Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Wydawniczy
- Zarządzanie zespołami badającymi potrzeby rynkowe i przygotowującymi różnorodne serwisy wiedzy specjalistycznej (publkacje wymiennokartkowe, newseltery, publikacje książkowe, czasopisma, serwisy on-line) dla rynków oświaty, medycyny, kościoła, zarządców nieruchomości
- Przygotowanie i realizacja strategii firmy, tworzenie nowych i zapewnienie jakości istniejących produktów
- Odpowiedzialność za sprzedaż i wynik finansowy produktów
- Realizacja procesów HR w dziale
- Przygotowanie i realizacja strategii firmy, tworzenie nowych i zapewnienie jakości istniejących produktów
- Odpowiedzialność za sprzedaż i wynik finansowy produktów
- Realizacja procesów HR w dziale
Dyrektor ds Rozwoju Produktów
Odpowiedzialność za stworzenie i realizację strategii rozwoju firmy na rynku edukacyjnym
Stworzenie działu rozwoju produktów oraz wdrożenie procesów związanych z testowaniem i przygotowaniem nowych produktów.
Odpowiedzialność za sprzedaż i wynik finansowy produktów z powierzonego rynku Rekrutacja i wdrożenie menadżerów produktów odpowiedzialnych za stworzenie i sprzedaż produktów firmy.
Stworzenie działu rozwoju produktów oraz wdrożenie procesów związanych z testowaniem i przygotowaniem nowych produktów.
Odpowiedzialność za sprzedaż i wynik finansowy produktów z powierzonego rynku Rekrutacja i wdrożenie menadżerów produktów odpowiedzialnych za stworzenie i sprzedaż produktów firmy.
Specjalista ds. szkoleń, redaktor prowadzący, specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. Szkoleń – stworzenie komórki odpowiedzialnej za szkolenie pracowników, określanie budżetu szkoleń i realizacja planów szkoleniowych wszystkich działów wydawnictwa.
Redaktor Prowadzący podręczniki do przedsiębiorczości, tworzenie planu wydawniczego i budżetu publikacji, organizowanie współpracy z autorami, ustalanie polityki cenowej i nakładowej, definiowanie metody promocji oraz kanałów dystrybucji.
Specjalista ds. marketingu – publikacje zawodowe, tworzenie i realizacja planu promocji i sprzedaży, nadzór nad siecią sprzedaży, planowanie, organizacja i prowadzenie spotkań promocyjnych.
Redaktor Prowadzący podręczniki do przedsiębiorczości, tworzenie planu wydawniczego i budżetu publikacji, organizowanie współpracy z autorami, ustalanie polityki cenowej i nakładowej, definiowanie metody promocji oraz kanałów dystrybucji.
Specjalista ds. marketingu – publikacje zawodowe, tworzenie i realizacja planu promocji i sprzedaży, nadzór nad siecią sprzedaży, planowanie, organizacja i prowadzenie spotkań promocyjnych.
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.