Adam Gryko

Dynamiczny, doświadczony manager z obszaru obsługi klienta oraz zarządzania procesami i kosztami
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
start-up polskiego oddziału firmy
ASEKOL PL Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Senior Service Manager / Head of Service Department
- General After Sales and Call Center management for all products being sold on Polish market:
- products' portfolio and quantity expansion
- customer satisfaction improvement - achieved the best service in Poland
- Samsung representative to associations like ZIPSEE, CECED, KIGEiT
Logo
Członek Rady ZIPSEE
ZIPSEE (Związek Importerów i Producentów Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego)
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Service Manager
- After Sales management of all products being sold on Polish market
- Establishment of first Call Center operation for Samsung in Poland
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
GSM Product Manager
- Starting Samsung GSM business in Poland
- Member of Mobile Evaluation European Team
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
IT/GSM Technical Support Engineer
- Technical support and quality management of IT and telecom products
- Trainings and support for ASC network
Sony Poland
Service Engineer
- Quality management of digital video/IT products and technical support for service network
- Repairs of digital camcorders and computer peripherials in Centrum Sony
Logo
Technical Manager - współwłaściciel
Telmark s.c.
- zarządzanie serwisem RTV/IT ( KPI, P&L, księgowość), nadzór nad jakością wykonywanych napraw
- rekrutacja, prowadzenie szkoleń i coaching pracowników
- implementacja nowych projektów

Szkolenia i kursy

2012 – 2013 ICAN Institute, Akademia Strategicznego Zarządzania (studia przypadku metodą Harvard Business School)
Akademie Zarządzania i Przywództwa (kursy w Korei, UK, Polsce)
Różnorodne szkolenia w zakresie zarządzania projektami, skuteczności komunikacji, prea konsumenta
Szkolenia techniczne w zakresie większości kategorii produktów konsumenckich
Egzaminy wewnetrznego audytora ISO 9001, 14001, 27001

Edukacja

Logo
Elektronika, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Podróże, fotografia, bieganie (dwa przebiegnięte maratony), nurkowanie, narciarstwo, windsurfing, muzyka

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.