Adam Kozłowski

PR, Marketing, Social Media...

Wypowiedzi

  • Adam Kozłowski
    Wpis na grupie XIII Edycja Podyplomowego Studium PR w temacie Integracja?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy XIII Edycja Podyplomowego Studium PR

  • Adam Kozłowski
    Wpis na grupie ePR w temacie sklep internetowy
    21.10.2008, 10:06

    - W USA spotkałem się z sympatyczną ideą - a mianowicie w sklepie internetowym zajmującym się sprzedażą ekwipunku turystycznego (nie pamiętam nazwy) był czat z osobą z customer service - umożliwiało to natychmiastowe rozwiązanie każdego problemu. Ponadto forma komunikacji, jaką jest czat, niwelowała formalizm kontaktu - rozmawiało się jak z kolegą, który RZECZYWIŚCIE chciał pomóc.
    - druga rzecz, dla mnie istotna, ułatwienia w płatnościach - jak najbardziej ułatwić ten etap (po części pewnie dlatego, żeby klient miał jak najmniej czasu na rozmyślenie)
    To tyle, co chciałem wnieść do dyskusji (z pozostałymi postulatami koleżanek i kolegów się identyfikuję)

    Powodzenia ze sklepem

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do