Umiejętności
Budget Estimating
Content Marketing
Content Strategy
Driving Sales Performance
Rozwiązywanie problemów
Zarządzanie
Zorientowane na ludzi
Team motivation
Managing
Team Leader Management Skills
Zarządzanie reklamą
Osiąganie wyników
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
- planowanie oraz tworzenie publikacji tematycznych dystrybuowanych z Dziennikiem Rzeczpospolita oraz Gazetą Prawną
- badanie rynku
- nadzorowanie pracy dziennikarzy i grafików przy powstawaniu publikacji
- poszukiwanie źródeł finansowania publikacji
- negocjacje handlowe przy sprzedaży powierzchni reklamowej
- korekta
- badanie rynku
- nadzorowanie pracy dziennikarzy i grafików przy powstawaniu publikacji
- poszukiwanie źródeł finansowania publikacji
- negocjacje handlowe przy sprzedaży powierzchni reklamowej
- korekta
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie produktem
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
gry planszowe i logiczne
Dla wszystkich fanów gier planszowych i logicznych, ale także sudoku, łamigłówek i kart
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.