Adam Kruszewski
specjalista
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Analiza biznesowa
usprawnianie procesów biznesowych
Zarządzanie zmianą
Integracja
Zarządzanie IT
Zarządzanie
Project Management
Planowanie projektów
Analiza wymagań
Rozówj oprogramowania
Testowanie
Aplikacje internetowe
Web Design
. NET
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Utrzymania i Rozwoju Systemów Handlowych i Nowych Usług
Produkt VIP-a 2014 – RUCH z Benefią w kategorii Ubezpieczenia
Lider Informatyki 2013 - Laureat nagrody specjalnej za innowacyjne wdrożenie telekomunikacyjne.
Lider Informatyki 2013 - Nominacja Spółki do nagrody Lider Informatyki.
• Wdrożenie aplikacji mobilnych dla Kierowników Sprzedaży i Przedstawicieli Kolportażowych
- Android.
• Projekt i wdrożenie małych rozwiązań mobilnych dla służb sprzedażowych-Windows Phone.
• Projekt i wdrożenie rozwiązania RUCH z VIVUS (pożyczki gotówkowe w kioskach własnych).
• Projekt i wdrożenie rozwiązania RUCH z Alior Bank (pożyczki gotówkowe).
• Projekt i wdrożenie rozwiązania RUCH z Benefią (ubezpieczenia samochodowe).
• Uczestnictwo w projekcie przesyłki sądowe w kiosku RUCHu – Inpost.
• Kierowanie projektem Kiosk – online wraz z monitoringiem on-line opartego na GSM (APNy)
dla 3100 kiosków umożliwiającej sprzedaż produktów i usług on-line.
(projekt nagrodzony w konkursie Lidera Informatyki 2013)
• Kierowanie wdrożeniem systemu POS Forcom i wymiana kas na komputery w sumie w
3100 kiosków (nominacja Spółki do Lidera Informatyki 2012).
• Nadzór nad integracją systemu POS Forcom z systemami SAP ERP/Retail/APO
(automatyzacja księgowań, procesów magazynowych, analizy),
z system Kolportażowym, usługami kurierskimi.
• Uruchamianie nowych usług i produktów sprzedawanych w kioskach z wykorzystaniem kas
komputerowych (sprzedaż doładowań, płatności rachunków, usługi kurierskie
- Paczka w RUCHu, GLS, sprzedaż audio i e-boków)
• Nadzór nad migracją danych podstawowych podczas wdrożenia systemów
SAP ERP/Retail/APO.
• Projekt i wdrożenie intranetu i systemu komunikacji dla kiosków i Kierowników Sprzedaży.
• Projekt około 15 aplikacji intranetowych.
• Projekt i wdrożenie systemu do szybkiej inwentaryzacji kiosków i integracja z SAP.
• Wdrożenie systemu SFA i integracja z SAP dla Przedstawicieli Handlowych.
• Projekt i wdrożenie firmowego intranetu.
• Przygotowanie wymagań i uczestnictwo w wyborze Centralnego systemu Handlowego
w obszarze Handlu Detalicznego i Hurtowego (wymiana kas i systemów hurtowych).
Lider Informatyki 2013 - Laureat nagrody specjalnej za innowacyjne wdrożenie telekomunikacyjne.
Lider Informatyki 2013 - Nominacja Spółki do nagrody Lider Informatyki.
• Wdrożenie aplikacji mobilnych dla Kierowników Sprzedaży i Przedstawicieli Kolportażowych
- Android.
• Projekt i wdrożenie małych rozwiązań mobilnych dla służb sprzedażowych-Windows Phone.
• Projekt i wdrożenie rozwiązania RUCH z VIVUS (pożyczki gotówkowe w kioskach własnych).
• Projekt i wdrożenie rozwiązania RUCH z Alior Bank (pożyczki gotówkowe).
• Projekt i wdrożenie rozwiązania RUCH z Benefią (ubezpieczenia samochodowe).
• Uczestnictwo w projekcie przesyłki sądowe w kiosku RUCHu – Inpost.
• Kierowanie projektem Kiosk – online wraz z monitoringiem on-line opartego na GSM (APNy)
dla 3100 kiosków umożliwiającej sprzedaż produktów i usług on-line.
(projekt nagrodzony w konkursie Lidera Informatyki 2013)
• Kierowanie wdrożeniem systemu POS Forcom i wymiana kas na komputery w sumie w
3100 kiosków (nominacja Spółki do Lidera Informatyki 2012).
• Nadzór nad integracją systemu POS Forcom z systemami SAP ERP/Retail/APO
(automatyzacja księgowań, procesów magazynowych, analizy),
z system Kolportażowym, usługami kurierskimi.
• Uruchamianie nowych usług i produktów sprzedawanych w kioskach z wykorzystaniem kas
komputerowych (sprzedaż doładowań, płatności rachunków, usługi kurierskie
- Paczka w RUCHu, GLS, sprzedaż audio i e-boków)
• Nadzór nad migracją danych podstawowych podczas wdrożenia systemów
SAP ERP/Retail/APO.
• Projekt i wdrożenie intranetu i systemu komunikacji dla kiosków i Kierowników Sprzedaży.
• Projekt około 15 aplikacji intranetowych.
• Projekt i wdrożenie systemu do szybkiej inwentaryzacji kiosków i integracja z SAP.
• Wdrożenie systemu SFA i integracja z SAP dla Przedstawicieli Handlowych.
• Projekt i wdrożenie firmowego intranetu.
• Przygotowanie wymagań i uczestnictwo w wyborze Centralnego systemu Handlowego
w obszarze Handlu Detalicznego i Hurtowego (wymiana kas i systemów hurtowych).
KIEROWNIK PROJEKTÓW
CIO Roku 2009 - Wyróżnienie za projekt systemu do obsługi usług kurierskich.
• Stworzenie programu do pobierania danych i zdalnego programowania kas fiskalnych
w 2300 kioskach.
• Budowa hurtowni danych opartej na Analysis Services
(źródła danych MS SQL, Oracle, Informix, DB2, My SQL, csv, xml).
Integracja danych z: 11 systemów hurtowych w 150 hurtowniach FMCG i Farmacja, systemu
Kolportażowego, 15 baz danych Finansowo Księgowych, sprzedaż z 2300 kiosków.
• Projekt i wdrożenie firmowego intranetu i około 20 aplikacji intranetowych.
• Uczestnictwo we wdrożeniu systemu B2B dla usług paczka w RUCHu.
(Wyróżnienie za projekt dla Dyrektora Informatyki w Konkursie CIO Roku 2009).
• Integracja z Allegro i innymi partnerami B2B sytemu Paczka w RUCHu.
• Administracja bazami danych MS SQL, konsolidacja baz danych używanych w Spółce.
• Uczestnictwo w pilocie wdrożenia systemu Oracle Retail.
• Wdrożenie systemu GASTRO oraz otwieranie z ramienia IT pierwszych kawiarni
ICOFFEE. W sumie RUCH otworzył lub przejął 30 kawiarni.
• Koordynacja ze strony IT przejęcia sieci zorganizowanych przez Spółkę
(kawiarnie Tchibo, Mercer's).
• Prace w Komisjach Przetargowych.
• Stworzenie programu do pobierania danych i zdalnego programowania kas fiskalnych
w 2300 kioskach.
• Budowa hurtowni danych opartej na Analysis Services
(źródła danych MS SQL, Oracle, Informix, DB2, My SQL, csv, xml).
Integracja danych z: 11 systemów hurtowych w 150 hurtowniach FMCG i Farmacja, systemu
Kolportażowego, 15 baz danych Finansowo Księgowych, sprzedaż z 2300 kiosków.
• Projekt i wdrożenie firmowego intranetu i około 20 aplikacji intranetowych.
• Uczestnictwo we wdrożeniu systemu B2B dla usług paczka w RUCHu.
(Wyróżnienie za projekt dla Dyrektora Informatyki w Konkursie CIO Roku 2009).
• Integracja z Allegro i innymi partnerami B2B sytemu Paczka w RUCHu.
• Administracja bazami danych MS SQL, konsolidacja baz danych używanych w Spółce.
• Uczestnictwo w pilocie wdrożenia systemu Oracle Retail.
• Wdrożenie systemu GASTRO oraz otwieranie z ramienia IT pierwszych kawiarni
ICOFFEE. W sumie RUCH otworzył lub przejął 30 kawiarni.
• Koordynacja ze strony IT przejęcia sieci zorganizowanych przez Spółkę
(kawiarnie Tchibo, Mercer's).
• Prace w Komisjach Przetargowych.
współpracownik
wystawiono
Człowiek z IT, który zna i rozumie sprzedaż....rzadkość :) tym większa satysfakcja ze współpracy z Adamem ! Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów, pasja i entuzjam, który zaraża ...nocne rozmowy Polaków - bezcenne lekcje.
współpracownik
wystawiono
Adam jest niezastąpiony w kierowaniu projektami dla sieci detalicznych, W doskonały sposób dostosowuje rozwiązania IT do potrzeb sprzedaży.
SPECJALISTA
KAH
► Uczestnictwo w największym w Polsce projekcie konsolidacji marketingu, zakupów, logistyki, informatyki, jednolitej polityki cenowej sieci sklepów handlu detalicznego - sklepów Społem (I etap około 1000 sklepów – docelowo 4000 sklepów). Zakres prac między innymi:
• Projekt portalu informacyjnego (informacje o cenach, asortymencie, marce własnej, promocjach - użytkownicy ponad 100 Spółdzielni, około 1000 sklepów).
• Administracja i zarządzenie bazą danych sklepów i spółdzielni.
• Udział w pracach związanych z rebrandingiem marki Społem na markę Znajomy Sklep www.znajomysklep.pl (ponad 600 sklepów w ponad 100 miastach w Polsce) - przygotowywanie raportów ad-hoc, materiałów na konferencje, kontrola kosztów.
• Projekt portalu informacyjnego (informacje o cenach, asortymencie, marce własnej, promocjach - użytkownicy ponad 100 Spółdzielni, około 1000 sklepów).
• Administracja i zarządzenie bazą danych sklepów i spółdzielni.
• Udział w pracach związanych z rebrandingiem marki Społem na markę Znajomy Sklep www.znajomysklep.pl (ponad 600 sklepów w ponad 100 miastach w Polsce) - przygotowywanie raportów ad-hoc, materiałów na konferencje, kontrola kosztów.
KIEROWNIK PROJEKTÓW/ SPECJALISTA
► Projekty - Marketing:
• Projekt/wdrożenie i uruchomienie pierwszej w Polsce wśród sieci handlowych sprzedaży Bonów Towarowych przez Internet - 2000 r.
• Uczestnictwo we wdrożeniu programu lojalnościowego (raporty, e-mailingi-użytkownicy ponad 1 mln. klientów karty Geant)
• Projekt/wdrożenie korporacyjnych stron internetowych:
Geant.pl-(15 miejsce w Polsce w konkursie Onet i Polityka dla najlepszego serwisu korporacyjnego w Polsce), LeaderPrice.pl (2000-2002), PromoBazar.pl.
• Zarządzanie akcjami specjalnymi w internecie
(Kampania związana z filmem Star Wars III, mundial, -10% na wszystkie zakupy).
► Projekty - Extranet:
• Zarządzanie systemem EDI (podłączenie ponad 800 dostawców - ORDRES, INVRPT, DESADV).
• Projekt/wdrożenie i administracja portalem internetowym dla kontrahentów (ponad 400 dostawców - ORDERS, INVRPT, FORECAST, SALES, PRICAT).
• Prace w klubie Efficient Consumer Response - grupa EDI:
- współautor publikacji „Dobre praktyki EDI” Poznań 2004
http://www.ecr.pl/grupa_edi/pliki/dobre_praktyki_edi.pdf
- uczestnictwo w pracach standaryzacji dokumentów elektronicznych w Polsce
http://www.ecr.pl/grupa_edi/komunikaty.php
► Projekty - Komunikacja wewnętrzna:
• Projekt i wdrożenie firmowego Intranetu (około 8000 użytkowników).
• Informowanie pracowników o wdrażanych w firmie projektach poprzez pisanie artykułów do gazetki pracowniczej.
► Projekty - Produkcja:
• Optymalizacja produkcji - wdrożenie systemów dla Piekarni, Cukierni, Działu Rozbioru Mięsa.
► Projekty - Zarządzanie asortymentem i cenami:
• Administracja systemem zarządzania cenami sprzedaży (Selling Price).
• Zaprojektowanie i wdrożenie systemu zarządzania asortymentem (e-fiszka).
• Wdrożenie systemu wymiany informacji (zdjęć, planogramów) dotyczących implementacji stoisk w sklepach.
• Zaprojektowanie i wdrożenie systemu elektronicznych gazetek dla działów w hipermarketach Geant.
► Projekty - Business Intelligence:
• Przygotowywanie raportów dla działów logistyki, sprzedaży i marketingu z wykorzystaniem T-SQL, PL-SQL.
• Hurtownie danych.
► Inne:
• Projekt i wdrożenie systemu zarządzania kosztami telekomunikacyjnymi.
• Projekt i wdrożenie systemu zarządzania budżetem działów i projektów.
• Analiza uruchomienia sprzedaży przez Internet.
• Uczestniczenie w Migracji systemu GOLD z GIMA.
• (2000-2002) Uczestniczenie we wprowadzaniu marki własnej Leader Price na polski rynek (tworzenie raportów, internetowy katalog produktów, projekt elektronicznego zgłaszania dostawców/ajentów zainteresowanych współpracą).
• Projekt/wdrożenie i uruchomienie pierwszej w Polsce wśród sieci handlowych sprzedaży Bonów Towarowych przez Internet - 2000 r.
• Uczestnictwo we wdrożeniu programu lojalnościowego (raporty, e-mailingi-użytkownicy ponad 1 mln. klientów karty Geant)
• Projekt/wdrożenie korporacyjnych stron internetowych:
Geant.pl-(15 miejsce w Polsce w konkursie Onet i Polityka dla najlepszego serwisu korporacyjnego w Polsce), LeaderPrice.pl (2000-2002), PromoBazar.pl.
• Zarządzanie akcjami specjalnymi w internecie
(Kampania związana z filmem Star Wars III, mundial, -10% na wszystkie zakupy).
► Projekty - Extranet:
• Zarządzanie systemem EDI (podłączenie ponad 800 dostawców - ORDRES, INVRPT, DESADV).
• Projekt/wdrożenie i administracja portalem internetowym dla kontrahentów (ponad 400 dostawców - ORDERS, INVRPT, FORECAST, SALES, PRICAT).
• Prace w klubie Efficient Consumer Response - grupa EDI:
- współautor publikacji „Dobre praktyki EDI” Poznań 2004
http://www.ecr.pl/grupa_edi/pliki/dobre_praktyki_edi.pdf
- uczestnictwo w pracach standaryzacji dokumentów elektronicznych w Polsce
http://www.ecr.pl/grupa_edi/komunikaty.php
► Projekty - Komunikacja wewnętrzna:
• Projekt i wdrożenie firmowego Intranetu (około 8000 użytkowników).
• Informowanie pracowników o wdrażanych w firmie projektach poprzez pisanie artykułów do gazetki pracowniczej.
► Projekty - Produkcja:
• Optymalizacja produkcji - wdrożenie systemów dla Piekarni, Cukierni, Działu Rozbioru Mięsa.
► Projekty - Zarządzanie asortymentem i cenami:
• Administracja systemem zarządzania cenami sprzedaży (Selling Price).
• Zaprojektowanie i wdrożenie systemu zarządzania asortymentem (e-fiszka).
• Wdrożenie systemu wymiany informacji (zdjęć, planogramów) dotyczących implementacji stoisk w sklepach.
• Zaprojektowanie i wdrożenie systemu elektronicznych gazetek dla działów w hipermarketach Geant.
► Projekty - Business Intelligence:
• Przygotowywanie raportów dla działów logistyki, sprzedaży i marketingu z wykorzystaniem T-SQL, PL-SQL.
• Hurtownie danych.
► Inne:
• Projekt i wdrożenie systemu zarządzania kosztami telekomunikacyjnymi.
• Projekt i wdrożenie systemu zarządzania budżetem działów i projektów.
• Analiza uruchomienia sprzedaży przez Internet.
• Uczestniczenie w Migracji systemu GOLD z GIMA.
• (2000-2002) Uczestniczenie we wprowadzaniu marki własnej Leader Price na polski rynek (tworzenie raportów, internetowy katalog produktów, projekt elektronicznego zgłaszania dostawców/ajentów zainteresowanych współpracą).
KIEROWNIK W RESTAURACJI/ PRACOWNIK KLUCZOWY
• Zarządzanie personelem (od 10 do 20 osób podczas zmiany w zależności od restauracji).
• Zarządzanie asortymentem (inwentaryzacje, planowanie dostaw).
• Zarządzanie przepływem gotówki (rozliczenia kasjerów, depozyty).
• Kontrola kosztów restauracji.
• Rekrutacja i zwolnienia pracowników.
• Tworzenie grafików pracy personelu.
• Uczestnictwo w projektach marketingu lokalnego.
• Zarządzanie asortymentem (inwentaryzacje, planowanie dostaw).
• Zarządzanie przepływem gotówki (rozliczenia kasjerów, depozyty).
• Kontrola kosztów restauracji.
• Rekrutacja i zwolnienia pracowników.
• Tworzenie grafików pracy personelu.
• Uczestnictwo w projektach marketingu lokalnego.
Szkolenia i kursy
Szkolenia:
Infovide - Zarządzanie projektami (PRINCE 2).
CSS - Efektywne zarządzanie projektami i zasobami w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem narzędzi informatycznych.
CSS - Zarządzanie dokumentami, bezpieczeństwo informacji - wydajne metody pracy grupowej.
CSS - Planowanie oraz efektywna administracja bazami danych w technologii Microsoft SQL.
Infovide – Wymagania w systemach oprogramowania.
Integral Technologies - Biz Talk 2006
Altkom - UML
Nowe Motywacje – Komunikacja w sytuacji zmiany.
Tricon – Szkolenie dla kierowników.
SEKA - Szkolenie dla osób zarządzających pracownikami.
Warsztaty:
IBM - Wykorzystanie Maximo w Help Desk, Call Desk
CSS - MS SQL 2005
Infovide - Zarządzanie projektami (PRINCE 2).
CSS - Efektywne zarządzanie projektami i zasobami w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem narzędzi informatycznych.
CSS - Zarządzanie dokumentami, bezpieczeństwo informacji - wydajne metody pracy grupowej.
CSS - Planowanie oraz efektywna administracja bazami danych w technologii Microsoft SQL.
Infovide – Wymagania w systemach oprogramowania.
Integral Technologies - Biz Talk 2006
Altkom - UML
Nowe Motywacje – Komunikacja w sytuacji zmiany.
Tricon – Szkolenie dla kierowników.
SEKA - Szkolenie dla osób zarządzających pracownikami.
Warsztaty:
IBM - Wykorzystanie Maximo w Help Desk, Call Desk
CSS - MS SQL 2005
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Grupy
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i