Umiejętności
planowanie biznesu
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Rynki wschodzące
frachty
Spedycja
Sprzedaż międzynarodowa
Rozwój kluczowych klientów
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie logistyczne
Zarządzanie
New Business Development
zarządzanie operacyjne
Reorganizacja
Zarządzanie Sprzedażą
Start-upy
Zarządzanie zespołem
Transport
Doświadczenie międzynarodowe
Rozwój biznesu - Business Development
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. Sprzedaży Frachtu Lotniczego – Europa
Flash Europe
Zarządzanie sprzedażą usług na 17 rynkach - ustalanie planów sprzedaży (obroty, marża) dla National Sales Managerów i Key Account Managerów. Przeprowadzanie regularnych szkoleń produktowych i aktualizacja procedur współpracy z Klientami - nadzór nad poprawnością danych w bazie CRM. Odpowiedzialność za rozwój podległego zespołu, coaching, wsparcie w kontakcie z Klientami, wyznaczania i rozliczania z celów. Negocjowanie umów i SLA z kluczowymi Klientami. Zwiększenie rozpoznawalności produktów oferowanych przez Flash szczególnie wśród Kluczowych Klientów. Odpowiedzialność za P&L Departamentu Frachtu Lotniczego.
• Zbudowanie departamentu usług frachtu lotniczego wraz z wydzielonymi centrami wsparcia technicznego na lotniskach – FRA, CDG, MAN, KTW.
• Stworzenie strategii produktowej i jej implementacja na rynkach EU z ukierunkowaniem na potrzeby klientów z obszarów: Automotive - TRW, GM, Valeo, JCI, Delphi, Fiat, Robert Bosch / Industry - Alstom, CNH, Caterpillar / Helthcare - Polpharma, Cerba, Servier.
• Osiągniecie 17% wzrostu sprzedaży w segmencie kluczowych Klientów poprzez: powołanie dedykowanego zespołu ds. frachtu lotniczego, podniesienie efektywności operacyjnej i poszerzenie oferty produktowej.
• Zbudowanie departamentu usług frachtu lotniczego wraz z wydzielonymi centrami wsparcia technicznego na lotniskach – FRA, CDG, MAN, KTW.
• Stworzenie strategii produktowej i jej implementacja na rynkach EU z ukierunkowaniem na potrzeby klientów z obszarów: Automotive - TRW, GM, Valeo, JCI, Delphi, Fiat, Robert Bosch / Industry - Alstom, CNH, Caterpillar / Helthcare - Polpharma, Cerba, Servier.
• Osiągniecie 17% wzrostu sprzedaży w segmencie kluczowych Klientów poprzez: powołanie dedykowanego zespołu ds. frachtu lotniczego, podniesienie efektywności operacyjnej i poszerzenie oferty produktowej.
Dyrektor Zarządzający – Region PL&RU
Flash Europe
• Opracowanie i wdrożenie strategii rynkowej dla Polski i Rosji . Nadzór nad działaniami sprzedażowymi i operacyjnymi. Identyfikacja trendów rynkowych oraz nowych potrzeb Klientów. Utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi oraz rozwój bazy partnerów operacyjnych.
• Restrukturyzacja spółki Flash Polska poprzez zmianę strategii produktowej i operacyjnej oraz akwizycję firmy time:matters PL
• Odzyskanie zaufania straconych klientów i przekonanie ich do nowej oferty opartej na kompleksowych rozwiązaniach z zakresu emergency logistics.
• Dziesięciokrotny wzrost sprzedaży w PL po pierwszym roku dzięki rozwinięciu relacji handlowych z Kluczowymi Klientami jak Faurecia, GM, Valeo, Ford, Volvo, Magna, JCI.
• Start-Up w Rosji – uruchomienie działalności Flash Europe na rynku rosyjskim.
• Stworzenie strategii rynkowej, zarejestrowanie spółki, zbudowanie zespołu i pozyskanie kluczowych klientów we wszystkich 3 Regionach Automotive (St. Petersburg, Moskwa, Samara).
• Osiągnięcie wyznaczonych wskaźników Gross Margin oraz EBITA.
• Restrukturyzacja spółki Flash Polska poprzez zmianę strategii produktowej i operacyjnej oraz akwizycję firmy time:matters PL
• Odzyskanie zaufania straconych klientów i przekonanie ich do nowej oferty opartej na kompleksowych rozwiązaniach z zakresu emergency logistics.
• Dziesięciokrotny wzrost sprzedaży w PL po pierwszym roku dzięki rozwinięciu relacji handlowych z Kluczowymi Klientami jak Faurecia, GM, Valeo, Ford, Volvo, Magna, JCI.
• Start-Up w Rosji – uruchomienie działalności Flash Europe na rynku rosyjskim.
• Stworzenie strategii rynkowej, zarejestrowanie spółki, zbudowanie zespołu i pozyskanie kluczowych klientów we wszystkich 3 Regionach Automotive (St. Petersburg, Moskwa, Samara).
• Osiągnięcie wyznaczonych wskaźników Gross Margin oraz EBITA.
Country Manager
time:matters
Zarejestrowanie i zarządzenie spółką: Administracja-Operacje-Sprzedaż. Pozyskanie i zarządzanie relacjami z Kluczowymi Klientami. Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych oraz wypełnienie założeń finansowych dla spółki – P&L. Szkolenie, motywowanie zespołu oraz rozliczanie z wypełnionych celów okresowych.
• Analiza strategii t:m z rynku niemieckiego i austriackiego. Wyselekcjonowanie prospektów z rynku polskiego, mix branż do rozmów pre-launchowych/ panelowe analizy SWOT. Strategia rynkowa dostosowana do rynku PL – precyzyjne określenie grupy fokusowej. Szybsze osiągniecie zyskowności. Pozyskanie strategicznych Klientów dzięki precyzyjnemu dopasowaniu operacyjnemu.
• Szerszy profilowo nabór pracowników – nacisk na pro aktywność i zdolność edukacji Klientów w zakresie powstającej niszy czyli Emergency logistics. Najlepszy na rynku zespół od usług emergency logistics. Dyplom -„Najbardziej Innowacyjny Produkt Logistyczny-2008”.
• Analiza strategii t:m z rynku niemieckiego i austriackiego. Wyselekcjonowanie prospektów z rynku polskiego, mix branż do rozmów pre-launchowych/ panelowe analizy SWOT. Strategia rynkowa dostosowana do rynku PL – precyzyjne określenie grupy fokusowej. Szybsze osiągniecie zyskowności. Pozyskanie strategicznych Klientów dzięki precyzyjnemu dopasowaniu operacyjnemu.
• Szerszy profilowo nabór pracowników – nacisk na pro aktywność i zdolność edukacji Klientów w zakresie powstającej niszy czyli Emergency logistics. Najlepszy na rynku zespół od usług emergency logistics. Dyplom -„Najbardziej Innowacyjny Produkt Logistyczny-2008”.
Operations & New Business Director
Zarządzanie Departamentem Usług Logistycznych - (Sprzedaż/Administracja/Operacje – razem 70 osób). Nadzór nad Centralnym Magazynem – monitoring i kontrola KPI oraz SLA. Odpowiedzialność za wyniki finansowe Departamentu – P&L. Zwiększenie rozpoznawalności marki poprzez działania marketingowe i zarządzanie relacjami z mediami.
• Wypracowanie procedur i ich standaryzacja zarówno z klientami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi.
• Zmiana lokalizacji magazynu – przeprowadzona do 10.000m2 i wdrożenie systemu magazynowego klasy WMS.
• Zbudowanie strategii sprzedażowej w oparciu o wyodrębnione produkty jak: copacking, magazynowanie, Vendor Managment Inventory, Reverse Logistics. Znaczny wzrost wydajności i obrotów. Wyjście na rynek z innowacyjnym produktem.
• Wypracowanie procedur i ich standaryzacja zarówno z klientami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi.
• Zmiana lokalizacji magazynu – przeprowadzona do 10.000m2 i wdrożenie systemu magazynowego klasy WMS.
• Zbudowanie strategii sprzedażowej w oparciu o wyodrębnione produkty jak: copacking, magazynowanie, Vendor Managment Inventory, Reverse Logistics. Znaczny wzrost wydajności i obrotów. Wyjście na rynek z innowacyjnym produktem.
Key Account Manager CEE
• Pozyskanie, utrzymanie i rozwój relacji z Kluczowymi Klientami zgodnie z założeniami europejskiej polityki handlowej. Wdrożenie programów sprzedażowych typu: Advocacy Programs, Private Label and Back Haul.
• Nadzór nad poprawnością danym w SAP i CRM dotyczących grupy KAM. Optymalizacja procesów obsługi Klientów z wykorzystaniem metod Six Sigma i najlepszych praktyk europejskich CHEP. Reprezentowanie firmy na szkoleniach produktowych u Klientów oraz targach branżowych.
• Zbudowanie analizy przepływu palet – identyfikacja 35 punktów kosztowych. Przeprowadzenie analizy kosztowej w oparciu o dane klienta. Nawiązanie współpracy i rozwój obrotów z klientami typu KAM (ReckittB, J&J, P&G, Kraft, Unilever, Loreal) zdobycie nowych klientów np. Nutricia, Ambra, SCA.
• Nadzór nad poprawnością danym w SAP i CRM dotyczących grupy KAM. Optymalizacja procesów obsługi Klientów z wykorzystaniem metod Six Sigma i najlepszych praktyk europejskich CHEP. Reprezentowanie firmy na szkoleniach produktowych u Klientów oraz targach branżowych.
• Zbudowanie analizy przepływu palet – identyfikacja 35 punktów kosztowych. Przeprowadzenie analizy kosztowej w oparciu o dane klienta. Nawiązanie współpracy i rozwój obrotów z klientami typu KAM (ReckittB, J&J, P&G, Kraft, Unilever, Loreal) zdobycie nowych klientów np. Nutricia, Ambra, SCA.
Kierownik ds. Dystrybucji
• Przeprowadzenie migracji do struktur Linde Gaz sieci dystrybucyjnej przejętej firmy AGA Gaz. Usprawnienie procesów magazynowych i transportowych co pozwoliło na zamknięcie 4 Regionalnych Centrów Dystrybucyjny przy zachowaniu takiego samego poziomu obsługi Klientów. Utworzenie departamentu dystrybucji gazów medycznych jako konsekwencja strategicznej analizy Med-Log co spowodowało zajęcie pierwszego miejsca na rynku gazów medycznych przez Linde-Gaz.
• Bezpośrednia odpowiedzialność za wyniki finansowe działu, gospodarkę materiałową w DC oraz Capex.
• Bezpośrednia odpowiedzialność za wyniki finansowe działu, gospodarkę materiałową w DC oraz Capex.
Koordynator ds. Transportu
Transport produktów gotowych z fabryk bezpośrednio do Klientów jak i do krajowych magazynów dystrybucyjnych. Kontrola poziomu kosztów oraz jakości usług firm transportowych (LKW Walter, Pekaes, Roehlig, Raben, Fauret & Machet Polska, Willi Betz, DanCargo, Podlasie, Mexem). Odpowiedzialność za poprawność dokumentów eksportowych
Szkolenia i kursy
Six Sigma - Green Belts
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AIRCARGO
Grupa poświęcona towarowemu transportowi lotniczemu.
Rozmawiamy o wszystkim co jest związane z przesyłem towarów drogą lotniczą.
DGR
LAR
etc
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
b2b FREIGHT AIR Spedycja Lotnicza
Tu tylko ogloszenia: OFERTY I ZAPOTRZEBOAWANIA na freight lotniczy.
Chiny Biznes 中波商务
Chiny.biz Import z Chin, produkcja w Chinach. V-Trust: kontrola jakości w Chinach, usługi inspekcyjne w Chinach, obsługa importu z Chin
DGRudolf
DGRudolf prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne przepisy IATA Dangerous Goods Regulations, jak i również świadczy usługi doradcze.
Wszystkie programy szkoleń DGR oferowanych przez DGRudolf posiadają
LOGISTYKA - KONFERENCJE, TARGI, WYDARZENIA
Konferencje i targi
na temat branży "LTS"
LOGISTYKA TRANSPORT SPEDYCJA