Wypowiedzi
-
...po prostu B O L I , jak czytam te wpisy "specjalistów od marketingu".
Klapki na oczach i ciasne horyzonty macie Państwo Specjaliści...
Jak pierwszy raz obejrzałem tę reklamę pomyślałem, że w końcu w tych "musztardach" coś ruszyło.
Dla mnie to jest od początku do końca W Y S M A K O W A N Y O B R A Z (w końcu dotyczy naszych kubeczków smakowych), do tego jeszcze ta C U D - piosenka: ten tekst, i chyba jednak najważniejsze - ten głos i specyficzny akcent wykonawcy.
Całość jest perełką, autorzy puszczają oczko ...do moich kubeczków smakowych ;-)
Być może najcenniejszy jest w tym wszystkim DYSTANS (rzadki w Polsce, i to nie tylko w reklamie) z jakim autorzy tworzyli ten przekaz..
Szczerze gratuluję autorom i inwestorowi!
B R A W O !
Dla "specjalistów od marketingu" mam radę:
- uczcie się!
- szanujcie artystów (dzięki ich pracy żyjecie lepiej, niż oni)!
- szanujcie odbiorców (bywają mądrzejsi, niż wam się zdaje)!
- więcej dystansu (marketing nie jest "królową nauk")!
;-)