Umiejętności
Corel Draw
GIMP
MailChimp
Microsoft Office
Sales Funnels
Social Media
Wordpress
Adobe Photoshop
Symfonia Handel
Shopper
INSERT Subiekt
SEO (podstawy)
Asana
obsługa programu WF MAG
McSpal
Google Analytics (Podstawy)
prawo jazdy (kategoria B, czynne)
Canva
Google Search Console
Petro Station
E-Station
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista Działu Fonografii
Zakres obowiązków:
• organizacja, prowadzenie sprzedaży internetowej oraz outdorowej (targi, wystawy, festiwale),
• współpraca z dostawcami usług (tłocznia, drukarnia),
• współpraca z odbiorcami wydawnictw fonograficznych,
• współtworzenie sklepu internetowego Polskiego Radia,
• sporządzanie kwartalnych raportów dla ZAiKS-u,
• ścisła współpraca z zespołami: redakcyjnym, promocyjnym, magazynu oraz Działem Nagrań i Koncertów.
• organizacja, prowadzenie sprzedaży internetowej oraz outdorowej (targi, wystawy, festiwale),
• współpraca z dostawcami usług (tłocznia, drukarnia),
• współpraca z odbiorcami wydawnictw fonograficznych,
• współtworzenie sklepu internetowego Polskiego Radia,
• sporządzanie kwartalnych raportów dla ZAiKS-u,
• ścisła współpraca z zespołami: redakcyjnym, promocyjnym, magazynu oraz Działem Nagrań i Koncertów.
Specjalista ds e-commerce
Zakres obowiązków:
• Koordynowanie prawidłowego przebiegu obsługi zamówień,
• Współtworzenie kampanii e-marketingowych (np.: www, newsletter),
• Doradztwo w doborze produktów specjalistycznych i sporządzanie ofert,
• Techniczna obsługa zapytań związanych z ofertą lub zamówieniami,
• Udział w tworzeniu specyfikacji produktów,
• Telefoniczna i internetowa obsługa klienta w celu wsparcia sprzedaży,
• Obsługa posprzedażowa i rzetelna realizacja reklamacji.
Osiągnięcia:
• Sukcesywne podnoszenie marży pomimo zmian rynkowych,
• Praca na 30 000 bazie produktów specjalistycznych.
• Koordynowanie prawidłowego przebiegu obsługi zamówień,
• Współtworzenie kampanii e-marketingowych (np.: www, newsletter),
• Doradztwo w doborze produktów specjalistycznych i sporządzanie ofert,
• Techniczna obsługa zapytań związanych z ofertą lub zamówieniami,
• Udział w tworzeniu specyfikacji produktów,
• Telefoniczna i internetowa obsługa klienta w celu wsparcia sprzedaży,
• Obsługa posprzedażowa i rzetelna realizacja reklamacji.
Osiągnięcia:
• Sukcesywne podnoszenie marży pomimo zmian rynkowych,
• Praca na 30 000 bazie produktów specjalistycznych.
Specjalista ds. Caffe MOYA
Zakres obowiązków:
• Nadzorowanie obszaru Caffe MOYA w zakresie sprzedaży, dostaw, komunikacji marketingowej i szkoleń,
• Identyfikacja potrzeb i rekomendowanie nowych rozwiązań w zakresie wdrożeń standardów, umów centralnych, marketingu i reklamy,
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami,
• Budowanie i utrzymywanie relacji partnerskich z właścicielami stacji MOYA.
Osiągnięcia:
• Standaryzacja opakowań w sieci obniżająca koszt zakupu o 20%,
• Skuteczne wdrożenie systemu HACCP na 110 stacjach paliw.
• Nadzorowanie obszaru Caffe MOYA w zakresie sprzedaży, dostaw, komunikacji marketingowej i szkoleń,
• Identyfikacja potrzeb i rekomendowanie nowych rozwiązań w zakresie wdrożeń standardów, umów centralnych, marketingu i reklamy,
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami,
• Budowanie i utrzymywanie relacji partnerskich z właścicielami stacji MOYA.
Osiągnięcia:
• Standaryzacja opakowań w sieci obniżająca koszt zakupu o 20%,
• Skuteczne wdrożenie systemu HACCP na 110 stacjach paliw.
Koordynator Sieci
TOY Planet Sp. z o.o.
Zakres obowiązków:
• Analiza wyników 40 sklepów, praca nad wzrostem obrotów, marż, sprzedaży wiązanej i rotacji asortymentu,
• Rekrutowanie personelu, szkolenie z zakresu obsługi Klienta, technik sprzedaży i visual merchandisingu,
• Wdrażanie i nadzorowanie programów marketingowych sieciowych i indywidualnych (akcje promocyjne, produktowe, sezonowe i konkursy),
• Koordynowanie działań związanych z otwarciem nowych placówek,
• Projektowanie i wdrażanie narzędzi wspierających rozwój franczyzy.
Osiągnięcia:
• Stworzenie platformy wymiany informacji między franczyzobiorcami i centralą,
• Zebranie funduszy na spełnienie marzeń podopiecznych Fundacji Mam Marzenie.
• Analiza wyników 40 sklepów, praca nad wzrostem obrotów, marż, sprzedaży wiązanej i rotacji asortymentu,
• Rekrutowanie personelu, szkolenie z zakresu obsługi Klienta, technik sprzedaży i visual merchandisingu,
• Wdrażanie i nadzorowanie programów marketingowych sieciowych i indywidualnych (akcje promocyjne, produktowe, sezonowe i konkursy),
• Koordynowanie działań związanych z otwarciem nowych placówek,
• Projektowanie i wdrażanie narzędzi wspierających rozwój franczyzy.
Osiągnięcia:
• Stworzenie platformy wymiany informacji między franczyzobiorcami i centralą,
• Zebranie funduszy na spełnienie marzeń podopiecznych Fundacji Mam Marzenie.
Kierownik Operacyjny / www.autotesto.pl
Ok-Moto Sp. z o.o.
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie zespołem ok. 200 Ekspertów samochodowych,
• Tworzenie i udoskonalanie narzędzi rekrutacyjnych (procedury, standardy),
• Prowadzenie złożonych procesów rekrutacyjnych,
• Koordynowanie działań związanych z obsługą Klienta biznesowego.
• Zarządzanie zespołem ok. 200 Ekspertów samochodowych,
• Tworzenie i udoskonalanie narzędzi rekrutacyjnych (procedury, standardy),
• Prowadzenie złożonych procesów rekrutacyjnych,
• Koordynowanie działań związanych z obsługą Klienta biznesowego.
Kierownik Obszaru Sprzedaży
Zakres obowiązków:
• Realizacja założonych planów wolumenowych i marżowych,
• Opiniowanie projektów rozwoju sieci i uruchamianie nowych lokalizacji,
• Coaching pracowników i wdrażanie najwyższych standardów obsługi Klienta,
• Kontrola promocji sieciowych i działań marketingowych,
• Utrzymywanie prawidłowych relacji z partnerami biznesowymi.
• Realizacja założonych planów wolumenowych i marżowych,
• Opiniowanie projektów rozwoju sieci i uruchamianie nowych lokalizacji,
• Coaching pracowników i wdrażanie najwyższych standardów obsługi Klienta,
• Kontrola promocji sieciowych i działań marketingowych,
• Utrzymywanie prawidłowych relacji z partnerami biznesowymi.
Projekty
Szkolenia i kursy
Przebyte kursy (cykl szkoleń prowadzonych przez Orlen S.A, oraz CATMAN Consulting) obejmujący tematykę:
• „Szef jako zawód - kluczowe umiejętności managerskie”
• „Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym”
• „Coaching – doskonalenie rozwoju kompetencji”
• „Szef w roli coach’a”
• „Merchandising”
• „Psychologia obsługi klienta”
• „Reklamacje handlowe”
• „Asertywność w komunikacji”
• „Szef jako zawód - kluczowe umiejętności managerskie”
• „Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym”
• „Coaching – doskonalenie rozwoju kompetencji”
• „Szef w roli coach’a”
• „Merchandising”
• „Psychologia obsługi klienta”
• „Reklamacje handlowe”
• „Asertywność w komunikacji”
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Zainteresowania
Muzyka elektroniczna, DJ-ing, grafika Social Media, SEO, kino ambitne, psychologia społeczna, nauka oparta o dowody.
Organizacje
Tajemniczy Klient w firmach:
- CBM Test - Badania Mystery Shopping / styczeń 2011 – obecnie
- VSC Sp. z o.o. Sp.k. / maj 2017 – obecnie
- Perspecto Sp. z o.o. / kwiecień 2017 – obecnie
- CBM Test - Badania Mystery Shopping / styczeń 2011 – obecnie
- VSC Sp. z o.o. Sp.k. / maj 2017 – obecnie
- Perspecto Sp. z o.o. / kwiecień 2017 – obecnie