Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
v-ce Prezes Zarządu
Główne zadania: tworzenie i realizacja strategii marketingowej przedsiębiorstwa, budowanie bezpiecznych rynków krajowych i zagranicznych, kierowanie działem marketingu, reprezentowanie przedsiębiorstwa na targach, sympozjach i innych imprezach branżowych oraz poza branżowych, szkolenie pracowników i klientów.
Odpowiedzialność za: wyniki sprzedaży, wizerunek firmy, promocje poszczególnych produktów, materiały reklamowe, stronę www i inne.
Odpowiedzialność za: wyniki sprzedaży, wizerunek firmy, promocje poszczególnych produktów, materiały reklamowe, stronę www i inne.
Szkolenia i kursy
„ Audyt jakości” – audytor wewnętrzny: NOT w Łodzi
„Sprzedaż w aspekcie psychologicznym” : Centrum Kreowania Liderów
„Zarządzanie marketingowe firmą” : FOCUS prof. Henryk Mruk
„Negocjacje handlowe” : UNIVERS – D.K.M. Sp. z o.o.
„Nowe elementy przepisów celnych, kontakt w handlu zagranicznym”: UNIVERS- D.K.M. Sp. z o.o.
„Zarządzanie Jakością wg norm ISO 9000” KIGR
„Badania własne firm – co i jak robić” : Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej
„Polityka marketingowa a trendy rynkowe” : Instytut Zarządzania
„Nowoczesny marketing i logistyka w obsłudze klientów: KDK INFO
„Nowoczesna sprzedaż 2006 – Najnowsze trendy, wyzwania i rozwiązania na
rynku: ECU Marketing
„Plan Marketingowy w Twojej firmie”: Centrum Organizacji Szkoleń
Menadżerskich
i inne
„Sprzedaż w aspekcie psychologicznym” : Centrum Kreowania Liderów
„Zarządzanie marketingowe firmą” : FOCUS prof. Henryk Mruk
„Negocjacje handlowe” : UNIVERS – D.K.M. Sp. z o.o.
„Nowe elementy przepisów celnych, kontakt w handlu zagranicznym”: UNIVERS- D.K.M. Sp. z o.o.
„Zarządzanie Jakością wg norm ISO 9000” KIGR
„Badania własne firm – co i jak robić” : Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej
„Polityka marketingowa a trendy rynkowe” : Instytut Zarządzania
„Nowoczesny marketing i logistyka w obsłudze klientów: KDK INFO
„Nowoczesna sprzedaż 2006 – Najnowsze trendy, wyzwania i rozwiązania na
rynku: ECU Marketing
„Plan Marketingowy w Twojej firmie”: Centrum Organizacji Szkoleń
Menadżerskich
i inne
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Nurkowanie, wędkarstwo, szkolenia
Organizacje
Polskie Zrzeszenie Producentów i Dystrybutorów Środków Ochrony Indywidualnej - Prezes Zarządu
WOPR - ratownik
Ratownik - KPP
CMAS KDP/PTTK - instruktor M2
WOPR - ratownik
Ratownik - KPP
CMAS KDP/PTTK - instruktor M2
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Środki Ochrony Indywidualnej
Prawidłowy dobór i stosowanie środków ochrony indywidualnej jest elementem zabezpieczającym pracownika w przypadku braku skuteczności innych zabezpieczeń