Umiejętności
Poświadczenie bezpieczeństwa (Klauzula tajności – POUFNE)
Znajomość systemów ERP \(IFS, MFG/Pro\)
znajomość Microsoft Office (Word, Excel, Access, Power Point, Outlook)
znajomość systemów MRP
język niemiecki - zaawansowany w mowie i piśmie
język angielski - płynny w mowie i piśmie
Doświadczenie zawodowe
dyrektor ds. administracji i logistyki
• Planowanie, organizacja i wdrażanie standardów i procedur, mających na celu wsparcie poprawnego działania zaplecza administracyjnego spółki oraz usprawnienie zarządzania nieruchomościami spółki,
• Pozyskiwanie w razie potrzeby nowych obiektów biurowych i magazynowych na potrzeby funkcjonowania spółki,
• Opracowanie i wdrożenie polityki flotowej w celu optymalizacji kosztów użytkowanej floty samochodowo-sprzętowej,
• Nadzór nad opracowaniem i wdrożeniem regulaminu zarządzania flotą samochodowo-sprzętową,
• Wprowadzenie globalizacji oraz standaryzacji zakupów materiałów biurowych i eksploatacyjnych w celu osiągnięcia wymiernych oszczędności,
• Wdrożenie zasad składania zapytań ofertowych na potrzebne usługi i wyposażenie biur oraz selekcji otrzymanych ofert w celu uzyskania maksymalnych oszczędności w kosztach całkowitych,
• Opracowywanie i negocjowanie warunków umów handlowych oraz weryfikacja zapisów umów wraz z pracownikami działu prawnego,
• Organizacja sprawnego funkcjonowania biura poprzez koordynowanie pracy podległych działów,
• Inspirowanie oraz motywowanie podległych pracowników w celu poszukiwania i proponowania modyfikacji oraz poprawy obowiązujących procedur w celu ciągłego usprawniania funkcjonowania obszaru administracji i logistyki w spółce,
• Dalsza organizacja, optymalizacja oraz nadzór nad funkcjonowaniem obszaru logistyki w całym dotychczasowym zakresie,
• Planowanie, opracowanie oraz kontrola realizacji rocznego budżetu wydziału administracji i logistyki oraz planowanie i wdrażanie planów oszczędnościowych,
• Przygotowywanie okresowych raportów kosztowych oraz zapasów magazynowych dla zarządu,
• Pełnienie funkcji Zastępcy Pełnomocnika Zarządu ds. Kontroli Obrotu (WSK),
• Pełnienie funkcji Pełnomocnika Zarządu ds. Obrotu materiałami, wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, zgodnie z posiadaną koncesją MSW,
• Nadzór nad dokumentacją związaną z posiadaną koncesją MSW na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego.
• Pozyskiwanie w razie potrzeby nowych obiektów biurowych i magazynowych na potrzeby funkcjonowania spółki,
• Opracowanie i wdrożenie polityki flotowej w celu optymalizacji kosztów użytkowanej floty samochodowo-sprzętowej,
• Nadzór nad opracowaniem i wdrożeniem regulaminu zarządzania flotą samochodowo-sprzętową,
• Wprowadzenie globalizacji oraz standaryzacji zakupów materiałów biurowych i eksploatacyjnych w celu osiągnięcia wymiernych oszczędności,
• Wdrożenie zasad składania zapytań ofertowych na potrzebne usługi i wyposażenie biur oraz selekcji otrzymanych ofert w celu uzyskania maksymalnych oszczędności w kosztach całkowitych,
• Opracowywanie i negocjowanie warunków umów handlowych oraz weryfikacja zapisów umów wraz z pracownikami działu prawnego,
• Organizacja sprawnego funkcjonowania biura poprzez koordynowanie pracy podległych działów,
• Inspirowanie oraz motywowanie podległych pracowników w celu poszukiwania i proponowania modyfikacji oraz poprawy obowiązujących procedur w celu ciągłego usprawniania funkcjonowania obszaru administracji i logistyki w spółce,
• Dalsza organizacja, optymalizacja oraz nadzór nad funkcjonowaniem obszaru logistyki w całym dotychczasowym zakresie,
• Planowanie, opracowanie oraz kontrola realizacji rocznego budżetu wydziału administracji i logistyki oraz planowanie i wdrażanie planów oszczędnościowych,
• Przygotowywanie okresowych raportów kosztowych oraz zapasów magazynowych dla zarządu,
• Pełnienie funkcji Zastępcy Pełnomocnika Zarządu ds. Kontroli Obrotu (WSK),
• Pełnienie funkcji Pełnomocnika Zarządu ds. Obrotu materiałami, wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, zgodnie z posiadaną koncesją MSW,
• Nadzór nad dokumentacją związaną z posiadaną koncesją MSW na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego.
dyrektor wydziału logistyki
• Planowanie, wdrażanie i utrzymywanie sprawnie funkcjonującej sieci logistycznej firmy, począwszy od zakupów, aż do gospodarki magazynowej,
• Opracowanie i wdrożenie ogólnych standardów procedur zakupowych oraz negocjowania kontraktów,
• Optymalizacja łańcucha dostaw w celu redukcji kosztów procesów zakupowych,
• Identyfikacja „wąskich gardeł” procesu zakupowego w celu poprawy jego efektywności oraz terminowości realizacji dostaw,
• Wybór wraz z zespołem kierowników logistyki najbardziej korzystnych źródeł zakupów materiałów,
• Prowadzenie szkoleń z zakresu organizacji zakupów w celu zwiększenia ich efektywności,
• Wdrożenie aukcji elektronicznych jako skuteczne narzędzie do wspomagania procesów zakupowych oraz osiągania wymiernych oszczędności,
• Opracowanie oraz wdrożenie modułu ERP, wspomagającego procesy zakupowe i gospodarkę materiałową,
• Udział w rekrutacji nowych pracowników wydziału logistyki,
• Nadzór oraz organizacją pracy podległych pracowników wydziału logistyki i magazynu,
• Opracowanie oraz wdrożenie procedur obowiązujących w magazynach spółki,
• Przygotowanie, organizacja oraz nadzór nad poprawnością przebiegu corocznych inwentaryzacji magazynowych,
• Przygotowywanie okresowych raportów zapasów magazynowych dla zarządu,
• Planowanie, opracowanie oraz kontrola realizacji rocznego budżetu wydziału logistyki,
• Opracowywanie i wdrażanie planów oszczędnościowych do obowiązującego budżetu,
• Pełnienie funkcji Zastępcy Pełnomocnika Zarządu ds. Kontroli Obrotu (WSK),
• Pełnienie funkcji Pełnomocnika Zarządu ds. Obrotu wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, zgodnie z posiadaną koncesją MSW,
• Nadzór nad dokumentacją związaną z posiadaną koncesją MSW na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego.
• Opracowanie i wdrożenie ogólnych standardów procedur zakupowych oraz negocjowania kontraktów,
• Optymalizacja łańcucha dostaw w celu redukcji kosztów procesów zakupowych,
• Identyfikacja „wąskich gardeł” procesu zakupowego w celu poprawy jego efektywności oraz terminowości realizacji dostaw,
• Wybór wraz z zespołem kierowników logistyki najbardziej korzystnych źródeł zakupów materiałów,
• Prowadzenie szkoleń z zakresu organizacji zakupów w celu zwiększenia ich efektywności,
• Wdrożenie aukcji elektronicznych jako skuteczne narzędzie do wspomagania procesów zakupowych oraz osiągania wymiernych oszczędności,
• Opracowanie oraz wdrożenie modułu ERP, wspomagającego procesy zakupowe i gospodarkę materiałową,
• Udział w rekrutacji nowych pracowników wydziału logistyki,
• Nadzór oraz organizacją pracy podległych pracowników wydziału logistyki i magazynu,
• Opracowanie oraz wdrożenie procedur obowiązujących w magazynach spółki,
• Przygotowanie, organizacja oraz nadzór nad poprawnością przebiegu corocznych inwentaryzacji magazynowych,
• Przygotowywanie okresowych raportów zapasów magazynowych dla zarządu,
• Planowanie, opracowanie oraz kontrola realizacji rocznego budżetu wydziału logistyki,
• Opracowywanie i wdrażanie planów oszczędnościowych do obowiązującego budżetu,
• Pełnienie funkcji Zastępcy Pełnomocnika Zarządu ds. Kontroli Obrotu (WSK),
• Pełnienie funkcji Pełnomocnika Zarządu ds. Obrotu wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, zgodnie z posiadaną koncesją MSW,
• Nadzór nad dokumentacją związaną z posiadaną koncesją MSW na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego.
kierownik działu logistyki
• obsługa kluczowych klientów z terenu Polski, Niemiec, Francji, Holandii i Belgii,
• przyjmowanie zleceń produkcyjnych od klientów,
• planowanie zapotrzebowania materiałowego,
• kontrola i analiza stanu zapasów magazynowych,
• składanie zamówień na dostawy materiałów do produkcji,
• sprawdzanie możliwości produkcyjnych,
• ustalanie i potwierdzanie terminów realizacji otrzymanych zleceń,
• poszukiwanie nowych źródeł zakupu materiałów,
• prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami,
• nadzorowanie terminowości i poprawności dostaw,
• współpraca z firmami spedycyjnymi,
• planowanie logistyczne i koordynacja wysyłek towarów oraz importu materiałów do produkcji,
• kontrola poprawności dokumentów celnych,
• kierowanie zespołem pracowników działu logistyki.
• przyjmowanie zleceń produkcyjnych od klientów,
• planowanie zapotrzebowania materiałowego,
• kontrola i analiza stanu zapasów magazynowych,
• składanie zamówień na dostawy materiałów do produkcji,
• sprawdzanie możliwości produkcyjnych,
• ustalanie i potwierdzanie terminów realizacji otrzymanych zleceń,
• poszukiwanie nowych źródeł zakupu materiałów,
• prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami,
• nadzorowanie terminowości i poprawności dostaw,
• współpraca z firmami spedycyjnymi,
• planowanie logistyczne i koordynacja wysyłek towarów oraz importu materiałów do produkcji,
• kontrola poprawności dokumentów celnych,
• kierowanie zespołem pracowników działu logistyki.
product manager
• znajdowanie nowych, konkurencyjnych źródeł zakupu części elektronicznych,
• negocjowanie cen, warunków zakupu oraz warunków płatności dla zawieranych kontraktów,
• kierowanie zespołem menedżerów sprzedaży i nadzorowanie realizacji założonych celów sprzedażowych,
• organizowanie akcji promocyjnych w celu zwiększenia udziału w rynku,
• monitorowanie rynku elementów elektronicznych w Polsce – współpraca z hurtowniami i dystrybutorami części elektronicznych,
• analiza zapasów magazynowych, zapotrzebowań klientów i składanie nowych zamówień do dostawców,
• prezentacja firmy na targach w Monachium, Hong Kongu, Taipei, Bangkoku, Singapurze i Japonii, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
• współpraca z firmami spedycyjnymi i kurierskimi,
• organizowanie, konsolidacja i monitorowanie wysyłek morskich, lotniczych i drogowych,
• kontrolowanie poprawności dokumentów handlowych i przewozowych do odprawy celnej,
• tłumaczenie dokumentów do odprawy celnej,
• negocjowanie stawek oraz warunków współpracy za usługi spedycyjne.
• negocjowanie cen, warunków zakupu oraz warunków płatności dla zawieranych kontraktów,
• kierowanie zespołem menedżerów sprzedaży i nadzorowanie realizacji założonych celów sprzedażowych,
• organizowanie akcji promocyjnych w celu zwiększenia udziału w rynku,
• monitorowanie rynku elementów elektronicznych w Polsce – współpraca z hurtowniami i dystrybutorami części elektronicznych,
• analiza zapasów magazynowych, zapotrzebowań klientów i składanie nowych zamówień do dostawców,
• prezentacja firmy na targach w Monachium, Hong Kongu, Taipei, Bangkoku, Singapurze i Japonii, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
• współpraca z firmami spedycyjnymi i kurierskimi,
• organizowanie, konsolidacja i monitorowanie wysyłek morskich, lotniczych i drogowych,
• kontrolowanie poprawności dokumentów handlowych i przewozowych do odprawy celnej,
• tłumaczenie dokumentów do odprawy celnej,
• negocjowanie stawek oraz warunków współpracy za usługi spedycyjne.
manager ds. handlowych
elhurt – Piotr Mielewczyk
• negocjacje cen i warunków dostaw części elektronicznych do klientów,
• tworzenie ofert handlowych na całoroczne kontrakty,
• opracowywanie zapytań klientów na kompletację produkcji,
• realizacja złożonych zamówień,
• współpraca z producentami sprzętu elektronicznego.
• tworzenie ofert handlowych na całoroczne kontrakty,
• opracowywanie zapytań klientów na kompletację produkcji,
• realizacja złożonych zamówień,
• współpraca z producentami sprzętu elektronicznego.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Transport i zarządzanie flotą