Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Markets Integration Specialist
- Coordination of Integration and M&A Projects
- Communication flow between AmRest markets (WE, CEE, China)
- Creation and implementation of Integration Model for M&A Projects
- Communication materials, presentations and the reports for The Board
- Implementation of the new brand
- Project Management
- Communication flow between AmRest markets (WE, CEE, China)
- Creation and implementation of Integration Model for M&A Projects
- Communication materials, presentations and the reports for The Board
- Implementation of the new brand
- Project Management
Osoba współpracująca
udział w projekcie wizerunkowym dla Towarzystwa Pomocy im św. Brata Alberta
Doradca klienta
czynne pozyskiwanie klientów
obsługa i budowanie pozytywnych relacji z klientami
realizacja planów sprzedażowych
obsługa i budowanie pozytywnych relacji z klientami
realizacja planów sprzedażowych
Szkolenia i kursy
„Corporate Identity- planowanie”
prowadzenie: dr Michał Grech/ projekt wizerunkowy dla sieci sklepów Biedronka
„Strategie i techniki negocjacji”
prowadzenie: Aleksandra Uścinowicz
„Media relations”
prowadzenie: Łukasz Wasiuta
„Skuteczna komunikacja i asertywność w procesie obsługi klienta w administracji publicznej”
prowadzenie: Jowita Kalajew
prowadzenie: dr Michał Grech/ projekt wizerunkowy dla sieci sklepów Biedronka
„Strategie i techniki negocjacji”
prowadzenie: Aleksandra Uścinowicz
„Media relations”
prowadzenie: Łukasz Wasiuta
„Skuteczna komunikacja i asertywność w procesie obsługi klienta w administracji publicznej”
prowadzenie: Jowita Kalajew
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Zainteresowania
kultura (kino, teatr, muzyka)/ media/ sztuki walki
Organizacje
Biuro Wolontariatu Filharmonii Wrocławskiej
Redakcja Miesięcznika Studentów "Kontrast"
Redakcja Akademickiego Radia LUZ - Program HYDE PARK
Redakcja Miesięcznika Studentów "Kontrast"
Redakcja Akademickiego Radia LUZ - Program HYDE PARK
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
KONCERTY AGENCJE KONCERTOWE IMPREZY
Grupa dla organizatorów koncertów i imprez poszukujących ciekawych artystów i wykonawców oraz dla artystów chcących przedstawić swoją twórczość (na wysokim poziomie!!!)
Management zespołu
Grupa docelowo ma trafić do ludzi zajmujących się promocją, PR i organizacją koncertów dla jakiegoś zespołu lub miejsca.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Naming
Grupa dotycząca tematyki tworzenia nazw firm i produktów. Do grupy przyjmowane są wyłącznie osoby z widocznym profilem.
PR 2.0
Mówimy tutaj o blogach, Internecie w kontekście PR i wszystkim tym, co się nie śniło piarowym filozofom.
PR oraz IR w spółkach publicznych
Jak budować pozytywny wizerunek spółki publicznej(giełdowej)w mediach oraz wśród akcjonariuszy i inwestorów?
Jakie działania musi podejmować spółka i jej działy IR oraz PR ?
Pomysły na nowe działani