Umiejętności
Active Directory
Zarządzanie zmianą
Cloud Computing
Grupa
Enterprise Architecture
Wysoka Dostępność
Hyper-V
Zarządzanie incydentami
Integracja
IT Operations
Strategia IT
ITIL
Zarządzanie
Zarządzanie procesami
Microsoft Certified Professional
Microsoft Technologies
Project Management
Planowanie projektów
Zarządzanie portfelem projektów
Analiza wymagań
Bezpieczeństwo
Serwery
dostarczanie usług
Service Desk
Zarządzanie usługami
administracja systemami
Przywództwo w zespole
Terminal Services
Wirtualizacja
VMware
Microsoft Windows XP
Windows XP
Zarządzanie zespołem
Project Implementation
Microsoft Infrastructure
service desk Manager
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Obsługi Klienta
Wycena, planowanie, wdrożenie usług wsparcia Klienta biznesowego
Zarządzanie procesem wsparcia IT (>>100 Klientów, >>200 SLA, >>mln zl)
Zarządzanie Zespołem (>25 osób, rozproszone lokalizacje, 24h/7)
Ciągłe podnoszenie jakości usług
Zapewnienie wysokiej jakości mentoringu i coachingu dla pracowników
Obsługa I i II Linii Wsparcia na wysokim, rynkowym poziomie (KPI, Raportowanie, SLA)
Współudział w wyznaczaniu strategii usługowo produktowej Firmy.
Dostarczanie usług na wyznaczonym poziomie jakości dla Klientów firmy jak i Klientów wewnętrznych.
Współpraca z parterami Biznesowymi (PMowie, Jednostki merytoryczne, Sprzedaż)
Współudział w projektach komercyjnych
Zarządzanie procesem wsparcia IT (>>100 Klientów, >>200 SLA, >>mln zl)
Zarządzanie Zespołem (>25 osób, rozproszone lokalizacje, 24h/7)
Ciągłe podnoszenie jakości usług
Zapewnienie wysokiej jakości mentoringu i coachingu dla pracowników
Obsługa I i II Linii Wsparcia na wysokim, rynkowym poziomie (KPI, Raportowanie, SLA)
Współudział w wyznaczaniu strategii usługowo produktowej Firmy.
Dostarczanie usług na wyznaczonym poziomie jakości dla Klientów firmy jak i Klientów wewnętrznych.
Współpraca z parterami Biznesowymi (PMowie, Jednostki merytoryczne, Sprzedaż)
Współudział w projektach komercyjnych
Dyrektor ds. Produkcji Interaktywnych
Zarządzanie i koordynowanie pracy Departamentu odpowiedzialnego za planowanie, implementację i wsparcie produkcji webowych, multimedialnych i innych.
wystawiono
Miałem przyjemność pracować z Adamem nad wspólnymi projektami. To jeden z najkonstruktywniej myślących i działających ludzi, jakich spotkałem w życiu. Firma, która go zatrudnia, ma szczęście...
podwładny
wystawiono
Adam jest komunikatywną i merytoryczną osobą z bardzo dużym doświadczeniem w branży IT i zarządzaniu zespołem ludzi. Jako przełożony otwarty był na propozyję podwładnych. Jego liberalne podejście do współpracy w zespole naprawdę się sprawdziło. Polecam jego osobę jako naprawdę dobrego i doświadczonego manager'a.
wystawiono
Kompetentny i opanowany. Typ mediatora - nie narzuca swojego zdania, chyba że sytuacja wymaga szybkiego działania. Szuka najlepszych rozwiązań posiłkując się opiniami ludzi kompetentnych i co najważniejsze potrafi docenić wysiłek podwładnych i stworzyć dobrą, sprzyjającą pracy atmosferę w zespole, którym kieruje.
Director of Interactive Productions Departament
Coordination of developing and managing E-Business Department.
Specjalista Informatyk
Administracja i zarządzanie serwerami Win2k3, domaną Active Diectory, serwerami SQL, usługami terminalowymi opartymi na Citrix i Windows, 3 linia wsoarcia dla Service Desku. Projekty technologiczne i biznesowe w skali Banku i Grupy (Allied Irish Bank). Członek grupowego forum Enterprise System Management - definiowanie i ocena projektów o zasięgu korporacyjnym.
Szkolenia i kursy
Prince 2 Foundation [by APMG], 2015
Gamification [by Coursera & University of Pennsylvania], 2015
Certified in the Governance of Enterprise IT® (CGEIT) [by ISACA], 2015
Cobit5 [by APMG], 2015
Professional Scrum Master I [by Scrum.org], 2014
ITIL Expert Certificate [by EXIN], 2011
Manager’s Certificate in IT Service Management [by EXIN], 2009
ITIL Foundation [by EXIN], 2007
MSCA 2002 (certyfikat)
Gamification [by Coursera & University of Pennsylvania], 2015
Certified in the Governance of Enterprise IT® (CGEIT) [by ISACA], 2015
Cobit5 [by APMG], 2015
Professional Scrum Master I [by Scrum.org], 2014
ITIL Expert Certificate [by EXIN], 2011
Manager’s Certificate in IT Service Management [by EXIN], 2009
ITIL Foundation [by EXIN], 2007
MSCA 2002 (certyfikat)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Sztuczna Inteligencja, Historia, Bieganie, Motocykle
Organizacje
Project Management Institute http://www.pmi.org
ISACA Chapter Warsaw Member
http://www.isaca.org
ISACA Chapter Warsaw Member
http://www.isaca.org
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat
IT Project Management
Grupa dla osób zainteresowanych zarządzaniem projektem w szczególności zarządzaniem projektem IT.