Adam Krasnodębski

IT Specialist
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Active Directory Call Center Cisco IOS Cisco Network Devices Cisco Networking CSS3 HP Service Manager HTML 5 IIS LAN-WAN Linux Desktop McAfee Microsoft Office Microsoft SQL Server Service Manager 7 VirtualBox Windows Server Windows Deployment Services sieci bezprzewodowe Windows 2008R2 RWD - Responsive Web Design środowiska Office (wer. 2000 – 2013) Windows 7, Windows 8, Windows Server 2003/2008 Joomla! dobra znajomość CMS (instalacja, konfiguracja, zarządzanie): WordPress, Joomla magazyn Virtualization (KVM, ESX, Docker, VServer, Jails) Virtualization Technology Windows 10 Drukarki

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze"
specjalista ds. informatycznych - II Linia Wsparcia
Active Directory:
- Dodawanie kont w AD,
- Zarządzanie kontami w AD,
- Przenoszenie obiektów AD do odpowiednich kontenerów,
- Dodawanie komputerów do domeny,
- Przypisywanie uprawnień w AD,
- administracja usługami sieci lokalnej,

HP Service Manager:
- rejestrowanie zgłoszeń w HPSM
- zarządzanie elementem konfiguracji w HP SM
- bieżąca obsługa HP SM

Systemy operacyjne:
- instalacja i konfiguracja Windows 7, 8, 10
- bardzo dobra znajomość obsługi systemu Windows 7, 8, 10, Windows Server 2003, 2008, 2012
- obsługa Microsoft Office 2003-2013
- instalacja systemu UNIX (Ubuntu, Mandriva, Centos, OpenSUSE)
- podstawowa obsługa i konfiguracja UNIX

CISCO (w trakcie nauki):
- podstawowa konfiguracja przełączników i routerów CISCO
Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze"
starszy referent ds. informatyki - I Linia Wsparcia
HP Service Manager:
- rejestrowanie zgłoszeń w HPSM
- zarządzanie elementem konfiguracji w HP SM
- bieżąca obsługa HP SM

- stosowanie procesów ITIL
- wykorzystywanie zasobów bazy danych konfiguracji (CMDB).
- administracja kontami użytkowników w Active Directory.
- wykorzystywanie HP Client Automation Enterprise.
- obsługa programów: HP Service Manager, McAfee Safeboot, Active Directory, MS Office 2010 i Office 2013 (rozwiązywanie problemów z nimi związane).
- ustalanie przyczyn wadliwego działania komputera.
- pełnienie bieżącego nadzoru (zgłaszanie do serwisu zewnętrznego) nad urządzeniami wielofunkcyjnymi wraz z podstawową administracją.
- sporządzanie protokołów, dokumentowanie i raportowanie bieżących postępów w realizacji zadań wewnątrz przedsiębiorstwa i serwisów zewnętrznych.

Dyżur 24/7

Szkolenia i kursy

- MS 50311 - Updating Your Technology Skills from Windows XP to Windows 7
- MS 6292 – Installing and Configuring Windows 7 Client
- McAfee Endpoint Encryption z zakresu Help Desk
- Certyfikat Microsoft IT Academy - Wdrażanie i konfigurowanie Microsoft Exchange 2013, Zarządzanie Microsoft Exchange Server 2013
- Certyfikat Microsoft IT Academy -Administracja Windows Server 2012, Windows Server 2012 Active Directory, Środowisko sieciowe Windows Server 2012, Remote Desktop Services (Windows Server 2012)
- Specyfikacja obsługi klienta przez zespół Help Desk

Edukacja

Logo
Administracja Systemami i Aplikacjami, studia podyplomowe
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
Informatyka Ekonomiczna, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

Sport
Muzyka rozrywkowa
Technologie IT

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.