Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Service Manager / Head of Service Department
- General After Sales and Call Center management for all products being sold on Polish market:
- products' portfolio and quantity expansion
- customer satisfaction improvement - achieved the best service in Poland
- Samsung representative to associations like ZIPSEE, CECED, KIGEiT
- products' portfolio and quantity expansion
- customer satisfaction improvement - achieved the best service in Poland
- Samsung representative to associations like ZIPSEE, CECED, KIGEiT
Szkolenia i kursy
2012 – 2013 ICAN Institute, Akademia Strategicznego Zarządzania (studia przypadku metodą Harvard Business School)
Akademie Zarządzania i Przywództwa (kursy w Korei, UK, Polsce)
Różnorodne szkolenia w zakresie zarządzania projektami, skuteczności komunikacji, prea konsumenta
Szkolenia techniczne w zakresie większości kategorii produktów konsumenckich
Egzaminy wewnetrznego audytora ISO 9001, 14001, 27001
Akademie Zarządzania i Przywództwa (kursy w Korei, UK, Polsce)
Różnorodne szkolenia w zakresie zarządzania projektami, skuteczności komunikacji, prea konsumenta
Szkolenia techniczne w zakresie większości kategorii produktów konsumenckich
Egzaminy wewnetrznego audytora ISO 9001, 14001, 27001
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Podróże, fotografia, bieganie (dwa przebiegnięte maratony), nurkowanie, narciarstwo, windsurfing, muzyka
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.