Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Zarządzania Wartością Klientów
Szef działu Zarządzania Wartością Klientów odpowiadającego za maksymalizację marży generowanej przez klientów Netii w segmencie klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw poprzez:
(1) Zarządzanie wiedzą o klientach - gromadzenie i zarządzanie informacjami o klientach, tworzenie modeli predykcyjnych, segmentacja klientów
(2) Zarządzanie podejściem marketingowym - definiowanie i koordynacja działań utrzymaniowych i dosprzedażowych poprzez zarządzanie grupami docelowymi kampanii, produktami, ofertą oraz kanałami dotarcia do klientów
(3) Zarządzanie kampaniami - definiowanie i wdrażanie komercyjnego podejścia i taktyk sprzedażowych w kanałach dotarcia do klientów
(4) Realizację kampanii - zarządzanie zewnętrznymi partnerami telesprzedażowymi
(1) Zarządzanie wiedzą o klientach - gromadzenie i zarządzanie informacjami o klientach, tworzenie modeli predykcyjnych, segmentacja klientów
(2) Zarządzanie podejściem marketingowym - definiowanie i koordynacja działań utrzymaniowych i dosprzedażowych poprzez zarządzanie grupami docelowymi kampanii, produktami, ofertą oraz kanałami dotarcia do klientów
(3) Zarządzanie kampaniami - definiowanie i wdrażanie komercyjnego podejścia i taktyk sprzedażowych w kanałach dotarcia do klientów
(4) Realizację kampanii - zarządzanie zewnętrznymi partnerami telesprzedażowymi
Corporate Strategy Senior Manager (Starszy Kierownik ds. Strategii)
Członek zespołu definiującego globalną strategię największego operatora mobilnego na świecie. Odpowiedzialny za zarządzanie projektami, koordynację działań oraz współpracę z innymi funkcjami i jednostkami w ramach globalnej struktury firmy (w ramach centrali oraz lokalnych oddziałów firmy)
Senior Manager (Starszy Kierownik) 06/2008-12/2008
Manager (Kierownik) 07/2007-05/2008
Senior Manager (Starszy Kierownik) 06/2008-12/2008
Manager (Kierownik) 07/2007-05/2008
Manager (Kierownik)
Członek zespołu doradztwa strategicznego wyspecjalizowanego w sektorze telekomunikacji i mediów, doradzającego funduszom private equity oraz klientom korporacyjnym w obszarach strategii oraz M&A. Odpowiedzialny za zarządzanie realizacją projektów (analizy, badania, wywiady), wyciąganie kluczowych wniosków oraz formułowanie rekomendacji dla klientów
Manager (Kierownik) 07/2006-06/2007
Executive (Analityk) 10/2004-06/2006
Manager (Kierownik) 07/2006-06/2007
Executive (Analityk) 10/2004-06/2006
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
Zainteresowania
Narty
Gokarty
Squash
Gokarty
Squash
Organizacje
AIESEC alumni
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Łódź Ziemia Obiecana
"ja nie mam nic, ty nie masz nic, on nie ma nic [...]
to razem właśnie mamy tyle, w sam raz tyle, żeby założyć wielką fabrykę"
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Praca i praktyki w konsultingu
Grupa dla osób pracujących bądż zainteresowanych pracą i praktyką w firmach doradczych. Porównania firm, proces rekrutacji, wskazówki i porady - zapraszam.
Telemarketing w praktyce
Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza utworzona w 2014 r. przez Trenerów Biznesu, której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu Szkoleń, Rekru