Adam Kasprzyk

Prezes Zarządu Teleklient sp. z.o.o. sp. Komandytowo-akcyjna
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Prezes Zarządu
Teleklient sp. z o.o. sp. komandytowo-akcyjna
Żagiel S.A.
Dyr. Rozwoju Sprzedazy Polska
• Definiowanie kanałów sprzedaży oraz średnioterminowej strategii ich rozwoju, zapewniających realizację celów sprzedażowych Spółki;
• Odpowiedzialność za jakościowy i ilościowy rozwój sieci sprzedaży;
• Zapewnienie rozwoju kompetencji sprzedażowych, procesowych i proceduralnych pracowników terenowej sieci sprzedaży;
• Definiowanie procesu sprzedażowego, modyfikowanie (optymalizacja) oraz monitoring jego głównych KPI;
• Definiowanie standardów obsługi Klienta oraz standardów sprzedaży
• Definiowanie miesięcznych celów sprzedażowych dla poszczególnych kanałów dystrybucji oraz monitoring ich realizacji;
• Definiowanie założeń modeli premiowych dla terenowej sieci sprzedaży oraz podległego zespołu Trenerów Wewnętrznych;
• Prowadzenie wewnętrznych projektów i inicjatyw rozwojowych dot. optymalizacji procesów we współpracy z PMO;
• Szczególny nadzór nad procesem telemarketingowym w sieci rozproszonych telemarketerów - Kredyt Punkty;
• Współpraca z Pionem Marketingu w zakresie definiowania działań marketingowych aktywizujących sprzedaż oraz nadzór nad ich wdrożeniem w sieci sprzedaży ( dot. BTL; Direct Marketing; ATL, inne);
• Prowadzenie rozmów handlowych z Kluczowymi Partnerami i kluczowymi podmiotami dla realizacji ciągłości i optymalizacji procesów sprzedażowych (Banki dostawcy; inni usługodawcy);
• Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji- komunikacji dla w/w obszarów.

Szkolenia i kursy

2001 – 2002 Akademia Ekonomiczna Katowice
Studia Podyplomowe -Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Liczne kursy z obszaru sprzedaży; zarządznania projektami; komunikacji

Edukacja

Logo
Zarządzanie Dużym Przedsiębiorstwem, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją

Zainteresowania

brydż; żeglarstwo; narciarstwo, dobrak książka i film

Organizacje

Żagiel S.A; Lukas Bank; AIG Bank

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ADVENTURE CLUB
ADVENTURE CLUB
Nowy wymiar przygody - wielkie wyprawy w małych grupach !
Akademia Call Center
Akademia Call Center
O szkoleniach i rozwoju kompetencji w telemarketingu i call/contact center.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BIZNES PROPOZYCJE
BIZNES PROPOZYCJE
Grupa na której przedstawiamy konkretne propozycje biznesowe i ciekawe projekty.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
BPOSparrow
BPOSparrow
BPOSparrow – Centrum outsourcingu usług Contact Center. Zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Klientów. Wspólnie dolecimy
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Center dla Ciebie
Call Center dla Ciebie
Grupa stworzona dla wszystkich osób, które pracowały, pracują obecnie lub chcą rozpocząć pracę w call center niezależnie od wieku i doświadczenia.
Call Center oprogramowanie
Call Center oprogramowanie
Oprogramownie do obsługi Call Center. Mały, średni ,duży - jakie dla kogo?
CBB Call Center
CBB Call Center
Każdy może zostać członkiem grupy