Doświadczenie zawodowe
Dyr. Rozwoju Sprzedazy Polska
• Definiowanie kanałów sprzedaży oraz średnioterminowej strategii ich rozwoju, zapewniających realizację celów sprzedażowych Spółki;
• Odpowiedzialność za jakościowy i ilościowy rozwój sieci sprzedaży;
• Zapewnienie rozwoju kompetencji sprzedażowych, procesowych i proceduralnych pracowników terenowej sieci sprzedaży;
• Definiowanie procesu sprzedażowego, modyfikowanie (optymalizacja) oraz monitoring jego głównych KPI;
• Definiowanie standardów obsługi Klienta oraz standardów sprzedaży
• Definiowanie miesięcznych celów sprzedażowych dla poszczególnych kanałów dystrybucji oraz monitoring ich realizacji;
• Definiowanie założeń modeli premiowych dla terenowej sieci sprzedaży oraz podległego zespołu Trenerów Wewnętrznych;
• Prowadzenie wewnętrznych projektów i inicjatyw rozwojowych dot. optymalizacji procesów we współpracy z PMO;
• Szczególny nadzór nad procesem telemarketingowym w sieci rozproszonych telemarketerów - Kredyt Punkty;
• Współpraca z Pionem Marketingu w zakresie definiowania działań marketingowych aktywizujących sprzedaż oraz nadzór nad ich wdrożeniem w sieci sprzedaży ( dot. BTL; Direct Marketing; ATL, inne);
• Prowadzenie rozmów handlowych z Kluczowymi Partnerami i kluczowymi podmiotami dla realizacji ciągłości i optymalizacji procesów sprzedażowych (Banki dostawcy; inni usługodawcy);
• Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji- komunikacji dla w/w obszarów.
• Odpowiedzialność za jakościowy i ilościowy rozwój sieci sprzedaży;
• Zapewnienie rozwoju kompetencji sprzedażowych, procesowych i proceduralnych pracowników terenowej sieci sprzedaży;
• Definiowanie procesu sprzedażowego, modyfikowanie (optymalizacja) oraz monitoring jego głównych KPI;
• Definiowanie standardów obsługi Klienta oraz standardów sprzedaży
• Definiowanie miesięcznych celów sprzedażowych dla poszczególnych kanałów dystrybucji oraz monitoring ich realizacji;
• Definiowanie założeń modeli premiowych dla terenowej sieci sprzedaży oraz podległego zespołu Trenerów Wewnętrznych;
• Prowadzenie wewnętrznych projektów i inicjatyw rozwojowych dot. optymalizacji procesów we współpracy z PMO;
• Szczególny nadzór nad procesem telemarketingowym w sieci rozproszonych telemarketerów - Kredyt Punkty;
• Współpraca z Pionem Marketingu w zakresie definiowania działań marketingowych aktywizujących sprzedaż oraz nadzór nad ich wdrożeniem w sieci sprzedaży ( dot. BTL; Direct Marketing; ATL, inne);
• Prowadzenie rozmów handlowych z Kluczowymi Partnerami i kluczowymi podmiotami dla realizacji ciągłości i optymalizacji procesów sprzedażowych (Banki dostawcy; inni usługodawcy);
• Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji- komunikacji dla w/w obszarów.
Szkolenia i kursy
2001 – 2002 Akademia Ekonomiczna Katowice
Studia Podyplomowe -Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Liczne kursy z obszaru sprzedaży; zarządznania projektami; komunikacji
Studia Podyplomowe -Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Liczne kursy z obszaru sprzedaży; zarządznania projektami; komunikacji
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Zainteresowania
brydż; żeglarstwo; narciarstwo, dobrak książka i film
Organizacje
Żagiel S.A; Lukas Bank; AIG Bank
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
BPOSparrow
BPOSparrow – Centrum outsourcingu usług Contact Center. Zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Klientów. Wspólnie dolecimy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center dla Ciebie
Grupa stworzona dla wszystkich osób, które pracowały, pracują obecnie lub chcą rozpocząć pracę w call center niezależnie od wieku i doświadczenia.
Call Center oprogramowanie
Oprogramownie do obsługi Call Center.
Mały, średni ,duży - jakie dla kogo?