Adam Jerzy Jelonek
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Długołęka,
dolnośląskie
Doświadczenie zawodowe
Rejonowy Kierownik Sprzedaży
Rozwój i zwiększanie sprzedaży kanału detalicznego TT na terenie części
województw dolnośląskiego , wielkopolskiego oraz opolskiego.
Zarządzanie sześciocioosobowym zespołem przedstawicieli handlowych
Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami firmy – dystrybutorzy oraz sieci lokalne.
Inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji
wyników sprzedaży , obrotu i udziału w rynku.
Zarządzanie budżetem promocyjnym
województw dolnośląskiego , wielkopolskiego oraz opolskiego.
Zarządzanie sześciocioosobowym zespołem przedstawicieli handlowych
Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami firmy – dystrybutorzy oraz sieci lokalne.
Inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji
wyników sprzedaży , obrotu i udziału w rynku.
Zarządzanie budżetem promocyjnym
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Opracowywanie strategii i planów sprzedaży/rozwoju oraz ich realizacja
w podległym obszarze działania – teren województw dolnośląskiego ,
wielkopolskiego oraz lubuskiego.
Zarządzanie dziesięcioosobowym zespołem przedstawicieli handlowych
Prowadzenie negocjacji handlowych ze strategicznymi klientami firmy –
dystrybutorzy oraz sieci lokalne.
Inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji
wyników sprzedaży , obrotu i udziału w rynku.
Zarządzanie budżetem promocyjnym
w podległym obszarze działania – teren województw dolnośląskiego ,
wielkopolskiego oraz lubuskiego.
Zarządzanie dziesięcioosobowym zespołem przedstawicieli handlowych
Prowadzenie negocjacji handlowych ze strategicznymi klientami firmy –
dystrybutorzy oraz sieci lokalne.
Inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji
wyników sprzedaży , obrotu i udziału w rynku.
Zarządzanie budżetem promocyjnym
Area Sales Manager Retail
Rozwój i zwiększanie sprzedaży kanału detalicznego TT na terenie województwa wrocławskiego i opolskiego; implementacja projektów CatMan; zarządzanie budżetem promocyjnym; zarządzanie, rekrutacja i trening 14 regionalnych przedstawicieli handlowych . Zarządzanie głównymi sieciami lokalnymi w regionie:
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą