanie języków programowania, w szczególności Pascal i C++
stosowanie metod programowania i doboru algorytmów
ustalanie przyczyn wadliwego działania systemu komputerowego
wykonywanie wymiany kart oraz modułów urządzeń IT
przestrzeganie przepisów BHP, ochrony przeciwpożarowej podczas wykonywania zadań
przestrzeganie ochrony środowiska podczas wykonywania zadań zawodowych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Diagnosta/serwisant sprzętu komputerowego
Serwis realizowany jest w ramach Projektu "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Hajnowskim" Realizowany w ramach działania 8.3 "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion" osi priorytetowej 8 "Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki" Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Zakres działań:
-diagnozowanie sprzętu komputerowego w ilości 180 szt. - wykonywanie procedur testowych sprzętu i oprogramowania w celu ustalenia przyczyn usterki/określenia poprawności i zgodności parametrów sprzętu, stanu aktualizacji, wersji i konfiguracji oprogramowania układowego i systemowego.
-odtwarzanie środowiska pracy jednostek
-współpraca z producentem sprzętu - firmą DELL, mająca na celu rozwiązywanie problemów w funkcjonowaniu jednostek komputerowych
-zarządzanie sprzętem przekazanym przez zamawiającego
-raportowanie czynności wykonanych w ramach serwisu sprzętu komputerowego
Zakres działań:
-diagnozowanie sprzętu komputerowego w ilości 180 szt. - wykonywanie procedur testowych sprzętu i oprogramowania w celu ustalenia przyczyn usterki/określenia poprawności i zgodności parametrów sprzętu, stanu aktualizacji, wersji i konfiguracji oprogramowania układowego i systemowego.
-odtwarzanie środowiska pracy jednostek
-współpraca z producentem sprzętu - firmą DELL, mająca na celu rozwiązywanie problemów w funkcjonowaniu jednostek komputerowych
-zarządzanie sprzętem przekazanym przez zamawiającego
-raportowanie czynności wykonanych w ramach serwisu sprzętu komputerowego
Szkolenia i kursy
- ECDL
- Umiejętności perswazji w rozmowie z klientem; kurs przeprowadzany wśród pracowników Polkomtel s.a.
- Umiejętności perswazji w rozmowie z klientem; kurs przeprowadzany wśród pracowników Polkomtel s.a.
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
Zainteresowania
Nowe technologie komputerowe, grafika komputerowa, sporty ekstremalne - dream jumping, wspinaczka skałkowa, bungee jumping, aggresive rollerskating, nowości w sprzęcie estradowym i studyjnym, syntezatory dźwięku, sprzęt DJ, sporadycznie mechanika samochodowa w warsztacie przyjaciela - dla rozrywki.