Adam Kruszewski

Adam Kruszewski

specjalista
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza biznesowa usprawnianie procesów biznesowych Zarządzanie zmianą Integracja Zarządzanie IT Zarządzanie Project Management Planowanie projektów Analiza wymagań Rozówj oprogramowania Testowanie Aplikacje internetowe Web Design . NET

Doświadczenie zawodowe

RUCH S.A.
Kierownik Zespołu Utrzymania i Rozwoju Systemów Handlowych i Nowych Usług
Produkt VIP-a 2014 – RUCH z Benefią w kategorii Ubezpieczenia
Lider Informatyki 2013 - Laureat nagrody specjalnej za innowacyjne wdrożenie telekomunikacyjne.
Lider Informatyki 2013 - Nominacja Spółki do nagrody Lider Informatyki.

• Wdrożenie aplikacji mobilnych dla Kierowników Sprzedaży i Przedstawicieli Kolportażowych
- Android.
• Projekt i wdrożenie małych rozwiązań mobilnych dla służb sprzedażowych-Windows Phone.
• Projekt i wdrożenie rozwiązania RUCH z VIVUS (pożyczki gotówkowe w kioskach własnych).
• Projekt i wdrożenie rozwiązania RUCH z Alior Bank (pożyczki gotówkowe).
• Projekt i wdrożenie rozwiązania RUCH z Benefią (ubezpieczenia samochodowe).
• Uczestnictwo w projekcie przesyłki sądowe w kiosku RUCHu – Inpost.
• Kierowanie projektem Kiosk – online wraz z monitoringiem on-line opartego na GSM (APNy)
dla 3100 kiosków umożliwiającej sprzedaż produktów i usług on-line.
(projekt nagrodzony w konkursie Lidera Informatyki 2013)
• Kierowanie wdrożeniem systemu POS Forcom i wymiana kas na komputery w sumie w
3100 kiosków (nominacja Spółki do Lidera Informatyki 2012).
• Nadzór nad integracją systemu POS Forcom z systemami SAP ERP/Retail/APO
(automatyzacja księgowań, procesów magazynowych, analizy),
z system Kolportażowym, usługami kurierskimi.
• Uruchamianie nowych usług i produktów sprzedawanych w kioskach z wykorzystaniem kas
komputerowych (sprzedaż doładowań, płatności rachunków, usługi kurierskie
- Paczka w RUCHu, GLS, sprzedaż audio i e-boków)
• Nadzór nad migracją danych podstawowych podczas wdrożenia systemów
SAP ERP/Retail/APO.
• Projekt i wdrożenie intranetu i systemu komunikacji dla kiosków i Kierowników Sprzedaży.
• Projekt około 15 aplikacji intranetowych.
• Projekt i wdrożenie systemu do szybkiej inwentaryzacji kiosków i integracja z SAP.
• Wdrożenie systemu SFA i integracja z SAP dla Przedstawicieli Handlowych.
• Projekt i wdrożenie firmowego intranetu.
• Przygotowanie wymagań i uczestnictwo w wyborze Centralnego systemu Handlowego
w obszarze Handlu Detalicznego i Hurtowego (wymiana kas i systemów hurtowych).
MarcPol S.A.
Specjalista IT
RUCH S.A.
KIEROWNIK PROJEKTÓW
CIO Roku 2009 - Wyróżnienie za projekt systemu do obsługi usług kurierskich.

• Stworzenie programu do pobierania danych i zdalnego programowania kas fiskalnych
w 2300 kioskach.
• Budowa hurtowni danych opartej na Analysis Services
(źródła danych MS SQL, Oracle, Informix, DB2, My SQL, csv, xml).
Integracja danych z: 11 systemów hurtowych w 150 hurtowniach FMCG i Farmacja, systemu
Kolportażowego, 15 baz danych Finansowo Księgowych, sprzedaż z 2300 kiosków.
• Projekt i wdrożenie firmowego intranetu i około 20 aplikacji intranetowych.
• Uczestnictwo we wdrożeniu systemu B2B dla usług paczka w RUCHu.
(Wyróżnienie za projekt dla Dyrektora Informatyki w Konkursie CIO Roku 2009).
• Integracja z Allegro i innymi partnerami B2B sytemu Paczka w RUCHu.
• Administracja bazami danych MS SQL, konsolidacja baz danych używanych w Spółce.
• Uczestnictwo w pilocie wdrożenia systemu Oracle Retail.
• Wdrożenie systemu GASTRO oraz otwieranie z ramienia IT pierwszych kawiarni
ICOFFEE. W sumie RUCH otworzył lub przejął 30 kawiarni.
• Koordynacja ze strony IT przejęcia sieci zorganizowanych przez Spółkę
(kawiarnie Tchibo, Mercer's).
• Prace w Komisjach Przetargowych.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Człowiek z IT, który zna i rozumie sprzedaż....rzadkość :) tym większa satysfakcja ze współpracy z Adamem ! Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów, pasja i entuzjam, który zaraża ...nocne rozmowy Polaków - bezcenne lekcje.
Mariusz B.
Mariusz B. · współpracownik
wystawiono
Właściwa osoba, na właściwym miejcu.
Otwarty umysł, bardzo duża wiedza
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Adam jest niezastąpiony w kierowaniu projektami dla sieci detalicznych, W doskonały sposób dostosowuje rozwiązania IT do potrzeb sprzedaży.
Logo
SPECJALISTA
KAH
► Uczestnictwo w największym w Polsce projekcie konsolidacji marketingu, zakupów, logistyki, informatyki, jednolitej polityki cenowej sieci sklepów handlu detalicznego - sklepów Społem (I etap około 1000 sklepów – docelowo 4000 sklepów). Zakres prac między innymi:
• Projekt portalu informacyjnego (informacje o cenach, asortymencie, marce własnej, promocjach - użytkownicy ponad 100 Spółdzielni, około 1000 sklepów).
• Administracja i zarządzenie bazą danych sklepów i spółdzielni.
• Udział w pracach związanych z rebrandingiem marki Społem na markę Znajomy Sklep www.znajomysklep.pl (ponad 600 sklepów w ponad 100 miastach w Polsce) - przygotowywanie raportów ad-hoc, materiałów na konferencje, kontrola kosztów.
Geant Polska
KIEROWNIK PROJEKTÓW/ SPECJALISTA
► Projekty - Marketing:
• Projekt/wdrożenie i uruchomienie pierwszej w Polsce wśród sieci handlowych sprzedaży Bonów Towarowych przez Internet - 2000 r.
• Uczestnictwo we wdrożeniu programu lojalnościowego (raporty, e-mailingi-użytkownicy ponad 1 mln. klientów karty Geant)
• Projekt/wdrożenie korporacyjnych stron internetowych:
Geant.pl-(15 miejsce w Polsce w konkursie Onet i Polityka dla najlepszego serwisu korporacyjnego w Polsce), LeaderPrice.pl (2000-2002), PromoBazar.pl.
• Zarządzanie akcjami specjalnymi w internecie
(Kampania związana z filmem Star Wars III, mundial, -10% na wszystkie zakupy).

► Projekty - Extranet:
• Zarządzanie systemem EDI (podłączenie ponad 800 dostawców - ORDRES, INVRPT, DESADV).
• Projekt/wdrożenie i administracja portalem internetowym dla kontrahentów (ponad 400 dostawców - ORDERS, INVRPT, FORECAST, SALES, PRICAT).
• Prace w klubie Efficient Consumer Response - grupa EDI:
- współautor publikacji „Dobre praktyki EDI” Poznań 2004
http://www.ecr.pl/grupa_edi/pliki/dobre_praktyki_edi.pdf
- uczestnictwo w pracach standaryzacji dokumentów elektronicznych w Polsce
http://www.ecr.pl/grupa_edi/komunikaty.php

► Projekty - Komunikacja wewnętrzna:
• Projekt i wdrożenie firmowego Intranetu (około 8000 użytkowników).
• Informowanie pracowników o wdrażanych w firmie projektach poprzez pisanie artykułów do gazetki pracowniczej.

► Projekty - Produkcja:
• Optymalizacja produkcji - wdrożenie systemów dla Piekarni, Cukierni, Działu Rozbioru Mięsa.

► Projekty - Zarządzanie asortymentem i cenami:
• Administracja systemem zarządzania cenami sprzedaży (Selling Price).
• Zaprojektowanie i wdrożenie systemu zarządzania asortymentem (e-fiszka).
• Wdrożenie systemu wymiany informacji (zdjęć, planogramów) dotyczących implementacji stoisk w sklepach.
• Zaprojektowanie i wdrożenie systemu elektronicznych gazetek dla działów w hipermarketach Geant.

► Projekty - Business Intelligence:
• Przygotowywanie raportów dla działów logistyki, sprzedaży i marketingu z wykorzystaniem T-SQL, PL-SQL.
• Hurtownie danych.

► Inne:
• Projekt i wdrożenie systemu zarządzania kosztami telekomunikacyjnymi.
• Projekt i wdrożenie systemu zarządzania budżetem działów i projektów.
• Analiza uruchomienia sprzedaży przez Internet.
• Uczestniczenie w Migracji systemu GOLD z GIMA.
• (2000-2002) Uczestniczenie we wprowadzaniu marki własnej Leader Price na polski rynek (tworzenie raportów, internetowy katalog produktów, projekt elektronicznego zgłaszania dostawców/ajentów zainteresowanych współpracą).
AmRest Holdings SE
KIEROWNIK W RESTAURACJI/ PRACOWNIK KLUCZOWY
• Zarządzanie personelem (od 10 do 20 osób podczas zmiany w zależności od restauracji).
• Zarządzanie asortymentem (inwentaryzacje, planowanie dostaw).
• Zarządzanie przepływem gotówki (rozliczenia kasjerów, depozyty).
• Kontrola kosztów restauracji.
• Rekrutacja i zwolnienia pracowników.
• Tworzenie grafików pracy personelu.
• Uczestnictwo w projektach marketingu lokalnego.

Szkolenia i kursy

Szkolenia:
Infovide - Zarządzanie projektami (PRINCE 2).
CSS - Efektywne zarządzanie projektami i zasobami w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem narzędzi informatycznych.
CSS - Zarządzanie dokumentami, bezpieczeństwo informacji - wydajne metody pracy grupowej.
CSS - Planowanie oraz efektywna administracja bazami danych w technologii Microsoft SQL.
Infovide – Wymagania w systemach oprogramowania.
Integral Technologies - Biz Talk 2006
Altkom - UML
Nowe Motywacje – Komunikacja w sytuacji zmiany.
Tricon – Szkolenie dla kierowników.
SEKA - Szkolenie dla osób zarządzających pracownikami.

Warsztaty:
IBM - Wykorzystanie Maximo w Help Desk, Call Desk
CSS - MS SQL 2005

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching

Grupy

Administratorzy Windows
Administratorzy Windows
Grupa dla administratorów pracujących z systemami Windows
AJAX
AJAX
Grupa miłośników technologii AJAX oraz Javascriptu.
Barter
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Chcę POMóC
Chcę POMóC
Grupa przeznaczona dla osób, które mogą i chcą pomóc BEZINTERESOWNIE innym.
Ciagle w Ruchu
Ciagle w Ruchu
Grupa pracownikow RUCH S.A.
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Doradcy Finansowi
Doradcy Finansowi
Doradztwo finansowe i nie tylko
Excel VBA
Excel VBA
zastosowanie Excel'a i 'Visual Basic for Applications' w biznesie
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Import z Chin
Import z Chin
Grupa zrzeszająca osoby zainteresowane efektywnym sprowadzaniem towarów z Chin