Umiejętności
Coaching
Szkolenie z obsługi klienta
Prawo jazdy
Doradztwo finansowe
ICBS
Inwestycje
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Zarządzanie Sprzedażą
Sprzedaż
Obsługa klienta
Prawo jazdy kategorii B
obsługa kredytów hipotecznych
Obsługa kredytów i leasingów
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Doradca ds. Personal Banking
· Pełni funkcję opiekuna Klienta , buduje długotrwałe relacje z Klientem, zapewnia profesjonalny poziom obsługi Klienta;
· Aktywnie pozyskuje nowych Klientów, buduje relacje z klientem, oparte na wzajemnych korzyściach dla klienta i Banku;
· Udziela kompleksowej i fachowej informacji dotyczącej produktów i usług bankowych oferowanych Klientom Personal Banking, informuje Klientów o zmianach w ofercie Banku, kontaktuje się z Klientami zgodnie z przyjętymi procedurami i zasadami;
· Prowadzi sprzedaż oraz obsługę posprzedażową produktów i usług bankowych skierowanych do klientów segmentu Personal Banking zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi;
· Przygotowuje profil Klienta i na tej podstawie oraz w oparciu o dostępne środki Klienta przygotowuje propozycje pakietu produktów, inwestycji i usług bankowych;
· Prowadzi bieżącą obserwację sytuacji na rynkach finansowych i kapitałowych oraz udziela informacji klientom na ten temat;
· Realizuje działania zdefiniowane w ramach ogólnopolskich oraz regionalnych akcji sprzedażowych, promocyjnych oraz marketingowych;
· Dokonuje wstępnej i bieżącej kontroli dokumentów bankowych zgodnie z obowiązującymi procedurami i zasadami obiegu dokumentacji w Banku oraz zatwierdza dokumenty w ramach posiadanego pełnomocnictwa, uprawnień i kompetencji i przekazuje dokumenty do odpowiednich jednostek w Banku zgodnie z obowiązującymi w ING Bank Śląski S.A. procedurami;
· Aktywnie pozyskuje nowych Klientów, buduje relacje z klientem, oparte na wzajemnych korzyściach dla klienta i Banku;
· Udziela kompleksowej i fachowej informacji dotyczącej produktów i usług bankowych oferowanych Klientom Personal Banking, informuje Klientów o zmianach w ofercie Banku, kontaktuje się z Klientami zgodnie z przyjętymi procedurami i zasadami;
· Prowadzi sprzedaż oraz obsługę posprzedażową produktów i usług bankowych skierowanych do klientów segmentu Personal Banking zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi;
· Przygotowuje profil Klienta i na tej podstawie oraz w oparciu o dostępne środki Klienta przygotowuje propozycje pakietu produktów, inwestycji i usług bankowych;
· Prowadzi bieżącą obserwację sytuacji na rynkach finansowych i kapitałowych oraz udziela informacji klientom na ten temat;
· Realizuje działania zdefiniowane w ramach ogólnopolskich oraz regionalnych akcji sprzedażowych, promocyjnych oraz marketingowych;
· Dokonuje wstępnej i bieżącej kontroli dokumentów bankowych zgodnie z obowiązującymi procedurami i zasadami obiegu dokumentacji w Banku oraz zatwierdza dokumenty w ramach posiadanego pełnomocnictwa, uprawnień i kompetencji i przekazuje dokumenty do odpowiednich jednostek w Banku zgodnie z obowiązującymi w ING Bank Śląski S.A. procedurami;
Starszy doradca klienta detalicznego
Obsługa Klienta: udzielanie informacji na temat usług i produktów
bankowych, rozpoznawanie potrzeb Klientów i doradzanie
wyboru odpowiedniego produktu lub usługi, przyjmowanie
wniosków i dyspozycji Klienta - realizacja badz przekazanie do
odpowiednich jednostek, otwieranie, obsługa, zamykanie
rachunków, zarzadzanie danymi klienta (kartoteka)
Sporzadzanie umów, przedkładanie ich do podpisu klienta
Wstepna symulacja zdolnosci kredytowej
Pozyskiwanie nowych Klientów poprzez działania akwizycyjne
Wstepna i biezaca kontrola dokumentów i przekazanie ich do
własciwej jednostki Banku, przygotowywanie ofert i symulacji z zakresu prowadzonej dzialalnosci gospodarczej oraz finansowanie ze srodków dodatkowych ( kredyty sp Leasing); przyjmowanie wnisków hipotecznych kompletowanie dokumentów budowanie dlugotrwałych relacji z klientem
bankowych, rozpoznawanie potrzeb Klientów i doradzanie
wyboru odpowiedniego produktu lub usługi, przyjmowanie
wniosków i dyspozycji Klienta - realizacja badz przekazanie do
odpowiednich jednostek, otwieranie, obsługa, zamykanie
rachunków, zarzadzanie danymi klienta (kartoteka)
Sporzadzanie umów, przedkładanie ich do podpisu klienta
Wstepna symulacja zdolnosci kredytowej
Pozyskiwanie nowych Klientów poprzez działania akwizycyjne
Wstepna i biezaca kontrola dokumentów i przekazanie ich do
własciwej jednostki Banku, przygotowywanie ofert i symulacji z zakresu prowadzonej dzialalnosci gospodarczej oraz finansowanie ze srodków dodatkowych ( kredyty sp Leasing); przyjmowanie wnisków hipotecznych kompletowanie dokumentów budowanie dlugotrwałych relacji z klientem
Doradca Klienta Detalicznego
Koordynator do spraw oragnizacji pracy oddziału
Obsługa Klienta: udzielanie informacji na temat usług i produktów
bankowych, rozpoznawanie potrzeb Klientów i doradzanie
wyboru odpowiedniego produktu lub usługi, przyjmowanie
wniosków i dyspozycji Klienta - realizacja badz przekazanie do
odpowiednich jednostek, otwieranie, obsługa, zamykanie
rachunków, zarzadzanie danymi klienta (kartoteka)
Sporzadzanie umów, przedkładanie ich do podpisu klienta
Wstepna symulacja zdolnosci kredytowej
Pozyskiwanie nowych Klientów poprzez działania akwizycyjne
Wstepna i biezaca kontrola dokumentów i przekazanie ich do
własciwej jednostki Banku
Obsługa Klienta: udzielanie informacji na temat usług i produktów
bankowych, rozpoznawanie potrzeb Klientów i doradzanie
wyboru odpowiedniego produktu lub usługi, przyjmowanie
wniosków i dyspozycji Klienta - realizacja badz przekazanie do
odpowiednich jednostek, otwieranie, obsługa, zamykanie
rachunków, zarzadzanie danymi klienta (kartoteka)
Sporzadzanie umów, przedkładanie ich do podpisu klienta
Wstepna symulacja zdolnosci kredytowej
Pozyskiwanie nowych Klientów poprzez działania akwizycyjne
Wstepna i biezaca kontrola dokumentów i przekazanie ich do
własciwej jednostki Banku
Młodszy Doradca Klienta Detalicznego
Sprzedaje detaliczne produkty i usługi bankowe oraz obsługuje klienta detalicznego
Obsługa Klienta: udzielanie informacji na temat usług i produktów bankowych, rozpoznawanie potrzeb Klientów i doradzanie wyboru odpowiedniego produktu lub usługi, przyjmowanie wniosków i dyspozycji Klienta - realizacja bądź przekazanie do odpowiednich jednostek, otwieranie, obsługa, zamykanie rachunków, zarządzanie danymi klienta (kartoteka)
Sporządzanie umów, przedkładanie ich do podpisu klienta
Wstępna symulacja zdolności kredytowej
Pozyskiwanie nowych Klientów poprzez działania akwizycyjne
Wstępna i bieżąca kontrola dokumentów i przekazanie ich do właściwej jednostki Banku
Obsługa Klienta: udzielanie informacji na temat usług i produktów bankowych, rozpoznawanie potrzeb Klientów i doradzanie wyboru odpowiedniego produktu lub usługi, przyjmowanie wniosków i dyspozycji Klienta - realizacja bądź przekazanie do odpowiednich jednostek, otwieranie, obsługa, zamykanie rachunków, zarządzanie danymi klienta (kartoteka)
Sporządzanie umów, przedkładanie ich do podpisu klienta
Wstępna symulacja zdolności kredytowej
Pozyskiwanie nowych Klientów poprzez działania akwizycyjne
Wstępna i bieżąca kontrola dokumentów i przekazanie ich do właściwej jednostki Banku
KASJERO- DYSPONENT
OBSŁUGA KLIENTA DETALICZNEGO
Obsługa Klienta: gotówkowa i bezgotówkowa obsługa transakcyjna Klienta, realizacja nalożonego planu sprzedaży, pozyskiwanie nowych Klientów, udzielanie Klientom podstawowych informacji na temat produktów i usług Banku, otwieranie, obsługa, zamykanie rachunków, sporządzanie umów, przyjmowanie i realizowanie dyspozycji Klientów, wstępna i bieżąca analiza dokumentów i przekazywanie ich do odpowiedniej jednostki Banku
Czynności kasowe: zasilanie i odprowadzanie gotówki z i do Kasy Głównej, czynności związane z uzgadnianiem kas i zapisów księgowych z tym związanych, prowadzenie kasy głównej, obsługa kas bankomatowych
Obsługa Klienta: gotówkowa i bezgotówkowa obsługa transakcyjna Klienta, realizacja nalożonego planu sprzedaży, pozyskiwanie nowych Klientów, udzielanie Klientom podstawowych informacji na temat produktów i usług Banku, otwieranie, obsługa, zamykanie rachunków, sporządzanie umów, przyjmowanie i realizowanie dyspozycji Klientów, wstępna i bieżąca analiza dokumentów i przekazywanie ich do odpowiedniej jednostki Banku
Czynności kasowe: zasilanie i odprowadzanie gotówki z i do Kasy Głównej, czynności związane z uzgadnianiem kas i zapisów księgowych z tym związanych, prowadzenie kasy głównej, obsługa kas bankomatowych
Szkolenia i kursy
Kurs Jezyka angielskiego
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Bankowość
Inne
Zainteresowania
Literatura , psychologia, muzyka, internet, sport siatkówka, rower
Inne
komunikatywny, kreatywny, odpowiedzialny, sumienny,
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist
Wygraj z GoldenLine
Nie wygrałeś w ostatnim losowaniu Totolotka? Tutaj dzięki pośrednictwu GoldenLine ;) będziecie mogli wygrać różnorodne gifty dla Was ...
...mamy nadzieję,że Totolotek się nie obrazi ;)