Umiejętności
Analiza biznesowa
Business Intelligence
Negocjacje kontraktu
Microsoft Office
przedsprzedaż
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Projekty
sprzedaż rozwiązań
Praca w zespole
Telekomunikacja
Sprzedaż
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Strategy and Development Manager
• Analiza rynku oraz planowanie i zarządzanie strategiczne
• Określanie rynku i grup doeclowych oraz możliwości biznesowych w kraju i zagranicą
• Prezentacja produktów i odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży
• Negocjacja cen i warunków sprzedaży lub współpracy z partnerami biznesowymi oraz klientami
• Monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących branży i działań konkurencji
• Określanie rynku i grup doeclowych oraz możliwości biznesowych w kraju i zagranicą
• Prezentacja produktów i odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży
• Negocjacja cen i warunków sprzedaży lub współpracy z partnerami biznesowymi oraz klientami
• Monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących branży i działań konkurencji
Key Account Manager
• Planowanie, realizacja i koordynacja projektów sprzedażowych (kompleksowe rozwiązania i usługi teleinformatyczne - głosowe, internetowe, transmisji danych, a także hosting i kolokacja) w pionie klienta korporacyjnego, rynek biznesowy.
• Realizacja oraz utrzymanie przychodów sprzedażowych na założonym poziomie.
• Współpraca z partnerami oraz pośrednikami telekomunikacyjnymi.
• Organizowanie procesu sprzedażowego (warunki techniczne, ekonomiczne, prawne, sprzętowe), negocjacja umów.
• Monitorowanie i kierowanie etapami realizacji projektów sprzedażowych.
• Realizacja oraz utrzymanie przychodów sprzedażowych na założonym poziomie.
• Współpraca z partnerami oraz pośrednikami telekomunikacyjnymi.
• Organizowanie procesu sprzedażowego (warunki techniczne, ekonomiczne, prawne, sprzętowe), negocjacja umów.
• Monitorowanie i kierowanie etapami realizacji projektów sprzedażowych.
Opiekun Klienta Kluczowego
• Sprzedaż kart TP oraz produktów pre-paid PTK Centertel do sieci handlowych,
• Obsługa posprzedażowa klienta
• Dostarczanie i aktualizacja informacji dotyczącej produktów i usług, promowanie nowych produktów i usług, ocena wiarygodności i siły nabywczej klienta.
• Monitorowanie dystrybucji produktów TP S.A., w tym śledzenie dystrybucji numerycznej.
• Podnoszenie aktywności handlowej klientów poprzez inicjowanie podjęcia działań promocyjnych i reklamowych.
• Poszukiwanie nowych klientów i kanałów dystrybucji produktów, w tym ocena ich potencjału i siły konkurencji
• Obsługa procesu zawierania umów.
• Realizacja zadan związanych z wizualizacją (merchandising) produktów i usług.
• Raportowanie osiągniętych wyników.
• Współpraca z kanałem operacyjnym: nakładanie planów sprzedażowych dla Konsultantów ds. Sprzedaży Detalicznej, monitoring ich działań w terenie, coaching
• Obsługa posprzedażowa klienta
• Dostarczanie i aktualizacja informacji dotyczącej produktów i usług, promowanie nowych produktów i usług, ocena wiarygodności i siły nabywczej klienta.
• Monitorowanie dystrybucji produktów TP S.A., w tym śledzenie dystrybucji numerycznej.
• Podnoszenie aktywności handlowej klientów poprzez inicjowanie podjęcia działań promocyjnych i reklamowych.
• Poszukiwanie nowych klientów i kanałów dystrybucji produktów, w tym ocena ich potencjału i siły konkurencji
• Obsługa procesu zawierania umów.
• Realizacja zadan związanych z wizualizacją (merchandising) produktów i usług.
• Raportowanie osiągniętych wyników.
• Współpraca z kanałem operacyjnym: nakładanie planów sprzedażowych dla Konsultantów ds. Sprzedaży Detalicznej, monitoring ich działań w terenie, coaching
Koordynator ds. Sprzedaży Detalicznej
• Realizacja celów ilościowych i jakościowych w dystrybucji kart TP, produktów pre-paid Orange, Neostrady TP.
• Budowanie świadomości rynkowej produktów.
• Sprawne funkcjonowanie i budowa trwałych relacji z punktami sprzedaży hurtowej i detalicznej.
• Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa partnerów handlowych, podhurtów i pozostałych punktów sprzedaży detalicznej oraz wsparcie merytoryczne z zakresu oferowanych usług Grupy Kapitałowej TP.
• Koordynacja procesu zamówień od pojawienia się zamówienia na produkt do momentu wygenerowania raportu rozliczeniowego w podległym obszarze terytorialnym.
• Przeprowadzanie szkoleń, coaching.
• Raportowanie i analiza wyników ilościowych i jakościowych.
• Planowanie i realizacja akcji promocyjno – marketingowych.
• Budowanie świadomości rynkowej produktów.
• Sprawne funkcjonowanie i budowa trwałych relacji z punktami sprzedaży hurtowej i detalicznej.
• Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa partnerów handlowych, podhurtów i pozostałych punktów sprzedaży detalicznej oraz wsparcie merytoryczne z zakresu oferowanych usług Grupy Kapitałowej TP.
• Koordynacja procesu zamówień od pojawienia się zamówienia na produkt do momentu wygenerowania raportu rozliczeniowego w podległym obszarze terytorialnym.
• Przeprowadzanie szkoleń, coaching.
• Raportowanie i analiza wyników ilościowych i jakościowych.
• Planowanie i realizacja akcji promocyjno – marketingowych.
Szkolenia i kursy
Negocjacje z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
Prospecting – metody budowy rynku usług;
Zarządzanie relacjami z partnerem biznesowym;
Zarządzanie czasem;
Budowanie relacji z partnerem biznesowym;
Negocjacje handlowe;
Profesjonalny instruktor;
Sztuka prezentacji.
Prospecting – metody budowy rynku usług;
Zarządzanie relacjami z partnerem biznesowym;
Zarządzanie czasem;
Budowanie relacji z partnerem biznesowym;
Negocjacje handlowe;
Profesjonalny instruktor;
Sztuka prezentacji.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Telekomunikacja, motoryzacja, nowe technologie.
Inne
Znajomość MS Office dla Windows i Mac
Prawo jazdy kat. A i B
Łatwość nawiązywania kontaktów
Kreatywność
Prawo jazdy kat. A i B
Łatwość nawiązywania kontaktów
Kreatywność