Adam Karasek

Inżynier ds. jakości i obsługi klienta
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Lean Manufacturing Zapewnienia Jakości Zarządzanie jakością Six Sigma SPC 5S Kontrola jakości

Języki

angielski
dobry
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

LG Innotek Poland Sp z o. o.
Inżynier ds. jakości wyjściowej
- dokładna analiza roszczeń klienta i rozwiązywanie problemów
- tworzenie dokumentacji wymaganej przez klienta
- kontrolowanie i utrzymywanie odpowiedniego poziomu jakości produktu
- tworzenie standardów jakościowych i zapobieganie występowaniu wad
- przygotowywanie i nadzorowanie akcji korekcyjnych
- całościowe koordynowanie działań w zakresie rework i sorting

W okresie 03.2015-09.2015 pełnienie funkcji lidera działu (Part Leader).
Logo
Inżynier ds. jakości i obsługi klienta
L-BOX Ltd. Engineering Samsung 3rd party
Kompleksowa obsługa klienta krajowego i zagranicznego, kierowanie zespołem inżynierów i operatorów ds. technicznej weryfikacji jakości
Logo
Asystent Inżyniera ds. weryfikacji paneli LCD
D.K. Verification Samsung 3rd party
Obsługa klienta krajowego i zagranicznego, techniczna weryfikacja jakości, raportowanie wyników
Logo
Konsultant ds. pośrednictwa sprzedaży kart kredytowych GE Money Bank S.A.
P.O.S.S.

Edukacja

Logo
Logistyka, inżynierskie
Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu
Logo
Inżynieria Środowiska, inżynierskie
Politechnika Łódzka

Zainteresowania

turystyka, motoryzacja, turystyka motocyklowa, sport

Inne

prawo jazdy kat. A, B
biegła obsługa komputera (dobra znajomość pakietu MS Office, systemy ERP, MES)